24.den - cdo


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
March 6th 2019
Published: March 7th 2019
Edit Blog Post

Rano ma opat cakali ranajky co nachystala domaca.

Pockal som na cs a spolu sme sa najedli.

Ta okolo 9.30 vyraza do prace.

Povodne som chcel dnes zostat cely den vnutri ale nakonec sa rozhodujem, ze idem do mesta.

Vonku pekny hyc.

Kopirujem vcerajsiu nocnu cestu autom.

Cez cast carmen sa dostavam k dalsiemu mostu cez rieku.

Premavka na uliciach opat husta.

Kotvim v St. Augustine Metropolitan Cathedral.

Nesmie chybat bezpecnostna prehliadka.

V kostoliku prijemne tak som si dnu posedel.

Vacsina ludi si sem dosla len posediet. Niektory sa hrali s mobilom.

Hned pri katedrale je park gaston.

Opat ziadna trava, len beton a stromy.

Bol tu chladok tak dalsia oddychovacka.

Je tu i velka fontana, no cez den nefungovala. Vcera v noci hej, voda bola nasvietena na modro.

Pod stromamy dost ludi a jeden socialny pripad. Ten sa chystal ist do fontany umyt (bola tam zvyskova voda), no zakrocil sbskar (?).

Dlho som tu vsak neposedel bo ma zacali otravovat muchy.

Na ulici neexistujuce chodniky, pesi ludia chodili max 50m, inak jeepney ci ina doprava.

Parkujem v parku (opat len beton a stromy) divisoria.

Park je v strede jednosmernych ciest.

Pobehoval tu miestny umyvac, navadzac aut.

Vzdy ked dake auto slo parkovat (pozdlzne) pribehol a maval jak divy, za tuto cinnost vyfasoval neake to peso.

Ani tu som sa dlho neohrial bo zas muchy.

Smer treti park vicente de lara. Opat ziadna trava.

Tu dost ludi, nesmeli chybat predajcovia jedla, tetky ponukajucu pedikuru a aj daka masaz sa nasla.

Niektory ludia tu pospavali.

Pri parku hned hrncovna, to hned vyuzivam a davam obed. Ryza mi od ranajok uz velmi moc chybala.

Popri nemocni pri ktorej asi 10lekarni sa dostavam do nakupneho centra centrio mall.

Sbs kontrola a uz som dnu.

Hned som tu zbadal national book store. Mam stastie a predavacka mi nachadza pohladnice. Sice nic moc ale aspon volaco. Idem posielat az 7ks, postupne vsak tento pocet budem redukovat v dalsich krajinach. Zostanu len 4stalice.

Cul uz treba najst len postu, zrejme to vybavim v cebu na letisku.

Centrum plne ludi ale vsetci si tu len vychutnavali klimu. Dnu vsak ziadne lavicky.

V strede centra vybudovana zahrada.

Nic extra ale skysol som tu na dobru hodinu aj vdaka free wifi.

Z tohto centra prechadzam nadchodom hned do dalsieho.

Vo food corte kopa ludi, ja si davam len mcdonald zmrzlinu.

Pesi presun na ubytko.

Domacej som povedal, ze pridem po 16.00. Ona bola medzi casom dat zaockovat babo.

V savemore supermarkete kupujem v lekarni aj dezinfekciu na moje rany. Uz mi ostala len jedna ale dost velka, dnesne slnko tomu neprospelo a nohu mam napuchnutu.

V lekarni nemali tampony, to nasralo, bo budem muset minat servitky co mam.

V alko oddeleni kupujem cervene talianske vino. Flasa ma aj korok, vcerajsia co otvorila cs nemala.

Flasu som vyfasoval za pokladnami,tak sa bolo treba vratit k pokladniam.

Tu im nesla nacitat moja karta ale na druhy pokus sa zadarilo.

Pri vstupe do komplexu kde ma cs dom sa hrala sbskarka na dolezitu, bo som vstupil vystupom miesto vstupu. Jak keby to nemali jedno pri pesich.

Dnes ma este nasrala cakacka na zelenu na krizovatke. Cakal som dobrych 10min kym naskocil zeleny panacik.

Po kyblovej sprche pokropenie nohy dezinfekciou, trochu mi kvaplo aj na plachtu, co ma dost nasralo.

Po oddychu presun do kuchyne.

Tu zacatie planovania moluk. Lode este furt presne neviem ale odhadom to vyzera nahovno. Zrejme nedam vsetko co som chcel (ternate, banda, kei island). Pri najhorsom asi vyhodim kei island, i ked na ten som sa najviac tesil. Na ternate su sopky, banda bude potapanie. Kei malo byt len lezanie na plazach a mozno potapanie.

Prichadza cs.

Domaca dava na stol veceru. Ryza a polievka z beefu.

Ryza sa poliala polievkou a uz sa jedlo.

Po jedle sa otvara moja flasa.

Zrazu vypadava prud. Hned sa zapaluju sviecky, cs volade vola. Prud po par minutach naskakuje.

So stupajucou hladinou alkoholu nalada stupala.

Babo zaspalo, nacalo sa usa vino (ble) a opat vypadok prudu.

Tento vsak uz dlhsi.

Domaca vyuziva tinder, no vzdy ked cudzinci zistia, ze ma dieta je po rande.

Cs je fakt z velmi bohatej rodiny, vlastnia farmu onda. Otec (82) je pastor. Ma druhu zenu o 30rokov mladsiu. S prvou ma az 18deti (5vsak pri porode zomrelo). Tak to vychadza, co vpich to dieta.

Ono na filipinach nepouzivaju zvacsa ziadnu ochranu, bo je to proti bozej voli.

Z cs su nestastny, bo furt je singel (33).

Ta by najradsej emigrovala do uk. Tam studovala, inak studovala i v usa.

Po europe pocas studia cestovala so spoluziakmi z indie. Ti sa chovali ako odtrhnuty z retaze, dokonca jeden sa chcel ozenit s beloskou. No po navrate do vlasti mala jeho rodina uz nachystanu pre nho nevestu.

Samozrejme v indii sa vsetci chovali ako baranci.

V indii ked he svatba, tak zenich sa snazi pozvat i dakeho cudzinca, dokonca mu za to i zaplati. Bo cudzinec na svatbe zname, ze ind je velmi vazeny.

V rumunsku zas stretla poliaka s ktorym sa po mesiaci rozisla rumunka. Ako dovod mu povedala ze ma small dick. Tak bol z toho cely zufaly.

Domaca sa toho chytila a prstami ukazovala filipinske velkosti (zhruba 7cm). Ta chodila chvilu s belgicanom a tez z neho nebola natesena.

Cs bola 5rokov s neakym nemcom (pocas studia). Ten sa s nou rozisiel na letisku s vetickou no drama.

Ked bola v budapesti tak sa jej tam domaci pytali kolko chce za masaz s happyendom, bo vacsinu cakavala kamosov na rohu pohybnych uliciek kde mali ubytko.

Bratislava sa jej moc lubila. To je asi prvy clovek co to povedal.

Uzatvarame stavku. Jeepeny a busi zastavujem slovickom baila (raz som to ocul, spravne je to ale para). Tomu cs ani domaca nechcu verit. Tak im musim poslat video. Ak vyhram sobotu mi na camagian island dovezu 3flase vina, ak prehram, posledna zastavka na mojej ceste bude v cdo.

Po druhej flase sme vsetko zbalili a sli spat. Keby bola este jedna isto by i ta padla.

Zajtra ma cs odveze na bus terminal.

Zatial som s filipinskymi cs nadmieru spokojny. Vzdy bolo o mna postarane ako vo vaticke.

Co sa tyka mojej vahy z 89 je uz len 83kg

Naklady :

2xmaso na palicke : 34p
Cola 0.2l : 10p
Ryza, maso, cola (hrncovna) : 60p
Mcdonald zmrzlina : 10p
7xpohladnica : 1.43€ (revolut karta 84p)
Nakup : 0.91€ (revolut karta 53.45p)
Dezinfekcia : 0.9€ (revolut karta 52.75p)
Cervene vino : 5.09€ (revolut karta 300p)



Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb