POREC


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Istria » Porec
June 25th 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ROVINJ-POREC


Geo: 45.2296, 13.6088

GÜN 19 GÜNLERDEN PAZARTESİ:
Sabah uyandığımda burada kalmamaya karar verdim..
bir kere internet yok ikincisi Rovinj'i dün ziyaret ettim.
İki günlük görülecek bir şey yok orada…
Porec' e gideyim dedim ..8:20 de hesabımı kapattım.
MIO (GPS) ya sığınarak yola çıktım…
Otoban a sadece 6 kuna ödeyerek Porec' e geldim.
Ne var ki orada yaptığım soruşturmada, kampın şehrin dışında olduğunu söylediler …
Meğerse, kamp "Lanterna" denilen bir yerde imiş..
Lanterna, Porec'in Kuzeyinde yer alıyor..
Yollar çok kalabalık .....meğerse bugün de tatilmiş ..
Ne kadar çok tatilleri var …
Kampım artık büyüklük sınırlarını zorluyor .....neredeyse kasaba büyüklüğünde…
Yerimi buldum ve dönüp yönetim binasında girişimi yaptırdım..
Buralarda moda böyle …
Önce yerini netleştiriyorsun, sonra gelip işlemleri tamamlıyorsun…
Yerim çok manzaralı deniz üstünde…
Yanımda İtalyan bir aile var …bunun Türkçe tercümesi ...çok çocuk ve çok gevezelik bittabi…
Yemek yedim sonra yatıp uyudum…
Uyanınca denizlere girdim..
İnternet çalışıyor ....üstelik bulunduğum yer de çalışıyor …
Keyfim yerinde kahvemi yaptım …manzaraya karşı …notlarımı ,resimlerimi toparladım…
Aslında Porec 'i ziyaret etmek istiyordum ama tatil günü…
Araç az ve doğrusu kente gitmeye üşendim..
Bu arada kampta Slovenyalı birini buldum..
Ne iş ?diye soracağınızı bildiğim için açıklama getiriyorum.
Porec veya Lanterna ' dan çıktıktan sonra
Trieste ‘ ye girerken çok kısa bir süre Slovenya topraklarına giriyorsunuz…
Benim geçtiğim devirlerde böyle numaralar yoktu..
Bu Slovenya alçağı, "deli dumrul" gibi .....tüm İtalyaya gidecek araçları zorunlu olarak otobandan geçirtiyor.
Ne olacak ? demeyiniz.... zira her geçen araca, bir yıl geçerli olan bir taşıt pulunu okkalı bir fiyata satıyor ..
Ben 20-25 dakikalığına giriyorum falan …bir girip çıkacağım demeniz kar etmiyor…
Harita da ve MIO da başka geçecek yol gözükmüyor..
Sloven kampçı kardeşimi buldum..
Konuyu gündeme getirdim ..
Bir güzellik olabilir mi ? dedim …
"of course yani" dedi…
Demokrasi de çare tükenmezmiş..
Karavanına davet etti .
Haritasını açtı ve geçmem gereken yerleri bir bir yazdırdı..
Teşekkür edip ayrıldım ama MIO(GPS)dangalağına bunu nasıl anlatacağız ..
Yolu nokta nokta parçalara böldüm ve binbir ihtimal ve de ihtimam ile MIO ya yükledim.
Gerisini yarın ki performansta göreceğiz..
Simülasyon programına göre gidiyoruz gibi görünüyor, ama hayat ne sürprizler hazırlıyor ...orası bilinmez...
Akşama doğru restoranların bulunduğu yere gittim.
Baktım çok güzel bir Pizzacı var…
Paket servisi de var…
Benim yerin manzarası restorandan iyi ..
Yaptırdım özel Pizzamı ve yerime kurulup koca pizzayı götürdüm..
Müziklerimi dinledim ve bir süre sonra toparlanıp yattım..
Yarın kısmetse Hırvatistan bitiyor …
Görsel Malzeme olarak
ROVINJ-POREC yol videosu
ve POREC KAMP Videosu aşağıdadır... ve dahi
Her gün,günün karelerini toplayarak klip haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Rovinj -Porec Yol Videosu :


Rovinj Camp Videosu :


POREC 'te şimdiki hava durumu :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/14301.gif



GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 58 KUMULATIF KM: 2627

ORT HIZ:

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :


Advertisement



Tot: 0.105s; Tpl: 0.023s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb