3.den - presun domov

Austria's flag
Europe » Austria
April 10th 2016
Published: April 14th 2016

Nocna jazda ubehla rychlo.

Rano sa stredna posadka busu mobilizuje a likviduje jednu flasku za druhou a furt nim nic neni.

Zadna posadka sa neda zahanbit a pripaja sa k nim.

Po autobuse sa pohybuje konecne uvoleneny sef miszu, z ktoreho uz opadol vsetok stres, bo klaplo vsetko ako malo.

Prechadzame cez hornate krasne rakusko. Pohlad na hory stoji za to. V dolinach este opar, hore krasne slnecno. Uplna bomba vyhlad.

V Ba sa lucime s nasimi zapadnymi susedmi a kazdy si to vali domov.

Oslovujeme ma Slavo, pride pre nich manzelka, takze sa aspon zveziem s nima a nemusim sa trmacat na nivy.

Este raz posledna rozlucka a sup ho do auta, kde sedi rodenny jazdec formule 1. Cesta ubehla velmi rychlo.

U maminy ma caka obedik a potom uz ho sup domov do sprchy a postele.

Pozitivum je,ze ma doma nevytopilo, bo zacalo mi slzit potrubie na studenej vode pred odchodom na zapas.

Pondelok to musim ist nahlasit na mesto. Pri ich rychlosti to dojdu spravit asi za tyzden.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb