Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (milano)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
April 10th 2016
Published: April 14th 2016
Edit Blog Post

ZHODNOTENIE



Vyjazd tak ako ine vyjazdy naparadu, len skoda prehry 1:2.

Clovek sa zas stretol so zaujimavymi postavickami fanclubu, len skoda,ze chybali kiko, imro a megahviezda denis co ma velky penis. Hadam sa na vyrocnom zraze ukazu.

Okolie kanalov ma prijmne prekvapilo, vrelo tuto cast milana odporucam, uplna bomba relaxacna stvrt.

No co dodat na zaver. Rok 2017 a vyjazd do Udinese to by bola parada 😊


NAKLADY



tentoraz to nebudem rozpisovat, bo zazitok je na nezaplatenie ale vyslo to okolo 160€ aj s nakupom neakych jedal domov. Samozrejme cena je bez alkoholu 😊


LINKY



pivaren budik na izmaku v ba, vrelo odporucam

MHD Bratislava

arriva expres moznost nakupu listkov online

MHD Milano - odporucam pouzit planovac, ak by som sa ho drzal zbytocne by som sa nenachodil pri prestupe na Lotte (spravil som navyse asi 200m 😊 )

SAN SIRO - mega kolos

fan club ac milano - tak nevahaj a pridaj sa k nam

Advertisement



Tot: 0.112s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0789s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb