Blogs from Mayen-Koblenz, Rhineland-Palatinate, Germany, Europe

Europe » Germany » Rhineland-Palatinate » Mayen-Koblenz June 23rd 2015

Podróż do Niemiec zaczęła się już wczoraj. Gloria pojechała około 18-ej ponieważ była zaproszona przez Misię na bowling - jej urodzinową imprezę z przyjaciółmi. Ja dojechałam do Misi tuż przed północą. Samolot miałyśmy o 7.55 więc trzeba było być wcześniej na lotnisku. Wstałyśmy o 4.25, zrobiłam kawę na wynos no i szybko poszłyśmy na autobus. Przystanek był zaraz przed Misi domem więc nie musiałyśmy daleko iść. Przyjechał o czasie 4.45 i zawiózł nas na dworzec autobusowy Stratford. Podróż trwała 20 min i szybko minęła. Gloria jeszcze się upewniła czy to dobry autobus i czy w dobrym kierunku jedziemy. Wyszłyśmy z autobusu i jakieś 50 metrów dalej znajduje się przystanek z którego odjeżdżają autobusy na lotnisko. Są tam dwie linie National Express oraz Terravision. Bilet kosztował 8 funtów w jedną stronę. Droga na lotnisko trwała 50 min ... read more
Mulheim Karlich

Tot: 0.047s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0243s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb