Blogs from Deiva Marina, Liguria, Italy, Europe - page 2

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 17th 2010

Geo: 44.22, 9.52 GÜN 19 Günlerden Pazartesi Sabah uyandığımızda nasılsa yağmur yoktu. İnanamadım. Kahvaltımı yaptım. Ayşe uyandıktan sonra etrafı toparladım ..paramızı ödedim ve VINNN... çok rahat bir yolculuktan sonra ,Deiva Marina'ya vardık. Hava çok güzel ... Meraklısı için kampımızın adresi: http://www.campingarenella.it/en/camping_italy.html Kampa yerleştikten sonra, bankaya gittim . Büyük paraları mutlaka bankada bozdurmak gerekiyor . Zaten başka bir yer bozmuyor ve daima kuşkuyla karşılıyorlar. Kısmete bankanın önüne parketmişim.... sormasam bulması zor . Zira inşaat var ve banka inşaat demirlerinin arkasında çalışıyor. Bir başka komiklik... Aracın anahtarı, elektronik alet olarak kabul edildiğinden ötürü, bankaya otomatik giriş kapısı açılmıyor. Oldukça tuhaf bir durum . İçeriden biri geldi ..... read more
indim dereye taş bulamadım
gün dönerken
sahilde

Tot: 0.047s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 14; dbt: 0.0177s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb