stevekatrijn's Guestbook

17th August 2007

Very nice, Nu zijn jullie ineens klaar voor het grote werk volgend jaar in Pakistan en Nepal (K2, Mt Everest) ;-) Greets see you soon Michael
12th August 2007

Miljaar! Ik ben stikjaloers, das n fantastisch tochtje dat jullie aan 't maken zijn. By the way, smaakten de biertjes een beetje? Have fun! Andy
28th July 2007

Hmmmm... Tietiekaka...
Mooi mooi, kijk eens aan... Ik zit hier te kwijlen bachten mijne computer! En dees keer ist niet van een bloot vrouwmens op 1 of andere "under 18 not allowed" vette website en tis ook niet van junder schone koppekes... Neen echt waar: machtige foto's! Mijn volgende bestemming ligt vast: Peru, here I come... 't Amusement verder! Hasta luego cabrones... El Bilio formerly known as Guilio
27th July 2007

Hmmmm... Tietiekaka...
¡Hola cabrones! Mooi mooi, kijk eens aan... Machtige foto's die mij hier doen kwijlen achter mijn computer. Neen, voor 1 keer is het niet door een bloot vrouwmens op 1 of andere "under 18 not allowed" - website en het komt ook niet door jullie schone koppekes maar door die schone natuur. Prachtig! Mijn volgende bestemming ligt al vast. Peru, here I come... Amuseert under nog!!! Hasta luego... El Bilio formerly known as Guilio
27th July 2007

Sjieke bille
Heel mooie foto's... ben beetje jaloers. Het is allesinds iets heel anders dan de slechtse Belgische zomer in jaren... Nog veel plezier in Bolivia, en hopelijk zie je daar meer titi dan caca aan dat meer...
26th July 2007

Bangelijk
Ja Stevo en Katrijn, jullie zien en beleven weeral bangelijke dingen en wij kunnen een beetje meegenieten en watertanden. Trek maar veel mooie fotos het zullen misschien de laatste zijn van die ?eeuwige? Gletsjers die smelten. Het ga jullie goed geniet ervan en tot volgende blogs. Greetz Dick
26th July 2007

Trouwen???
Jama how geen gezever he! Hoe zit dat hier eigenlijk met al dat trouwen? De Steve heeft precies nen drink te weinig gegeven op 't werk!
21st July 2007

sjiek!
Jaja, tis jullie weer gelukt, we zijn weer jaloers... mooie foto's, leuk om eens te lezen wat jullie allemaal meemaken! Ons huisje is ondertussen weer op orde, hier en daar vinden we nog een flodderflyerke (in de diepvries, boven op de kasten,...) maar voor de rest is alles ok, vanavond naar Gent, gaan slapen op jullie appartementje en wie weet voelen jullie je ook wel als een pasgehuwd koppeltje als je weer thuiskomt? :-))) grtjs je zusje
From Blog: Valle Sagrado
9th July 2007

advise
hmmm.... - eiland madeira (portugal) - marokko - estland, letland, litouwen zin zo wat de eerste dingen die in me opkomen. check eens de last minutes vluchten bij airstop en connections. de leute!
8th July 2007

adviesbureau
Had graag beroep gedaan op de expertise van ´the steve's agency for all you globbetrotting, hiking and adventureous voyages'´. Voor je weg bent: tips voor een vakantie of the beaten track, net op de grens/buiten europa, 7-14 dagen, zon en zee en cultuur.maximaal halve dag vliegen:)

Tot: 0.369s; Tpl: 0.004s; cc: 21; qc: 74; dbt: 0.2574s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb