284.den - zahreb (futbal)


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb
November 8th 2018
Published: November 11th 2018
Edit Blog Post

Ako kazde rano v tomto ubytku, vybehnutie von kupit nieco pod zub a doobedie na ubytku.

Na obed stretko s chlapcami z tasr.

Povodil som ich po centre, kde ozaj neni nic extra. Proste vsetky mesta su na jedno kopyto. No chlapci si kupili aspon suveniry.

Posedenie na kave a nazad na ubytko.

Este sme boli v spare kde lukas 2 nakupil neake tie chorvatske pochutiny, ja som kupil cesku chmelovu pochutinu.

To vychlastane v lobby, na ubytku do seba hodene este jablkove pivo co mi dala tw zo studentskej restiky.

Dnes od rana teda 4plzne a male jablko.

Oproti pokladaju stresnu krytinu. Ako som isol okolo nich, tak jeden si pchal do bundy ploskacku. Hned som si spomenul na byvalych spolupracovnikov 😊

Postupny presun na stadion.

Tam som prisiel uz po tme.

V okoli cihalo par bbb na darcov suvenirov.

Parkovisko pre nasich ohradene a strazene policiou.

Este davam v pekarnicke pizzu trojuholnik.

Vsade sama sbs a policia. Nasi co prichadzaju na parkovisko su uz neni pustany do mesta resp do senku ktory je pre nas vyhradeny.

Tam kupujem drahe pivo. Baba rozumela dve piva, tak pytala 32k, no nakonec nedorozumenie vyriesene.

Dnu plno trnavakov a aj domacich. Nastastie sa dnu nefajcilo.

Zadne problemy.

Inak keby sem nabehne bbb bola by dobra mela, bo policajti su sustredeny hlavne okolo parkoviska, tu ich je len par.

Dorazaju autojebci, no z parkoviska sa nevedia dostat tak idem za nimi.

Fasujem kozla.

Chalani idu na stadion, ja cakam bus s dalsimi posilami a hlavne s mojim listkom na futbal.

Cca po 20min prichadza kolona doprevadzana policajnymi autami.

Tie doprevadzali aj skorsich prichodzich.

Turisti su dost nervozny, bo policia ich zadrziavala na mytnej brane a potom vozila kade tade.

Som cakal ze chalani budu vypadavat z busu ale alkohol v norme.

Kukam co to nesu, vlajky na tyciach. Inu zodpovednost im dali ultrasaci.

Po zvitani smer stadion.

Prva kontrola prejdena bez toho aby ma kontrolovali.

Pipam listok, dalsia kontrola. Sbs mi nakukol aj pod capicu ale nist som tam nemal.

Zjavne opilim ludom davali fukat, ak mal nad 0.5promile (resp nad 1, zalezalo od fukaca) uzaj ho brali na policajnu stanicu.

Jeden turista (takto nazyvam uspech fans co nikdy neboli vonku abo totalnych drbov). Furt provokoval policajtov.

Nakonec ho jeden v civile odviedol do stanku s cukrovu vatu a tam dostal riadnu nakladacku.

Stanok s cukrovu vatu vyzeral nasledovne. Modry stan s oznacenim policia, s jednym vchodom. Toto tu maju policajti dobre vymyslene. Odvlecu tam cloveka, dobiju, nikto nic nevidi, a ide sa dalej.

Dalsia kontrola, prechadzam bez toho aby na kontrolovali. Proste taktika, obsivaj sa a pomali kracaj vpred.

Ludom brali aj zapalovace.

Stadion sa od mojej poslednej navstevy (4roky?) nezmenil.

Vesiame vlajku, spolocna foto a zacina sa fandenie.

Z futbalu nevidime nic, max nasho brankara.

Ludi v sektore okolo 1500ks, no vsetci nefandia, proste turisti, kery nevim naco sem isli. Na ihrisko nevidia, tak aspon hubu mohli otvarat.

Domaci fans su tez dobre ocut.

Davame gol ale nikto ho nezaregistroval. Az kukame na nasho brankara ako sa tesi. Tak sa tesime i my.

Megafonboy zacina pesnicku rozkopal som slovanistu ale rychlo sa spamatava a ukoncuje to.

Zas by bol zavrety stadion a pokuta 60k €

Nakonec prehravame 1-3.

Policia nas drzi este asi pol hodinu na stadione. Opat turisti nechapu.

Okolo idu mazoretky tak im spievame ukaz vrculu.

Na parkovisku fasujem nalepky, rozlucka a smer ubytko.

No policia nas tu opat drzi este dalsiu polhodinku.

Idem medzi poslednymi, nepotrebujem aby ma tu napadla bbb.

Ti opat cihaju ale nic sa nedeje.

Dobieham jednu zahoracku skupinku. Ti idu jak majstri sveta, sale, vyspevuju. Cista provokacia. Som cakal kedy na nich domaci nabehnu.

Ja som siel po druhej strane chodnika, predemnu jeden chalan co ich monitoroval. Chorvatska kriminalka.

Na ubytku sprcha a spanok.

Dnes rekord na mojej ceste. Stretol som asi 1500 slovakov.

Naklady :

Ranajky : 11k
3xkava, cola : 44k
2xplechovkovy plzen : 19.20k
Trojuholnik pizza :9.5k
Capovan pivo : 16k
Trojuholnik pizza : 10k
Klobuk : 10€


Advertisement



Tot: 0.658s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.4002s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb