stevekatrijn's Guestbook

20th March 2008

computers
amaai, da's wat anders dan computerles, hé Katrijn?
20th March 2008

Prachtig
Ben bij Euro-Baltic, is ook een eiland, ligt ook sneeuw. Maar toch ziet het er bij jullie net iets mooier uit. Hoe is de apres ski :) Veel plezier nog daarboven....
19th March 2008

hallo steve en katrijn, Prachtige foto's van jullie reisverslag, leuk om mee te genieten. Ik stuur naar Katrijn een paar foto'tjes van Noor, ook om te genieten!! groetjes Inge en Filip
19th March 2008

het sneeuwt hier ook
amai, wat een chique dinges. ik denk dat mijn kader wel gevuld geraakt met foto's van prachtige zichten en landschappen. tis hier bijna pasen en er valt sneeuw uit de lucht. het is net iets te weinig om een prachtige ice cap expeditie te doen. maar ik leef me in. zorg maar dat ge voorzichtig blijft, want ge zijt nog altijd verwacht op onzen trouw, he! dikke piepers, kim

adembenemend
helaba, ik vind het allemaal zeer indrukwekkend prachtige foto's dank om dit met ons te willen delen geniet en wees voorzichtig groeten van kubru
18th March 2008

Prachtig landschap, maar ik zou er mijn weg kwijtraken denk ik. Leuk om jullie reis zo te volgen en het doet mij alleszins nog meer wegdromen. Veel plezier nog en hopelijk kunnen jullie af en toe eens uitrusten van die fameuze bergtrotten. grts Liselot
18th March 2008

Amai, zotjes zenne. Echt zotjes.

Sjieke dinges
Hey, Weer een schitterend verslagje, en de foto's zijn weer zwaar de max. Echt een mooie streek daar blijkbaar, ken er niet veel van maar misschien moet ik daar eens verandering in maken. Ik ging jullie opbellen met een stukje rage against the machine van op pinkpop, maar het zal dus noppes worden. Pinkpop uitverkocht na drie dagen, en wij dus naast de tickets gegrepen. Het zal een weekendje Blankenberge worden in de plaats (geen zever ;-) ). Het schoon huidskleurtje van jullie zit er voorlopig nog niet in bij ons, of het moet zijn van een camion die naast ons door een plas naast de baan gereden heeft... Alli, nog vele leute daar hé, tzal wel niet mankeren. Ps, moesten jullie nog een klein plaatsje over hebben in jullie rugzak, vergeet de kotszakjes niet... Ciaaaowh, Ward

Prachtig
Hola Esteve, prachtig verslag. maravilloso. Ik moet zeggen dat na al dat hard labeur jullie er nog fantastisch uitzien. G'hebt uw Katrijntje haar ijsvoetjes toch goed opgewarmd tussen uw beentjes.Adios

waaaaaaaaaaaaaaauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik volg jullie al een tijdje mee, super, ik ben echt jaloers... wat een uitzichten, ik zou daar blijven. Het is echt een droom, bedankt om ons mee te laten piepen.. vele groetjes. PS; Katrijn, Leuven is bijlange niet zo interessant.

en de markt?
Prachtige verslagen, jaloersbekkende fotoreportages. Bedankt om een beetje van de sluier op te lichten. Is er ook een markt voor EGV?
17th March 2008

de onrechtvaardige rechters
terwijl wij wegkwijnen in maartse buien moet ik bij het lezen van dit alles bijna even hard huilen als bij het snijden der uien. Damn wat had ik graag in die rugzak gepast...
3rd March 2008

Poëzie
Estevo, Pure poëzie hombre. Al eens overwogen om van reisverslagen je beroep te maken? Bedankt om ons te laten meegenieten! Michael
21st February 2008

Chili Pepper?
Dag maatjes, ik zit hier wederom te kwijlen bachten mijne computer. Machtige foto's! Ik moet Ward toch wel gelijk geven, Steve ge ziet er soms toch een beetje gay uit. Gelukkig sta je meestal achter het fototoestel! :-) Als ge nog een sherpa nodig hebt om al die berpassen over te geraken, ge moe ma roepen hé!!! Oetjunderkloeké Guilio
14th February 2008

Dag Katrijn Na een mini-vakantie'tje zijn jouw collega's weer met volle moed begonnen. Zucht, ... In ieder geval, veel plezier en laad de batterijen maar goed op. We blijven je volgen! Groetjes Kristl
11th February 2008

amai ik ben jaloers
Ola Steve en Katrijn! Jawadde, ziet er allemaal toch wel geweldig uit... Ik ben jaloers, 'k wou dat ik er ook zat :-) Daar weegt een skivakantieke niet tegenop zenne... Om te herhalen wat de rest zegt: hele goede reis toegewenst, geniet ervan, niets te gevaarlijk doen, vooral veel verhalen en foto's online zetten zodat we kunnen kwijlen, en tot we elkaar nog eens zien als jullie terug zijn!
11th February 2008

hola cabrones!!
hey!! pero que haceis en la Patagonia?? estais locos?? mientras otros como yo estamos aqui trabajando y aburridos. Tened cuidado! y espero que nos veamos o hablemos pronto. Abrazos!!
8th February 2008

Ze zijn vertrokken wi... ali how
Yepse, inderdaad goed vertrokken blijkbaar, ziet er daar precies we mooi uit hé. Ben al benieuwd naar jullie volgende verslagje, zal jullie allesinds volgen. Btw, Behi, je ziet er toch wel een beetje gay uit met uw frakske ;-) Nog veel plezier gewenst alvast...
7th February 2008

Helaba, last van zonnebrand? Reis pas begonnen en reeds prachtige foto's. Mooi om volgen. Alvast nog een prettige en aangename reis gewenst. Eddy en Maria.
6th February 2008

hola amigos! toftof om al iets van jullie te horen!! ik volg jullie reis met plezier mee op jullie blog en geniet volop mee!! Khad jullie nog proberen te bellen voor vertrek, maar kwas blijkbaar te laat, dus bij deze: nog eens een supergoeie reis gewenst en geniet van elk momentje!! dikke smakkerd, Ellenx

de max!
super! die views zijn fenomenaal! het beste daar!

ola
Hier op 't werk is anders ook alles goed. Dagelijkse een aangename temperatuur (zonnecreme hoeft niet), de zachtzoemende airco levert een fris briesje, de sfeervolle TL-buizen werpen een warme gloed op de donkerbruine classeurkasten, en het zwarte goud vloeit rijkelijk uit het fokkiechamien... En toch ben ik stikjaloers.....

machtig
Hallo, nog maar net toegekomen en al direct erin gevlogen, sjiek sjiek, ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit ! en wij maar werken.... groetjes en succes vanuit Rekkem francis (en de rest van de familie)
26th December 2007

see you
Gasten, als jullie ergens rond guatemala hangen, laat iets weten. We zien elkaar dan ergens rond Chichen Itza. Sluu Fred
25th August 2007

Groeten uit Brugge
Hallo Steve en Katrijn, Alles goed daar in Zuid-Amerika ? Zo te zien en te lezen wel. Mag ik uit jullie blog een fragment (met bronvermelding natuurlijk) gebruiken voor Reiskrant/Wegwijzer ? Laat het eens weten chris www.millenniumreiziger.be

Tot: 0.051s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 10; dbt: 0.0312s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb