283.den - zahreb


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb
November 7th 2018
Published: November 8th 2018
Edit Blog Post

Zas sa budem opakovat ale rano to iste.

Len zmena v jedalicku, kupil som 20dekov salamu. Uf dobre vela toho bolo. Som to spolu so syrom a drevorubacskym chlebom do seba tlacil prakticky az do obeda.

Vladny special mal z ba meskanie, miesto 11/45, dosli 12/45.

Lucas mi posiela echo a pesibusom sa vyberam do hotela pod znackou hilton, kde byvaju novinary

Ono sa dalo ist aj elektrickou ale fakt som strasne prezrany. Tato chorvatska strava mi nerobi dobre na postavu.

Prichadzam do hotela, pred ktorym hliadkuju policajti ale nevsimaju si ma i ked mam na hlave capku seredani.

Na recepcii mixom slovenciny a chorvatciny vravim nech mi vytocia lucasa.

Ten po chvili zbieha dole a uz ideme k nemu na izbu, ktoru zdiela s dalsim clenom tasr.

Odovzdava mi balicek z domova. Je tam vsetko co som si objednal /zimna bunda, termo vrch,spodok, trenky, mikina/. Nesmie chybat bonus, tentoraz su tu jadierka bez supy.

Presun na obed do hladnych oci.

Po dlhej dobe davam schnitzlu, capak nesmie chybat.

Neskor nazad na izbu.

O 16/00 ma dojst novinarov vyzdvihnut bus co ich odveze na stadion kde budu treningy a tlacovky.

Z pokecu s lucasom a lukasom som sa dozvedel rozne vecicky z oblasti novinarcenia a pozadia spartaka.

Pisat to tu vsak radsej nebudem. Nepritel nasloucha.

Pri rozlucke dole pri buse uz hliadkovalo asi 5 policajtov.

Opat na ubytko pesibusom, bo obed co mi zaplatil lucas bol opat mega velky.

Na ubytku dohadujem posledne stretko s tw.

Ako som tak lezal, nebolo mi moc dobre. to budu tie velke porcie jedal. Z vedlajsej izby som pocul slovencinu. Tak tam nabieham, trnavaci. Parada. No ja uz mam dohodnute stretko s tw, tak sa dohadujeme,ze ked mi to skonci pripojim sa k nim na pivo.

Cakam tw pred chilout hostelom, je tam aj bar.

Vidim ako ide po ulici tak idem oproti nej, pozdravim ju ni hao a zadna reakcia pokracuje dalej.

Ono som mal uz inu bundu, letnu som poslal domov aj s par dalsimi vecami.

Tak dobieham tw. Ta dnes nema kontaktne sosovky ale okuliare / v nich vyzera lepsie/.

bar co vybrala sa jej nelubi, ani mne, osadenstvo tvoria travickari.

Parkujeme oproti do cukrarne vincek.

Davam klasicky kremes a kapucino, neskor este cokoladovu zmrzlinu. Toto miesto mozem odporucit, zakusok a hlavne zmrzlina uplne super

den tw vyzera asi nasledovne, zobudi sa, naje sa, studuje, spi, naje sa, studuje, spi.

Nesocializuje sa so spoluziakmi. Prakticky furt je na izbe. Mimo toho,ze cestuje. Ale vsetky mesta su pre nu nudne.

V piatok leti do pariza na vikend za francuzom / furt nevim ci sa s nim stretla aj v reali/, bude spat u nho. Tak som ju zacal pripravovat co ju asi bude cakat v sobotnu noc po pohariku vina. Bola z toho vyjavena, na taiwane zacinaju trtkat hadam az po pol roku. A aj to je dohovorene, nic spontane. Proste chalan sa opyta baby ci budu mat sex. Ona to potvrdi, po tyzdni sa niekde stretnu a tam to vykonaju.

No ale neprotestovala proti tomu. Som zvedavy ako tam dopadne. Bo ten francuz bol vraj riadne nasrany ked zisitl, ze mava se mnu stretka.

Pobehal som s nu este par obchodov, vsetko znackove. sveter za 80e, kabat za 150e. Vsetko to chcela kupovat.

Davame este varene vino a rozlucka. Tazko povedat ci sa s nu este stretnem ale aspon som sa v chorvatsku nenudil.

Pisem chalanom ale bez odpovede.

Nabieham do sparu, kupujem 3 plznov a v lobby pozeram ligu majstrov.

Na veceru si davam sendvic s mliekom co mi donisla tw. V balicku som mal este ovocne pivo, dzus a banan, Vraj darcek pre mna z jej studentskej kuchyne.

Ono som vypil len jedno pivo, volako mi bolo nahovno. Z toho kvanta zrandla.

Dorm plny. Polovica osadenstva sikmaci. Jeden bol japonec s nim som prehodil neake tie vety.

Naklady

ranajky - 38.5k / salam, syr, drevorubacsky chleba, cokomlieko/
zakusky,kava - 60k
2x varene vino - 30k

Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb