ALMAN SARAP YOLUNDAYIZ


Advertisement
Published: November 29th 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

LUCERNE-LACHEN


Geo: 49.3224, 8.1982

GUN 2 GÜNLERDEN CUMARTESİ
Ayşe 12 saat uyuyarak sabah 06:00 da uyandı.
Ben de öyle.
Kahvaltımız tek kelime ile muhteşem..
Kurt Vonnegut'un yazdığı gibi tam "şampiyonların kahvaltısı" .
Bu yerimizi booking.com dan ayırmış ve parayı İstanbul'da ödemiştik fakat ben her ikircikli Türk çocuğu gibi "acaba şimdi bir bok olacak mı ?" diye düşünürken ,hiç bir sorun yaşamadan otelden ayrıldık..
Her an arkamdan birisi koşup bana bir şeyler söyleyecekmiş gerilimleri yaşamadan aracımıza vardık.
Her yer küçük bir kırağı tabakası ile kaplanmış.
Nereden baksan İsviçre'deyiz tabi.
Aracı yükledim..çalıştırdım ...sorun yok ..
08:30 'da yoldayız.
Geleneksel Nermin saçmalıklarından birini yaşadık ..
Yol kenarında bulunan bir otelden ayrılırken nasıl olup ta arkalardan dolaştırdığını önce anlamadık ..
Sonra Otoban'a doğru çıkış yerinin burası olduğunu anladık..
Her neyse bu Nermin 'e hiç güven yok be kardeşim...
Basel'i geçtikten sonra Almanya'ya girdik nihayet ....
Normal olarak Karlsruhe istikametine akıyoruz fakat Nermin habire bizi yolun dışına davet ediyor.
Sallamıyoruz ... Karlsruhe ye kadar geldik fakat o noktadan sonra mecburen izlemeğe başladık.
Nerelere girdik çıktık ama yapacak bir şey yok.
Dön baba dönelim gidiyoruz.
Birden bire kendimizi bir nehir kıyısında bulduk.

Ben nehire ,nehir bana bakıyor.
Nermin ille de Ferry kullan diyor...
Yapacak bir şey yok hava güzel ve bu nehri Ferry ile geçmek fikrine giderek ısındım.
10 dakika sonra karşı kıyıdan kalkan Ferry bizi almak için bizim yakaya geçti.
Geçiş ücreti 5 E.
Karşıda alakasız bir yerdeyiz ama Nermin' e biat ettik bir kere. Anlıyoruz ki Nermin kendine en kısa yolu seçmiş zira biz az sonra aniden otelimizin önündeydik.
Hotelimiz Neustadt kentine çok yakın Lachen adlı bir yerde.
Otelin Adı Meditterraneo sahibi Franco bir italyan... karısı Mari bir Ukraynalı.
Otelin tek müşterisi biziz.
İkinci katta güzel bir oda verdi.
Otele girmemiz için kapı anahtarı verdi ve bize ayrı bir giriş yeri gösterdi.
Odamıza yerleştik .
Yerimizi pek sevdik.
Franco akşam otelde yemeğe niyetimiz var mı diye sordu.
Akşama çok misafiri olacakmış.
Yer ayırtmam gerekiyormuş.
İnanamadım ama Ayşe ile bu akşam burada yemeğe karar verdik.
Daha sonra Franco ya yakında bir Alış veriş merkezi var mı diye sordum.
Globus diye bir yerin çok yakın olduğunu söyleyince ben Ayşe yi bırakıp yola çıktım.
Globus kazan biz kepçe aramadığım yer yok.
Bu Almanlar
kesin olarak yer tarifi özürlü.
İngilizce konuşanı az ama konuşanı da alakasız yerleri tarif ediyor.
Nasılsa bir Burger king önünde durdum ve adresi sordum.
Onlar bu AVM nin MC Donalds karşısında olduğunu söyleyince bilmece çabuk çözüldü Zira Nermin nasılsa Mc Donalds'ın yerini biliyor.
Oraya yönlendim ve karşısında gerçekten kocaman GLOBUS AVM yi buldum.
http://www.globus.de/de/globus/index.htm
Alışverişimi keyiflerle yaptım.
Çıktım ve otelimi cart diye buldum.
Bir defa Fransa'da kaybolduktan sonra otelimi Nermin hafızasına yazmayı hayat acı bir şekilde öğretti bana ..
dolayısıyla otelimi ikiletmeden buldum .
Yaklaşık olarak Otelim bu AVM ye 3 dk mesafede.
Bu kadar saat nasıl aradığımı anlayamıyorum...
Otele döndüm ama 14-18 arası ana kapı kapalı olduğu için Ayşe ile nasılsa haberleştik gelip bana arka kapıyı açtı.
Üşüdüğünü söyledi derhal petekleri açtım.
Otelde başkası kalmadığı için petekleri kapıyorlar anlaşılan.
adres:
http://www.mediterraneo-neustadt.de/
Biraz oyalandım.
Burada Internet yok o nedenle sadece notları toparladım ve akşam 20:00 de aşağı Restaurant ' a geçtik.
İçeride gerçekten kıyamet kalabalık.
Bize ayrılan yerde oturarak harika bir yemek yedik.
Odaya çıktığımızda artık şarap yolunda olduğumuza göre kutlamayı çok hoş bir Riesling açarak tamamladık...ve yattık.
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline
getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Bugün 363 km yol yaptık

Şu anda hava durumu:
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/www/global/stations/10724.gif'


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.104s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 25; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb