Grecko - suhrn, naklady


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece
March 5th 2019
Published: March 6th 2019
Edit Blog Post

Tu sa ani moc neda co hodnotit, bo som tu bol fakt minimu.

Moja navstivena krajina c.49 nechala na mne fajn dojem. Ludia sa javili v pohode a to je hlavne.

SOLUN

Moja sprievodkyna z cs mi ukazala len hlavny sight white tower, presli sme sa mestom a zakotvili v irish pube. Mesto ma niako neoslovilo, nic speci tam pre mna nebolo. Ked tak zobrat toto mesto len ako odrazovy mostik do okolia. Inak ozaj nic vau som tu nenasiel.

Potesila normalna cena busu z letiska, nie ako v atenach kde je letiskova prirazka.

ATENY

Tu som mal cas vyslapat len kopcek aeropagus. Rano uplne opusteny s fajn vyhladom na mesto. V okoli je kopa uzkych uliciek. Toto odporucam.

Z letiska odporucam zobrat lacnejsi bus nez predrazene metro.

Ubytko

Small funny world athens - 14dorm, sprcha na izbe, ranajky. Nuz toto veru neodporucam, uplne prtava sprcha, hluk z ulice z barov (hlavne cez vikend). Pozitivum bola len fajn recepcna z nemecka. Cena 9.5€

NAKLADY

Grecko (ryanair bratislava - solun 12.99€) - 1den

Doprava : 28.98€ + 3.75€ (na svk)
Jedlo : 10.4€
Ubytko : 9.5€
Vstupy : 0
Ostatne : 0

Spolu : = 12.99€ (let) + 52.63€ €= cca 65.62€


Advertisement



Tot: 0.826s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 41; dbt: 0.5799s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb