25.den - presun camiguin island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao » Camiguin
March 7th 2019
Published: March 9th 2019
Edit Blog Post

Rano mi noha trochu odpuchla tak fajn.

Ranajky klasicky uz nachystane na stole.

Cs ma naklada do auta a vyvaza na bus terminal agora.

Rozlucka a cez krytu trznicu do terminalu.

Pred vstupom sa musi platit fee, samozrejme nesmela chybat prehliadka batohu.

Na vyber mam non ac bus (ten bol vsak prazdny, tak ktovie kolko by sa cakalo) a ac bus. Volim druhu alternativu.

Tu nesmel chybat zachod a ani tv s filmom.

Bus poloprazdny.

Do balingoan prichadzame zhruba po 2.5hod.

Listky na ferry sa predavaju tu.

Z prveho okienka ma poslali okolo budy do druheho okienka.

To som uz vsak sledoval domaceho, ktory mal rovnaku trasu ako ja.

Chalan pracuje u policie.

Drze filipinky sa normalne predbehli. Spine nevychovane.

Dostavam listok, jasne, ze filipiny a ich pridrbane poplatky za vsetko.

K listku mi pripinaju doklad o poplatku co nevim ani za co bol.

Idem s policajtom cez hlavnu cestu a prva dolava.

A sme v pristave a zas prijebany poplatok.

Kontrola batoziny len zbezne.

Potesilo free wifi v cakarni. Tu bezala i televizia.

Zacina nalodovanie na trajekt.

Dole par aut, dalsie dve podlazia pre ludi. Ostavam sediet vonku, da sa ist i dnu. Vyrazame o 12.30

Plavba bez problemov a zhruba nieco po hodine som na mojej predposlednej filipinskej zastavke.

Na lod sa hned nahrnulo par ludi co ponukalo motorky.

Ja zapadam do prvej hrncovne a davam neskory obed.

Po jedle nasadam do jeepneyho, tych je v pristave dost. Vyraza ked sa zaplni resp podla uvazenia vodica.

Ako sa blizime k mojmu vytipovanemu ubytku zistujem, ze v okoli fakt nic neni (rozumej jedlo)

Vyskakujem, davam vodicovy 20p, volaco hovoril ale nerozumel som mu.

Klesam do arealu souldivers.

Tu v pristresku ma uz vita domaca. Som im pisal mail, tak vedela.

4dorm v ktorom som len ja, zachod s kupelkou mimo.

Dorm je umiestneny pod vstupnov cestou ale pohoda.

Inak areal nic moc. Na fotkach to vyzeralo lepsie.

Odlepujem naplaste z noh, palec relativne ok ale druha noha nahovno, sa mi zda, ze sa to rozsiruje. Ale potapanie dam tak ci tak a potom behnem do lekarne resp nemocnici. Pici aj z nohu.

Zla sprava, neni tu restika.

Nuz idem volaco vynuchat do blizkych domov. Len mini obchodiky a nic.

Asi po kilometri konecne nachadzam grilovane jedlo na palicke.

Oproti na ihrisku hraju deti volejbal resp basketbal. Hned sa mi jeden chalan prihovara. Slovensko si myslel, ze je slovinsko. To pozna, bo sleduje basketbal a zo slovinska je jeden dobry hrac.

Na tomto ostrove sa mi zdaju ludia priatelskejsi. Dost ludi ma zdravilo, usmievalo sa. A pri tom je tu dost turistov oproti mindanao.

Jedlo zjedene pri mori na hradzi.

Plaze veru ziadne.

Obcas okolo sla motorala(nieco ako tuktuk) a vyhlasovala nieco. Neskor zistene, ze predavali cerstve ryby.

Na ubytku si berem z chladnicky pivo, zapisujem si ho sam do zosita.

To som si objednal ked mi domaca ponukala maleho san miguela. Reku keby bol velky red horse aj by som si dal.

Nuz po nakupe v meste doniesla aj piva.

S flasou v ruke k moru, tu sadam na kamene a nacuvam moru.

Wifi tragicke.

Uz je tma a rybari vyrazaju na lov. Najskor odchadza lodka, po nej odchadzaju 5muzi so svetlami do mora a plavaju dost daleko.

Je priliv, menim poziciu o kusok vyssie kde na mna more nedociahne.

Rybari sa vracaju na sus aj s neakymi ulovkami.

Zajtra ma byt pod mrakom tak poziciam motorku a trochu to tu pobeham.

Naklady :

Fee bus terminal agora : 3p
Bus ac, tv, zachod cdo - balingoan : 170p
Ferry balingoan - benoni : 205p
Fee pri pokladni : 5p
Pristavny fee : 15p
Ryza, rybacia placka, maso (hrncovna v pristave benoni) : 70p
Jeepney benoni - cagyansouldivers : 20p
4xpork na palicke : 60p



Advertisement



Tot: 0.616s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.5819s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb