HER YOL VENEZIA


Advertisement
Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Venice
June 26th 2012
Published: January 15th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ROVINJ-VENEZIA


Geo: 45.4345, 12.3384

GÜN 20 GÜNLERDEN SALI:
Sabah tüm işlemlerimi tamamladım ve 07:40 ta yola çıktım…
Kalan tüm Hırvat param ile Tor' da son damlasına kadar yakıt aldım ve heyecanlar içinde MIO yu izlemeğe başladım.
Dün yolu ayarladım bakalım nasıl olacak ?
İnanması zor ama, hiç şaşmadan beni istediğim yoldan Slovenya hududuna getirdi..
Hudutta "Arızavic" abi beni kenara aldı..baktı da baktı..sordu da sordu ..
Gece iyi uyumuşum keyfim yerinde ..
Hayatta sinirlerimi bozamaz..pasaportu aldı gitti...
fonda "sen gelmez oldun"çalıyor…
Paranoyak diyeceksiniz ama eminim bir sürü kamera aracı izlemeye aldı.
Tepkilerimi ölçmek istiyorlar diye geçiriyorum aklımdan …müziğimi açtım ..fırsattan istifade bir şeyler atıştırdım ve bekledim …
Baktı ki bende tepki yok .
Bir süre sonra geldi pasaportu verdi …
Tam gideceğim diye hamle yaptım
"dur bir daha bakacağım" dedi..
Bu sabahki piyango bana çarptı anlaşılan …giderek, bende oyuna katıldım ve şüpheli hareketler yapmaya başladım ...Minibüs ün altındaki içki sanılan şişeler meyve suyu çıkınca ,moraller bozuldu...sonra çaresiz saldı…
Artık MIO nun ellerindeyim..
Beni nerelerden geçirdi anlatamam, ama Allahı var hiç şaşmadı ..
Aldı benden parayı …helal olsun …
Hiç beni otobana sokmadan İtalya hududuna 300 m kala otobana soktu ve İtalya' ya girdim..
İtalya hududunda arama
yok ..memur da yok …direkt giriyorsunuz .
O zaman anladım Arıza abinin niye titizlendiğini…
Italya, Trieste kapısının yükünü, Slovenlere taşaronluk vererek çözmüş…
Orayı geçtin mi ? artık Schengen Avrupasındasın…
Hudutta tekrar GPS ayarlarını yaptım.
Hedef Venedik…
Her 2 GPS çalışıyor ve Nermin ( Garmin ) bermutad saçmalıyor…
Otobandan Venediğe vardım ...
Mestre'den çıkarak artık yuvam haline gelen Jolly Kampı buldum…
O da nesi ? kampı olduğu gibi değiştirmişler..
Çok havalı bir yer olmuş..
Kalabalık kıyamet..
Burası özellikle gençler arasında pek tutulan bir Venedik noktası..
Önce bir havuz yaptım ..yerime dönünce çorbamı hazırladım ve Decathlon diye bir yeri bulmak üzere yola çıktım.
Decathlon en favori markam olan Quechua ürünlerini pazarlayan bir kuruluş..
Biz de hesapta kampçıyız ya, donumuz bile Quechua olmalı…
MIO yazdığımız adrese varınca, ilgisiz bir yere vardığımızı anladık…
Meğersem oradan taşınmış..
Etrafta deli dana gibi dolaşırken, bir İtalyan insan evladı …"düş arkama" dedi..
Kısmet kardeşim bugün benimle..adam nerelere girdi çıktı ,biz habire peşinden gittik sonunda çok büyük bir AVM ye vardık ..
Decathlon orada bizi bekliyor …adamcağıza binlerce kez teşekkür ettim ..
"Mille Grazie" durumları yani...
Benim minibüsü yaptırırken, bana sormuş olmalarına rağmen, yan tenteyi yaptırmamıştım..

Tavanı delmek istemediğimden ..
Gel gelelim her yağmur yağdığında, kendimize kaçacak yer aramaktayız ..
Quechua portatif tente yapmış bu benim işimi görecek…
Birkaç şey daha aldım ve alış veriş kısmını halletmek için devamlı gittiğim ve bizim kampın hemen yanında yer alan Metro ' ya yönlendim..
Kapıdaki kadın benden uluslar arası kodu sordu…
Ben de böyle kod yok …itişmemeye kararlıyım.
Boşver deyip yandaki Panorama' ya yönlendim ..
Bir de ne göreyim..tüm öğleden sonra aradığım Decathlon' un bir başka şubesi orada değil mi ?
Tüm öğleden sonra bunu aradım meğersem kampın burnunun dibinde imiş..
Olacak bu kadar salaklık…
Seyahatin tatlı sürprizleri...
Bir tarihte bir Peugeot aracını tamir etmek maksadıyla Paris'in altını üstüne getirdikten sonra, tamirhanenin otelin arkasında olduğunu keşfetmem gibi bir şey...
Alışverişi bitirip kampa döndüm ve tekrar havuz yaptım..
Akşamüstü tam kendime bir şeyler hazırlarken sayısız otobüs geldi....
Üstelik Çin seddi gibi önüme park ettiler ..
Sürü halinde gençler bağırış çağırışla kamp kuruyorlar..
Otobüsler, aracı soğutmak adına çalıştırmaya devam ediyor ..
Bir noktaya kadar dayandım sonra açtım bayramlık ağzımı..
Şöför gözlerime bakınca çabuk anladı ne demek istediğimi ..
Hepsi motorları stop ettiler..
Çıkan sonuç şu :
Bu mevsimde seyahat etmeyeceksin.... gelmeyeceksin

Davos gibi "Bir daha bu kampa bu mevsimde asla gelmem" ..
Bu Venedik etabı ile Adriatik'in bir ..yakasını tükettik
Şimdi artık Adriyatiğin İtalya kanadını gezmeğe çalışacağız…
Buralarda fazla durulmaz artık...
Yarın sabah yolcuyum ..güzel yemeğimi yedim ve yattım..
Görsel malzeme olarak POREC-VENEDIK yol videosunu ve Venezıa Jolly Camp
Videosunu ekledim
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Rovinj-Venedik Yol Videosu :


Venedik Jolly camp videosu :




Venedik'te şu anda hava :
http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/english/global/stations/16105.gif'


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:271 KUMULATIF KM: 2898

ORT HIZ: 51

MAX HIZ: 140

TOPLAM SAAT:4.45

SÜRÜŞ SAAT : 3.00

YAKIT E/Lt :
1.28


Advertisement



Tot: 0.44s; Tpl: 0.013s; cc: 14; qc: 45; dbt: 0.2191s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb