Marit's Guestbook

14th January 2012

Abonnement
Naa har jeg abbonert paa bloggen din,saa jeg faar mail hver gang du kommer med noe nytt.Skal som alltid bli spennende aa foelge med. Klem
22nd January 2011

Tog er gøy!
Hørtes ut som en opplevelsesrik togtur, så gøy:) Standard er ikke så nøye men hadde hatt problemer med den doen ja.
18th January 2011

Hei hei :-)
Det er så gøy å følge dere på tur !! Føler nesten at jeg er med ! Kos dere max videre !!! :-)) Her hjemme er det litt mildere, men ikke akkurat + 26 ;-) Klemmer til 2 på tur
From Blog: Dagens

Flott bilde!
Phu Quoc

Ser helt nydelig ut:-)
16th January 2011
Hotellet er ikke helt ferdig ennå:)

De greiene over hue på de karene, fører de strøm mon tro, mye strøm????
Minibar

Her var noe for de fleste behov ser jeg:-)
16th January 2011

Haha, tar de ekstra for isbiter i ølet eller?

Basselusker
Følger ditt råd Berit - Brennvin er billig her nede. Får nok ei flaske for et par hundretusen dong (60,-)
Photo 3

Synes Michael ser litt sjuk ut allerede på bildet jeg...hehe ;-)

hei hei
Ser veldig fint ut:) Litt usikker på de restaurantene, men de har vel noe sprit man kan drikke for å nøytralisere basseluskene:) Kos dere:)

Så fin :-)
Så moro å se hvordan dere har det. En litt annen verden enn de jeg har opplevd - ser skikkelig spennende ut. Kos dere MASSE videre - håper ingen av dere blir matforgiftet... :-)
Mat??

Kjøkken
Bildet taler for seg selv :)
6th March 2010

:-))
Takk for atter en super reiserapport/skildring/blogg :-)) Det er så gøy å lese og følge med dere :-) Høres ut som dere har det topp - og jeg føler nesten at jeg er med dere når jeg leser !! De passbildene må være fantastiske, gleder meg til se de ;-) Nå er du jo nesten blitt modell. blitt fotoretusjert og greier ! Hehe Kos dere masse videre ! Her hjemme er det kaldt igjen, brrrr, men fantastisk vakkert ! Onsdag reiser Tore og jeg til Dubai :-) Hils han kjekke - klem klem
6th March 2010

Hei
Godt å høre at du er på bedringens vei ihvertfall. Høres da ut som dere får opplevd litt:) God tur til Kambodsja.
1st February 2010

Hahaha
bombe:)
From Blog: Koh Samui
1st February 2010

Hei på dere:)
Dette ser ikke direkte ubehagelig ut akkurat. Var jammen bra Trond prioriterte post og ukeblader til deg, klær kan man jo alltids kjøpe:) Kos dere:)
From Blog: koh Samui
18th January 2010

God tur
God tur
21st January 2009

Er ikke sikker på statusen på rosa gubbe enda, han sover! Når det gjelder overvintrin her nede så er det for å unngå sånne meningsløse ting som å flytte snø!! Men vi skal ikke være borte i evigheter da, kun noen mnd. Skal evnt. sørge for å leie stort hus så vi kan ha plass til alle som skal på treningsleir her nede! Kennel ja, det kan blir kostbart!! Hmmmm... hadde jeg ikke tenkt på!
21st January 2009

Da burde jeg kanskje ikke prøve å klappe denne fuglen??
20th January 2009

Grillet kylling...
Fuglen bør nok være litt forsiktig der inne ja, men kanskje er største risikoen folka som kommer til å ta i buret, de har jo jordforbindelse, og kan sånn sette få seg en karamell, eller for den saks skyld en grilla fugl:-) -BjørnR
20th January 2009

Hallo ja!
Nå trodde jeg nesten dere hadde blitt borte i cyberspace...Men endelig var reisebrevene på plass igjen, bra! Jeg gleder meg umåtelig til å se bilder av den rosa gubben, hihi! Jeg har også prøvd dette stuntet(solkrem er for pyser og engelskmenn), og må desverre melde at Michael nå kan se frem til noen vonde dager, og etterhvert kjennes huden et par nummer for liten til kroppen.....Men det går jo over:-) Dere har funnet kartbana da ser jeg! Hva er dette med at dere skal tilbringe vintern der nede da? Da her jeg jo begge mine søsken uttaskjærs da jo?? Nei, dere får nok holde dere hjemme, tenk hvor dyrt det blir med kennel for hele vintern a gitt:-) Her går tiden med til å måke snø, det har kommet noe j****g mye de to siste dagene, men nå er alt fjerna fra gårdsplassen. Å flytte snø er forresten noe av det mest meningsfylte jeg kan komme på.... Skal hilse fra heimen! -BjørnR
18th January 2009

Hei ja!!
Hehe, litt usikker på de strømgreiene der ja, hold avstand sier jeg bare:-) La også merke til at puben heter "The Pub"?? Betyr dette at det er en pub totalt?? Da snakker man om stampub:-) Her snør det som bare det...... Snakkes/tastes:-) BjørnR
From Blog: Bilder fra Samui

Tot: 0.053s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb