Final countdown

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
May 31st 2007
Published: May 31st 2007

2 dage tilbage!2 dage tilbage!2 dage tilbage!

Pauline viser beviset: målebåndet er nu forkortet til to dage.
Så er det snart alvor! Målebåndet som vi har brugt til nedtælling er ved at være brugt op og der resterer kun 2 dage til vi stikker afsted.

Udover pakning af rygsække har vi provianteret således at Mikkeline er fortrøstningsfuld omkring hendes muligheder for at overleve den sultedød, som hun ellers så småt havde indstillet sig på ville blive en realitet på grund af hendes kræsenhed. Der er således indkøbt makrel, dåseleverpostej, rugbrød mm. samt et større arsenal af pulversupper, som vi forventer vil gøre stor gavn på togrejsen mellem Moskva og Irkutsk, som vi påbegynder søndag aften. Udover proviantetn er hun blevet lovet, at vi vil besøge McDonalds restauranter i det omfang at vi møder dem i de større byer undervejs.

Det faktum, at vi medbringer et stort parti fødevarer selv herunder en plomberet gave fra Pernille og André som først må åbnes i Mongoliet, det efterlader så langtfra det indtryk at vi er "Light travellers". Pauline må således slæbe en stor del af guidebøgerne samt dele af den alm. skønlitteratur for os andre, men hvad pokker; maden skal jo nok blive spist og bøgerne læst, så det ender måske overkommeligt alligevel, velvidende at Rikke vel qua
En lille pause i pakkerietEn lille pause i pakkerietEn lille pause i pakkeriet

Mikkeline danser og fjoller.
hendes shopping gen nok skal fylde på undervejs.

I hører mere når vi har påbegyndt turen. Bemærk at vi har aftalt ikke at medbringe labtop på turen. Opdateringer af denne blog vil derfor kun finde sted på internetcafeer eller hotel business centres undervejs, men vi skal nok allokere tid til dette.

Take care!

Churchillseven

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb