Blogs from Le Grau-du-Roi, Languedoc-Roussillon, France, Europe

Geo: 43.5374, 4.13766 GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Biraz foto, biraz dolandıktan sonra Le Grau Du Roi'ya yöneldik.. Burası, Akdeniz kıyısında gerçek bir balıkçı kasabası .. Suyun tam üstüne kurulmuş ,bizim boğaz usulü bir lokanta bulduk . Le Grand Sud denilen bu lokanta, deniz ürünleri ile ünlü.. zaten balıkçı teknelerinin bir kısmı iskelesine bağlı.. "Tarladan sofranıza" bir durum var.. Lokanta tıka basa dolu ve bizi oturttukları yer tam güneşin batma açısına denk geliyor .. O alçak güneş batıncaya kadar beni ayar etti.Tam gözümün dibine feneri tutuyor ...güneş gözlüğü de çakma olduğu için akınları kesemiyor .. Sonunda ,ben istiridyelerime Ayşe iri karideslerine kavuştu.. memnun, mesut bir yemek yedik .. Sonra bindik şahbazımıza ver elini Espiguette.. Kampta, keyfi az daha sürdürme ... read more
Le Grau du Roi
Nehir ağzı
lokantamız

Geo: 43.5388, 4.13559 GÜN 25 GÜNLERDEN PAZAR: 08:00 e doğru toplandık .Güzelim yerimizi terkettik. Yolumuza çıktık.Çok az bir süre sonra Hyeres'e varınca, bir salaklık yaşadığımı anladım. Bugünkü hedefimiz, aslında Le Grau du Roi'ya varmak iken, GPS kaydını nedense Hyeres diye girince apışıp kalıverirsin . GPS i doğru yüklemek, çok önemli bir seyahat faaliyetidir ve dalgaya gelmez.. Nedense, insan oğlunun GPS i önemsememek gibi bir zaafı var .. Şunu kesin olarak bilmek gerekir ki, eğer yüklemede bir hata yapmışsan GPS mutlaka seni cezalandıracaktır.. Netice de o bir makine .. Ne verirsen onu alırsın .. Kabul ediyorum ki makinenin size sunduğu seçenekler, tam olarak uygulamak istediğiniz planı aksetmiyor ama o makinenin kusuru değil . Alırken ,gelişmiş olan... read more
kampımız
havuzumuz
PORT GRIMAUD-LE GRAU DU ROI

Geo: 43.5374, 4.13766 GÜN 28 GÜNLERDEN CUMA Montpellier'den çok zor çıktık. Allahtan Grau, fazla uzak değil... Hemen denizimize kavuştuk. Kim ne derse desin, deniz başka türlü bir şey... Hemen sizi alıp ,götürüyor... O araç ve trafik stresi hemen yok oldu ...emildi...yerini güzellikler kapladı. Grau, aslında harika bir balıkçı köyü... Bizim ölçülere göre kasaba bile sayılmaz .....fakat denize bağlantılı kanallar üzerinde eşsiz bir konumu var. Biz de ,limanın tam karşısında, madem ki Kıralın Grau'sundayız ,buranın en Kral lokantasına çöktük... Bendeniz söylemesi ayıp, bir düzine istiridye ,Ayşe ,deniz ürünleri menusunu beğendi. Üzerine süper bir Rose ilave ettik... Masalar küçük ve çok gustolu donanmış.. Küçük olmas... read more
AYŞE GRAU DA
LOKANTAMIZ

Geo: 43.5333, 4.13333 GUN 27 Günlerden PERŞEMBE Sabah 08:30 da idare açılsın diye bekledik. Hesabımızı kapadık. Bugün esas program Argeles-Sur-Mer … Ne var ki Ayşecik ile bir durum değerlendirmesi yaparak bu etabı pas geçip bir sonrakine gitmeye karar verdik. Bir gece kalacaksın , Her ne kadar toplanmamız 2 dakikayı geçmiyorsa da .. Yayılma ve toparlanma işi gözümüzde büyüdü.. basalım gidelim dedik. … Hududu geçerken, yine kıyamet alışveriş sendromları yaşanıyor .. park yeri yok ve biz de üşendik ve hiç alış veriş yapmadan geçtik. İyi ki de geçmişiz... Az ileride Fransız polisi, atmaca gibi bekliyor alışveriş çakallarını …. Biz göğsümüzü kabarta kabarta, hudutta hiç durmadığımızı ve istikametimizin Grau-du-Roi olduğunu söyledik../b... read more
kule
lavabolar
aqua parc

Tot: 0.101s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb