Predpbezny plan (merano)

Europe » Germany
September 3rd 2022
Published: October 6th 2022

Na september sme si naplanovali nasu prvu spolocnu dovolenku (vylet na svk nepocitam) uz vo trojici. Julia vybrala destinaciu taliansko a horske mestecko merano.

Rozmyslal som, ze by sme to potiahli az k moru ale na to by bolo treba viac dovolenky a tu uz tento rok mam riadne naplanovanu ako spravny nemec.

Google mapy nam ukazali cestu nieco okolo 12 hod, tak sme sa to rozhodli rozdelit na par casti, smerom tam/nazad stravime 2noci v nemecku a na samotne merano nam ostanu 4noci.

Ono keby pan D vydrzi v aute dlhsie tak to supneme s jednou zastavkou ale zatial sa neda.

Smerom tam mame uz naplanovanu zastavku v erfurt a augsburg, nazad este nevieme kade a kde budeme. Povodne som to chcel strihnut cez lichtenstajsko, reku nech kuknem dalsiu europsku krajinu ale za prve ceny ubytovania su tam astronomicke a za druhe by to i tak nevychadzalo casovo.

Julia zabookovala ubytko v merano cez taliansku stranku subiyo.it Co je taky taliansky ebay

ostatok klasicky cez booking, airbnb vychadzalo draho a na jednu noc v nemecku sa neoplatilo.

Plany nemame ziadne, bo vsetko sa bude prisposobovat panovy D.

I ked moj skormny plan je ist sam na celodennu turistiku ale to mi zrejme povolene nebude. Cestou by som sa chcel zastavit v strede nemecka.

Tot: 0.574s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.2288s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb