TEKRAR ROGOTIN


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Dalmatia » Split
June 16th 2012
Published: January 14th 2016
Edit Blog Post

Geo: 43.0492, 17.4792

GÜN 10 GÜNLERDEN CUMARTESİ

Neretva'nın kıyısını izleyerek Ragotin' e yuvama vardım..
Otelim gerçekten harika …
Masama kuruldum…internet çalışıyor…
Notlarımı yazdım…
hesaplarımı kontrol ettim..
para durumunu kayıt altına aldım…
Güneş inince yemek için lokantaya geçtim…
Maçları 20:45' e almışlar..
Bu akşam Polonya-Çek maçı var…
Anladığım kadarı ile Rogotin sosyetesi pizlenmeğe buraya geliyor..
Genelde bira içiyorlar…
Biraları çok kaliteli...
Geceyi harikülade bir yemekle noktaladım…
Ahçıları ve elleri iyi bea….
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Rogotin-Mostar yol videosu :


Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 22; dbt: 0.0337s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb