Blogs from Saint-Valery-en-Caux, Upper Normandy, France, Europe

Gisteren, na 360km van thuis, overnacht in Veules-les-Roses aan het begin van de Normandische kust. Grijs weer onderweg, en eens geïnstalleerd op de camping van waar we met wat moeite de zee konden zien, kregen we regen. Eindelijk regen, heel de nacht door. Onze weervrouwen zullen nu wel blij zijn. Dus geen verdere verkenning van dit dorp. De camping is wel volgens de corona regels ingericht. Met instructies hoe sanitair te gebruiken. Alcool dispensers aan elke ingang. Wij bleven dan maar in onze bubbel. We hebben alles bij. Deze morgen, geen regen meer en korte verplaatsing naar de camperplaats aan de haven van Saint-Valery-en-Caux, onder de hoge krijtkliffen. We staan hier wel als sardientjes naast mekaar. Maar we kijken uit op de zee, en hebben een buur uit Haacht. Dat scheelt. Als het nog wat meer ... read more
Saint-Valery-en-Caux

Europe » France » Upper Normandy » Saint-Valery-en-Caux December 23rd 2012

Whenever we travel I always prefer to stay in the same accommodations for as long as possible. Packing up and moving every morning is a pain. Because we were covering so much territory on this vacation, we didn't get to experience that luxury too often. But here in St. Valery we were booked for two nights. That meant that today we could spend the whole day doing whatever we found interesting rather than having to get to a certain locale in time to check-in. Since it was a Sunday and only two days before Christmas we figured that most stores would be closed and that we'd have trouble finding breakfast sandwiches. Last night while sitting down in the lounge accessing the internet, the proprietor of the Hotel Henry IV walked in and introduced himself. He was ... read more
Looks Like Another Ugly Day
Downtown St. Valery-en-Caux
Hotel Henry IV

Tot: 0.042s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.016s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb