23.den - cdo (divine mercy, el salvador)


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao
March 5th 2019
Published: March 6th 2019
Edit Blog Post

Bohuzial kupelka na mojom poschodi nefunguje, tak musim chodit na prizemie.

Co ma prekvapilo ani tu nemaju zrkadlo na stene. Tak na filipinach sa to asi nenosi.

Samozrejme ma na stole uz cakali ranajky.

Cs vstala az nieco po 9.00. Do prace chodi ako sa jej chce, bud na 9.00 alebo 10.00

S dopravou do divine mercy mi neporadila, kedze jeepney naposledy pouzila pred 10rokmi. Cul sa vsade rozvaza na aute.

Pesibusom idem na hlavny tah, tu sa pytam securitaka ako sa dostanem do el salvadoru.

Treba mi jeden prestup na terminali bulua.

Skacem do prveho jeepney, ktore mi ukazal a uz sa vezem.

Jeepney su tu klasicke velke.

Na terminaly ma hned oslovuje chlapik a laduje do dalsieho jeepney. Cakacka kym sa naplni a uz sa ide.

Peniaze sa vo velkych jeepneych davaju chlapikovy pri opustany vozidla, resp sa mu posuvaju.

Vyskakujem a za pekne praziaceho slnka idem k velkej soche jezisa.

Na krizovatke cakali motorkary ale je to cca len 2.5km

Mensie stupanie a uz som pri brane. Ta zavreta. Prichadza straznik, mam ist k dalsiemu vchodu.

Tak opat stupanie.

Areal je otvoreny od 6.00 - 18.00

Prva bezpecnostna prehliadka, opat do kopca a tu uz prehliadka ako na letisku. Batuzek do rontgenu, ja cez pipac.

V areali par filipinskych rodin, zvacsa filipinky tehotne. Udajne je toto magicke miesto, preto sa sem chodia modlit. Naproti tomu ostov siquejre je ostrovom carodejnic a preto ho hlavne filipinky nenavstevuju, bo ich dieta bude prekliate. Tak mi vravela domaca u cs.

Dlhy odpocinok v tieny.

Ok vyhlad na more na jednej strane a na druhej pohlad na velku sochu jezisa. Viedli k nemu aj schody ale bolo to zavrete. Skoda, bo odtial musi byt genialny vyhlad.

Po odpocinku a prejdeny arealu nazad na hlavnu cestu.

Areal je pekne upraveny, v zahrade pod jezisom kvety a travnate plochy, za jezisom kostol, okolo ktoreho je jezisova koruna.

Kostol zvnutra pekny.

Od arealu sa dalo dostat na hlavnu cestu tuktukom za 10p, no ja mam kopec casu tak som si to odslapal.

Na jedlo som chcel povodne zbehnut do hrncovne ale uz som prejedeny ryze.

Parkujem v zltych vlasoch.

Davam bigmac, vacsina ludi tu vsak jedlo kura.

Na bigmac nenormalne dlha cakacka a chut uplne naprt.

Opat tu nebolo wifi a platba kartou nemozna.

Prave sa menila smena.

Niektory zamestnanci tu obedovali. Securitak si zapisoval do zosita cisla ich blockou. Pri odchode im kontroloval batohy a do ich osobnych zapisnikov zapisoval cas odchodu. Kazdy clovek mal iny zapisnik.

Po chvili cakania na hlavnej odchytavam jeepny, to ma vezie az ku terminalu.

Tu na jedno spytanie nachadzam dalsie jeepney do mojej destinacie. Na mobile som ukazal polohu vodicovy. No ten to zle pochopil a vyhodil ma az za mostom. Zbytocne slapanie teda cez most nazad.

Cestou v jeepney začalo poprchat, osadka hned zacala spustat plachty na okraji vozidla.

Na ubytku sprcha a relax v posteli.

Domaca bola doma aj s dietatom.

Cs utiekla z prace, nasadame do terenej toyoty a smer vecera do casti nazareth.

V uliciach po 18.30 riadne zapchy. Dopravu riadili policajti. I na filipinach maju tancujucich riadicov dopravy, no my sme na nich stastie dnes nemali.

Tuto robotu by som robit nechcel, hlavne pocas dna, ked slnko pece jak blaznive a do toho vyfukove plyny.

Parkujeme v restike freeno. Za 250p neobmedzeny prisun vina.

Dnu hned dva stoli okupovane cudzincami.

Restika pekne zariadena.

Nechavam nech mi cs nieco objedna.

Je s nami aj domaca. Je to kamoska cs z detstva. Babo sa nam tu trochu pogrcalo.

Prinasaju mi jedlo. Zemiakove pyre, losos plneny shrimom, syrom a zeleninou. Po chvili prinasaju pre cs spagety a pre domacu ryzu s kuratom.

Moje jedlo bolo genialne. To som splachol cervenym vinom.

Cs nakonec vsetko zaplatila kartou. Ma ju bezkontaktnu ale 95percent obchodov este neni pripravene na tuto technologiu.

Cs (33) by chcela dieta ale samozrejme nie dievca, bo s tym su len starosti. Vacsina filipinok chce chlapca.

Po jedle nocna tour v aute po meste.

Cs s domacou spominali na stare casi, ukazali mi ich skolu, byvale domy.

V okoli parku divisoria kopa jedla a umyvaci aut. Clovek ked tu odparkocal auto dosli deti a zacali ho umyvat. Tieto aspon nieco robia, nie jak len zobrajuce co natahuju len ruky.

Oproti gv hotelu je party ulicka, kam sa hlavne cez vikend chodi mladez bavit.

Nechybaju tu ani hodinove hotely (40p). V nich sa vacsinou vyskytuju kurvy a drogovy dilery.

S tyma drogami to tu neni tak ako bolo u nas prezentovane. Zadne strielanie ale klasicky sud a podla dokazov basa. Ovsem ked nieco spacka policia basa sa nekona.

Sli sme i okolo sudu kde cs pracuje, uplne uboha budova umiestnena v priemyselnej zone.

Po prichode domov cs nacina flasu cerveneho z chile a k tomu dava rozne syry. Fakt totalny nezvyk na filipiny.

Cs ma narok na dva tyzdne dovolenky. Vzdy leti do inej krajiny. Toto leto polsko (gdansk, varsava, krakov)

Ma super sefa, ten vsetkym svojim podriadenim vzdy prinesie z dovolenky darceky. Cul im z vietnamu priniesol tenke bundy north face.

Okolo polnoci zalahnutie do postele.

Dnes bol v dome i vypadok prudu, dost casty jav. Niekedy netece ani voda, hlavne v letnych mesiacoch.

Na google maps mi zmizli vsetky body zaujmu ked som offline, co je dost nahovno. Musim zistit kde je chyba

Naklady :

Jeepney na bulua terminal : 10p
Jeepney bulua terminal - el salvador : 20p
Mcdonald, medium big mac menu : 192p
Jeepney el salvador - bulua terminal : 20p
Jeepney : 10p


Advertisement



Tot: 0.772s; Tpl: 0.024s; cc: 11; qc: 41; dbt: 0.376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb