Blogs from Deiva Marina, Liguria, Italy, Europe

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 3rd 2023

G03 3 Mayıs 2023 ÇARŞAMBA Uçak 4 saat geç kalkınca tüm planlar değişti elbette. Milano Malpensa havaalanında önce araç kiralama şirketimizin RENTSMART24 aradık...16 no lu kapıya git dediler .Ulan 16 No diye bir kapı yok ... uzatmıyalım öğreniyoruz ki bu 16 no lu kapı üst katta imiş.. Şimdi RENTSMART 24 şirketinin mekiğini bekliyoruz Neyse ki çok gecikmedi.. içimizdeki ikircikler uçtu gitti... Bu araç kiralama işleri hep sıkıntılıdır ..Bizi bulacaklar mı ? biz onları bulacak mıyız ? diye gerildikçe gerilirsiniz... Hangar gibi bir yerde bize yeni bir Panda 500 Hybrit verdiler.Araç biraz ekmek dağıtım kamyonetine benziyor ama ossun…Allahtan işimiz fazla uzamadı ve hala güneş batmamışken yola çıkma şansı bulduk . Yolumuz 250 km civarında ve bu akşam Deiva Marina’ya varmayı planlıyoruz… Yol üstü ... read more
RENTSMART 24 OFIS

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina October 31st 2019

Last week, we spent four nights with Joanne, a lovely and lively SERVAS host in a villa in Buonconvento, Tuscany. Her house has a stone date of 1731, but Joanne has found records of a “building” from at least a hundred years before....most likely a building for animals. Today, it is a traditional 2 story home that shares a courtyard with two other owners. A vintner occupies the largest home and she not only produces wine, but teaches cooking classes. The wine is GUASPARINO (Fattoria Resta) and we have to say that it was one of the BEST red wines we have ever tasted. She often gives a leftover from the cooking class half bottle to Joanne, who shared it with us. This is a second home for Joanne, who holds three passports: English (birth), Canadian ... read more

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 12th 2011

Geo: 44.22, 9.52 GUN 13 günlerden PERŞEMBE Havamız hala güzel.... Özellikle geçen yıl ki kötü havalardan sonra bu havalara hasret kaldık. Sabahleyin çıtır çıtır mis gibi bir hava bizi bekliyor. Turhan ve Nilgün ile güzel bir kahvaltı yaptık Ayşe dün akşam fazla kaçırmış ,bugün dinlenmeğe karar verdi. Monterosso'yu geçen yıl görmüştü zaten ... Biz programımızı yaptık ve 11:41 treni ile ve de İtalyan demiryollarına zarar vermek amacıyla biletsiz olarak Monterosso ya gideceğiz. Dünkü kazıktan sonra İtalyan demir yolları bunu bin kez hakketti.. Bızdık (Panda 500) bizi istasyona taşıdı Onu, sevgili babamızın bize istasyonun hemen girişinde bırakmış olduğu aslan gibi park yerine bıraktık !!! .../b... read more
Deiva tren istasyonu

Geo: 44.22, 9.52 GUN 13 günlerden PERŞEMBE Deiva Marina'ya vardığımızda ,aracımız "Bızdık" bizi uslu uslu, kapıda bekliyordu. Bir kaç dakikada kampa döndük. Ayşecik dinlenmiş, Ligouria güneşi altında, bir de güzel yanmış... Ben Şahbaz'ı (Minibüs) yıkadım yarına hazırladım. Kendim de, Akdeniz'in tuzundan kurtulmayı başardım. Güneş batarken kokteyl ve keyif saatimiz geldi.. Ivır zıvır eşliğinde viski yaptık .. Güneş battıktan sonra, artık Basilico saatimiz geldi. Bu Basilico lokantasını nedense pek seviyoruz. Sahibi sıcak kanlı ve bizi neredeyse ailesine belki de nufusuna katacak.. Yemekten sonra ,kampa döndük derenin başında, bir şarap daha içelim dedik ... Yarın sabah Turhan'larla ayrılıyoruz onlar dönüşe geçtiler ... Tabi biraz hüzün var gecede... Dere de soğuttuğumuz şara... read more
pg121105 (4)
il treno

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 11th 2011

Geo: 44.1097, 9.81355 GUN 12 günlerden ÇARŞAMBA Güzel bir sabaha uyandık. Turhan'larla nefis bir kahvaltı çektik. Sonra onları tren istasyonu'na bıraktım. Öğlen La Spezia'da buluşup yemeğe gideceğiz. Kampa dönüp biraz toparlandım. Küçük mekan hiç dağınıklık kaldırmıyor. Tekne de öyle..bir aldığını yerine koymazsan, sonra ara ki bulasın … Öğlene doğru Tren istasyonuna varıp ,arabayı en faça yere bıraktım. Ben böyle şeyleri asla yapmam... ama Turhan ağa sağ olsun pratiktir. Araba İtalyan plaka, o nedenle İstasyonda sadece Deiva Marina halkı için tahsis edilmiş bir kaç park yeri var. Biz de gittik bunlardan birine koyduk. Denetleyen yoksa yenilebilir bir numara. Alla Turca yani.. Tren biletimiz de yok zira ... read more
La Spezia da ask
kuyruktan kurtulamadık
sonu böyle

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 11th 2011

GUN 12 günlerden ÇARŞAMBA Neşe içinde dönüyoruz Deiva Marina'ya .. Kontrolör geldi çıkarıp biletleri gösterdik. Biz sınıfı geçmişiz , fakat Turhan 'a ceza yazacağını söyledi.... hatta aslında ceza daha büyükken, bizim güzel hatırımız için 50 E ceza ile yetineceğini söyledi. Konuyu anlamamız uzun sürdü..Turhan haliyle asabileşti. Dava şu:Turhan'ların biletleri günlük ve bu sabah alınmış. Gel gelelim Turhan Vernazza istasyonun da biletleri "etkinleştirmemiş" yani garda bulunan ve tarih -saat notu yazan bir makinaya okutmamış . İşte buna dayanarak herifçioğlu Turhan'a ceza yazmağa kalkıyor .. Çok konuştuk fakat konu tatsız bir şekilde uzayacak,o nedenle Turhan cığım maalesef bu ceremeyi ödedi.. Bu şoku atlattıktan sonra düşündüm ki herifçioğlu haksız ve sahtekar .. Bir kere bilet günl... read more
pg121105 (237)

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina October 6th 2010

Monday 27th September 2010 Today a drive from Palma ( Fidenza ) to the Italian Riviera ( di Levante ) and Liguria using the Autostrada A15/A12 over the mountain range of the Appennini. ( note - this caused us some amusement as it reminded us of a visitor from Scotland to our home in Yorkshire who said she had long looked forward to visiting the backbone of England the Apenninis, more correctly referred to as the pennines. However, first a stop to stock up at a large co-op supermarket that had a fantastic range of breads, pasta, cheese, cured meats and wine, I could have stayed longer… The drive over the mountains of about 100 miles was superb, mainly over viaducts and through tunnels winding up into the clouds and then down steep sided valleys. Eventually ... read more
Beach at Devia Marina
Ligurian Lunch
On site on the Riviera

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 21st 2010

Geo: 44.22, 9.52 GÜN 23 Günlerden Cuma Monterosso dan ayrıldık . Doğrusu bugün çok neşeli geçti. Kampımıza döndük ve bu kez rakıya vurduk. Güneş batarken çok güzel oluyor be ... Demlenme faslından sonra, Şahbaz a atladık ve şehre gittik. Lokantamız il basilico ....artık aileden sayılıyoruz. Ayşeyi sigara içilecek yere bile oturttular daha ne yapsınlar ? Aşağı yukarı bir kamyon tekeri boyunda Foccacio lar yedik. Şaraplar içtik. Personel ve ahçı ile vedalaştık. Meğer herif Mısırlı imiş ....Müslüman bir selam verdik. Oradan kampa döndük . Bir yanımızda meslektaş Hollandalılar var ....onlarla dostluğumuz ilerlemişti. Karavanlarına içki için çağırdılar icabet ettik ...sıkı bir Grappa ve bilahare yatak Yarın sabah Cinque Terre den ayrılıyoruz. Biraz da burukuz ....burada çok güzel vakit geçirdik. Cinque Te... read more
Foccacio
ehh ancak keser

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 19th 2010

Geo: 44.22, 9.52 GÜN 21 hala Çarşamba Deiva'ya biraz erken vardığımız için, istasyon civarında bara oturduk. Burada da "happy hour" varmış. Biz uyanamadık bu nedenle kahve içmekle yetindik ama gözümüze kestik. Burada güzel bir "neşeli saat" yaşanabilir . Minibüse atladık ve kampa döndük. Kampta biraz oyalandık ve akşam yemeği için tekrar şehre döndük. Fix lokantamız, İl basilico ya gittik .....artık garsonların ve çalışanların gözdesiyiz. Çok güzel yedik içtik ve kampa döndük. Dışarıda kalmak mümkün değil çok soğuk ve çok rutubetli. Programı kısa kesmek zorunda kaldık ve erkenden yatağa girdik.Yatağın içi adeta banyo küveti .O kadar Islak ve soğuk yani .. Her şey iyi güzel de akşam üzeri bu nem bizi öldürecek yani.. Bugün yapılan km 7 ... read more
Il Basilico ici
Ayse Il basilico'da
girtlak bolumu

Europe » Italy » Liguria » Deiva Marina May 18th 2010

Geo: 44.22, 9.52 GÜN 20 günlerden hala Salı Deiva Marina ya vardık ... 18:30 minibüsü ile kampa döndük. Kampta yeni komşularımız var. Hollandalı Gay bir çift yanımıza park etti. Biraz oyalandıktan sonra, akşam üstü tekrar Şahbaz'a binip şehre indik. Bu kez "Il basilico" diye bir yer açık ve önünde durduk. Çok güzel bir akşam yemeği yedik. Dünkünün acısı çıktı. Ben, buranın "ünlü" diye pazarladığı Foccacio'yu yedim. Bu Foccacio dediğin ne menem bir şeydir ? Focaccia ekmeği önce herhangi sıradan bir ekmek gibi un, tuz, su ve mayadan oluşan bir hamur şeklinde hazırlanıp kabarmaya bırakılıyor. Ardından, yassı şekil verilip ikinci kez kabartılıyor. Fırına koymadan önce de, üzerine parmaklarla bir sürü delik açılıp zeytinyağı sürülüyor ve arzu ettiğini... read more
kampımız
ayşe ve midyeleri
il basilico

Tot: 0.148s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 74; dbt: 0.0578s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb