stevekatrijn's Guestbook

10th January 2011
Koutoubia Mosque / Djemaa el Fna

Ziet er zéér gezellig uit.
From Blog: Asalam Berberis
10th January 2011
Agouti village

mijn vaderlandje
Amuseer je, Katrijntje of moest je al terug zijn hoop ik dat het heel goed is meegevallen. De volgende keer moet je naar de geboortestad van mijn vader en moeder gaan. Dat is een klein havenstadje bij het rifgebergte, Al hoceima. Zalig lekkere vis daar en heerlijke zeelucht.. hmmmmmmmm Ik vond het zo fijn je nog eens gezien te hebben op 30 jaar TKO moest ik het nog niet gezegd hebben. Dikke kus, xxxxxxxxxxxxxxxxxx
From Blog: Asalam Berberis
2nd December 2010

thx 4 de backup
Steve&Katrijn, blijkbaar zijn jullie uit hetzelfde hout gesneden als Steven&Hanne. Het is fantastisch dat jonge mensen als jullie de kansen hebben om jullie dromen waar te maken en dat dan ook effectief doen. Stuk bij stuk zal ik jullie blog doornemen en zo jullie beter leren kennen. En mssch zien we elkaar wel eens laaif. Nog veel succes bij alles wat jullie ondernemen. Met welgemeende groeten. André.
27th August 2010

De omgekeerde wereld...
... jullie in "onze" Alpen, wij in jullie Andes :-) Er staan een paar voor ons bekende zichten tussen, vooral van de Vanoise en de Ecrins. Knap dat jullie al die gebieden aan elkaar konden rijgen. Jullie hadden vast jullie trip niet willen wisselen met onze laatste Cordillera Blanca-trip (blogverslag Huaraz IX). Terug in België, over een paar maandjes dus, zijn jullie es uitgenodigd bij ons thuis om eens wat verhalen uit te wisselen! Greetz, Steven en Hanne

du pain etc.....
Lieve Katrijn en echtgenoot, Bedankt om mij nog altijd te laten delen in uw reizen, zo reis ik ook mee. Hier dicht bij ons, vanaf een 20tal km, in Catalonïe, is er ook zoveel moois te zien, ik had het me zo niet kunnen inbeelden, prachtige natuur, woest, groen, watervallen, weinig volk of zelfs geen, alles voor ons, dit bezoeken we eens buiten seizoen, dus vanaf september kunnen we ook terug genieten. Niet met volle rugzakken en moeilijke klimpartijen, maar toch nog sportief genoeg op onze leeftijd, daarna doen we wel een restaurantje!!!! Lieve groetjes van uw oud leerling!!!!
24th August 2010

Steve en Katrijn, We volgen jullie blog en zien dat het de moeite waard is op jullie reizen, zoveel schoon nog te zien op de wereld. Zo kunnen we een klein stukje mee maken op de computter, de moeite waard. Grotjes Robert en Irma Boezingestraat 60
24th August 2010

As usual prachtige plaatjes. Bedankt om die te delen!
23rd August 2010

groeten
Ik dacht al, deze keer duurt het lang voor die twee nog eens op een avontuurlijke reis gaan. Mooie streek. Jullie hebben natuurlijk weer veel gezien en beleefd. Hotel en comfort schijnen jullie niet aan te trekken. Veel plezier op jullie reis en kom veilig thuis met nog veel mooie foto's Ria
2nd June 2010

dromen van volgende reizen
bedanket dat we weer mochten meegenieten van jullie fantastische reis. We zijn wat laat met ons comment maar we zijn zelf pas thuis van Amerika waar we overgrootouders geworden zijn en we hebben nu een viergeslacht. Het kindje is een wolk van een babuy en luistert naar de naam Jocelyn River Carlin. En we zijn heel fiere overgrootouders. Voor jullie wens ik nog veel mooie reizen en je kan er alvast beginnen van dromen. Ria
25th May 2010

en hebben jullie gedanst in BA? katrien
22nd May 2010

mi amigos, amai chiq. superfoto' s! stop nu maar met gapen, doe je mond dicht en geniet verder! groetjes vanuit Wanaka NZ. fien
12th May 2010

I enjoyed your Chile post. It made me want to go back there. Our blog is giving away a free night at The Point hostel in Peru or Bolivia. If you are interested, check out dirty-hippies.blogspot.com Continued fun on your travels, Eric
6th May 2010

Amai, jullie reis vliegt weer vooruit, maar voor jullie el trager dan voor ons, denk ik. Geniet nog maar met volle teugen van de mooie natuur en de rust!Kus, Cathy
5th May 2010

hallo ondertusssen weer veilig thuis hopen wij. Maar misschien al aanhet dromen van een volgende reis. Gelukkige kunnen we meegenieten van zeer mooie foto's en zonder dat we ons moeten vermoeien. met dank voor de uitnodiging op de blog Ria

Hoe oneindig is eindig?
Hallo Katrijn en Steve, Het zijn terug prachtige foto's. Je ziet er de kracht van de natuur op en soms geen enkele menselijke invloed. Geniet van jullie laatste week!
5th May 2010

Als jullie willen afkicken na de reis. Wij dienen een slordige 20 tenten op te stellen tijdens Rock Werchter. Schakelen we BVBA STeveandKatrijn in? Groetjes Stijn
5th May 2010

Dat is bewust in 't leven staan da we zeggen, en groot gelijk heb je. En nu terug naar ons Belgensysteem, je kunt er tegenwoordig zelfs stemmen op Sigfried Bracke! Een mens zou hem voor minder gaan afzonderen op een berg, zich bescheiden gaan gedragen in de grootsheid van moeder aarde. tot de volgende, we kijken er al naar uit
5th May 2010
Burning my ass in the natural hotpools

Ik hoop voor Katrijn dat dit niet de eerste wasbeurt was
12th April 2010

Geweldig, jullie blijven maar doorgaan met het verkennen... vele groetjes uit het momentele regenachtige Leuven.
7th April 2010

Amaai, jullie zijn goed bezig! Super schone foto's, met een uitleg erbij die je zin krijgt om erop uit te trekken! Geniet ervan! En Behi, we zijn met de Flodder nu ook op ons gemak dat je er niet bij zal zijn met 't Flodderweekend. Zo zijn we zeker dat de top 69 meer muziek zal zijn dan gezever door den micro! ;-)
7th April 2010

increible
H ola Katrijn y Steve, siempre de vagabundo por el mundo, que bien. Hay que disfrutar porque nunca se sabe lo que puede pasar. Aprovechalo todo. De momento estoy en Belgica pero vuelvo a España este fin de semana. Un saludo
5th April 2010

prachtig
tjaa, mooi mooi, maar katrien, dirk, joram en ik zijn vandaag toch maar lekker naar bobbejaanland geweest. we zaten echt tussen de cowboys en indianen!!!
5th April 2010

weeral prachtig
Katriijn, jij kan nogal schriijven, je kan een heel goede reisgids samenstellen en met jullie prachtige foto's om er goesting van te krijgen zelfs al reis je niet graag zoals ik. Nog een heel goed einde van de reis en kom heelhuids thuis alle twee blij dat ik in je blog zit Ria
4th April 2010

Drukke agenda?
Steve en Katrijn Onze Wieze heeft ons ertoe aangezet onze agenda niet te veel te vullen, het snelle ritme van onze leefwereld is niet aan haar besteed. En dat heeft ze zeker van mij mee. Maar het lukt, thuis zijn betekent voor ons plezier. Facebook hou ik op verre afstand en onze vakanties brengen wij door ver weg van alle drukte, liefst in een bos aan een meer of rivier. Het kan echt anders hoor, hier in ons eigen landje. En als mij gevraagd werd hoe dat 't gaat zei ik stévast druk druk druk, je kent dat hé. Nu zeg ik goed, op't gemak, genieten. Maar zolang je kunt reizen op jullie manier moet je het zeker doen. Leven van de ene reis naar de andere is ook leven. Veel plezier nog en groetjes van Plat'n Belle
4th April 2010

Stevve en Katien, Hewel jullie zullen wat gezien hebben in jullie leven, dat is allemaal heel prachtig, en zulke mooie foto's. Groetjes uit Langemark Robert

Tot: 0.316s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 15; dbt: 0.2883s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023.7kb