Tournon-sur-Rhône

September 16th 2021
Published: September 16th 2021

Tournon-sur--RhôneTournon-sur--RhôneTournon-sur--Rhône

Bloemetjes aan de Rhône
Sinds maandag 13/9 staan we in Tournon-sur-Rhône. Toen nog bakkend heet. Dinsdag uiteindelijk koeler, want zwaar bewolkt. Woensdag dan, regen en onweer bijna heel de dag. Dus onze laatste boeken werden dan nu uitgelezen. Rest enkel nog dat boek met kruiswoordraadsels. Het einde van de vakantie hier nadert. Alhoewel, sinds gisteren hing er hier een bordje 'Complet' aan de toegangsslagboom van onze camping. Deze middag werd het duidelijk waarom; Reservaties voor Kampeervakantie.NL , – genre 'We zijn er bijna'. Voorlopig houden ze het nog rustig. Misschien deden ze hun ondergoed- en caravanwasjes pas ergens anders. Ook is het al vroeg donker en worden we ook bespaard van een avondje 'sjeudeboel'. En zaterdag bollen we het hier af.

Pont-de-l'Isère Pont-de-l'Isère
Pont-de-l'Isère

Ik zet dat paaltje effen recht hé.
de ViaRhônade ViaRhôna
de ViaRhôna

ja hallo !
langs de Rhônelangs de Rhône
langs de Rhône

lijkt wat op de Scheldeboorden, de bewolking dan toch.

18th September 2021

Laatste impressie.
Hey Mon en Fran. Dus bijna inpakken en op naar het noorden, de heimat. Bewonderenswaardig hoe jij, Mon, begaan bent met de Franse infrastructuur. De conditie gaat in stijgende lijn..... ? Er wachten nog uitdagingen... ! We wensen jullie een vlotte terugreis. Groetjes, Jos en Lieve.

Tot: 0.427s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 48; dbt: 0.1165s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb