wir sind insel reif - bahamas wir kommen..

Published: July 26th 2008

welcome to the bahamas.. mit däne wort und enere richtige bahamische band sind mir am flughafe in nassau, bahamas empfange worde - insel-feeling pur..obwohl mir dän öbe ä halb stund uf de koffer vode steffi gwartet hend und er afacht nöd cho isch, hemmer üs uf die angeblich schöne stränd und das insle feeling gfreut..hend eus dän nochere vergebliche suechi äs taxi gschnappet, am afang is... Read Full Entry

Photos are below

6th August 2008

Tobi in California......
Hey Salü mitenand.....han gad mit übercho das dä Tobi au zu dir gstosse isch....findi gueti sach das ihr zwei da machet :-) Tuet eu sicher guet nochdem ihr eu scho lang nueme gseh hend.... freu mi fuer eu...aber noegscht mal chum i au mit.... also gnuesset nachli sunneundergaend:-)(faebi waer na oepis fuer di) und gnuessets............. see ya ben

Tot: 0.138s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb