stevekatrijn's Guestbook

16th August 2009

Hey Katrijn en Steve, Kvind echt zalig wat jullie aant doen zijn, hopelijk kan ik ooit ook zo'n mooie fotos trekken! Kwens jullie nog veel succes met het reizen, tzieter echt fantastisch uit!! Groetjes Emi
15th August 2009

nog es...
Nog eens zo een mooie reis, wie is er nu niet jaloers? Dit zijn mooie foto's, maar soms beetje bangelijk denk ik. Is dat de huwelijksreis? Jullie hebben een band dat niemand nog van jullie kan afnemen, doe dat goed!!! beste Leen
28th April 2009

waaw
Ongelooflijk leuk nieuws.Proficiat met jullie huwelijk. Jullie zoveelste reis ziet er weer ongelooflijk fantastisch uit...
24th April 2009

geweldig
Ten eerste gefeliciteerd jongens en hopelijk zullen er nog vele avontuurlijke huwelijks reizen volgen. Ik ga binnenkort naar de Andes zodoende heb ik jullie website gevonden. Hartelijk bedankt voor alle prachtige beelden en info. Dankzij jullie kan ik Cerro Fitzroy en Torres del Paine uit elkaar houden. groetjes uit Brisbane
20th April 2009

jongens toch
dat ziet er weerom wreed exotisch uit! Ik ben wel een beetje jaloers op zo'n weg-van-de-wereld-tripje! Veel plezier, we kijken uit naar die bijzondere soevenier binnen een maand of 9 hihi
20th April 2009

Profiat
Hallo Steve en Katrijn, een dikke proficiat met jullie huwelijk ! Prachtige reis in een ongerepte natuur. Geniet van jullie huwelijk(sreis). Guido
19th April 2009

huwelijk
Een dikke proficiat van Jacqueline Decoene! Ik wens jullie een fantastisch huwelijksleven toe en veel heerlijke momenten. Begin alvast maar te genieten van de huwelijksreis! Misschien tot een volgende computercursus! Jacqueline Decoen
19th April 2009

Félicitations et brrr !
Toutes nos félicitations aux jeunes mariés et bon voyage ! Heureusement que vous avez tout en vous pour dégeler l'atmosphère ! Mais j'en connais qui vont dire que vous êtes un peu givrés. A bientôt.
18th April 2009

proficiat
Dag Steve en Katrijn Van Harte proficiat met jullie huwelijk. Een huwelijksreis naar het hoge noorden geeft reden om 's avonds dicht bij elkaar te kruipen in de tent, huisje of iglo, om mekaar te verwarmen we wensen jullie veel geluk in jullie huwelijksleven en nog veel mooie reizen Michel en Ria
18th April 2009

wow
you have really nice pictures, did you enjoyed this trip?? Karim from hunza pakistan www.hunzaholidaysplus.com
5th January 2009

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Altijd weer mooie plaatjes en veel kou... geef mij maar zon ;)
4th January 2009

Brrr
Het ziet er daar heel mooi maar koud uit. Ik hoop dat jullie de nacht niet in een tentje in de vrieskou hebben moeten doorbrengen. De sneeuwschoenen kan je maandag misschien ook voor een dagje gebruiken als de restanten van de sneeuw hier neerdwarrelen.
4th January 2009

Gelukkig Nieuwjaar !
Wij wensen jullie een gelukkig nieuwjaar 2009, vol van reizen en plezier ! Hélène & Fabrice
3rd January 2009

Dit ziet er weer schitterend uit en...geen beren deze keer! Happy 2009! Ome John
25th August 2008

Spijtig...
Wie moet er nu onze werkdagen verprutsen met fantastische verhalen uit verre landen? Toch nog een vraagske. In mijn agenda staat 4 september als terugkomstdrink in d'ouw werf ingeschreven. Uw eigen woorden van de uitnodiging: de 50 euro aan het prikbord bij u thuisis zijn voor die drink. ;-)) Merci dude en duderinno voor de sappige verhalen.
From Blog: Into the wild...
11th August 2008

Hola amigos, we zijn zelf net terug van een 25-daagse Peru-Bolivia reis met heel de familie (incl kids). Iets minder avontuurlijk als die van jullie - want redelijk georganiseerd door Inti-reizen en geen bergbeklimningen- doch zo al afmattend genoeg. Ik hoop voor jullie dat je na de reis nog wat kunt recupereren want amai. Voor de rest nog veel succes om Alaska te halen en we kijken er al naar uit om je verhalen live te horen. Zaterdag 16 aug is't egv bbq bij den Tim, we zullen een sateeke op uw gezondgheid eten. Hasta la vista...
4th August 2008

Beste Katrijn Schitterend de beelden. Ik zie dat je er heel ontspannen uitziet. Geniet nog met volle teugen Griet
1st August 2008

prachtig gewoon!!
Hallo, We bekijken jullie prachtige blog vanuit onze vakantiebestemming in de Dordogne in Frankrijk; weliswaar bijlange niet zo avontuurlijk als bij jullie. Ben eigenlijk een beetje jaloers dat ik niet meer zo jong ben om ook iets dergelijks te doen! Enjoy enjoy and be carefully!!!!!!!!!!!! Nonkel John en Katrien.
28th July 2008

beer
dus de beer moet die spray testen of wat.?!?! oei, ge zijt gewoon nog hariger geworden :-) machtige fotoos!! machtige reis!!! veel plezier nog !!!!!
23rd July 2008

Mooi mooi, kijk eens aan...
Yoo Behi & Katrijn Ik blijf genieten van jullie verslagjes en machtige foto's. Ik & Maaike zijn zelf ook terug van een 3-weekse rondreis in Oeganda en klein deeltje van Rwanda. Hebben ons super geamuseerd. Jammergenoeg al terug in de realiteit en terug aan het werk. Toeme hé, ik wil ook 8 maanden congé!!! :-) Voor we vertrokken, ging ik nog een mailtje sturen dat je zeker Cahuita, Tortuguero en Monteverde moest bezoeken in Costa Rica. Is mij nie meer gelukt om te mailen maar ik zie in je verslagje dat het in orde gekomen is. Geniet nog van het rondtouren in Alaska en als je nog een Eskimo tegenkomt, vergeet dan geen neuze-neuze te doen!!!

Sjiek
Heeeel sjiek. Geniet er nog van!!! A.

Beer
en waar zijn de foto's van die rechtopstaande beer?

Waaauw!!
gewoonweg: WAAAAAUW!!!!
6th July 2008

Leuke beestjes
Beste katrijn en steve, Mooie landschappen en vooral mooie diertjes daar. Kan je er ééntje meebrengen voor mij om mee te spelen? Tieleke
From Blog: Pura Vida
29th June 2008

Mooi
Katrijn en Steve - mooie beelden van prachtige omgevingen. Het gaat blijkbaar goed met West-Vlaanderen in te wereld te introduceren. Nog veel plezier op jullie mooie trip.
From Blog: Pura Vida

Tot: 0.256s; Tpl: 0.005s; cc: 21; qc: 76; dbt: 0.1566s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb