Marit's Guestbook

30th January 2017

Asia
Det er så hyggelig å følge dere på turen. Kos dere! ??
23rd February 2015

Spennende
Helt utrolig hva dere oppever på tur.Jeg tror neste tur må oppleves via videodagbok.Det hadde vært ustyrtelig morsomt å se alt det rare dere opplever:-) Morsomt med Michael som kommer hjem med hodet fullt av hår...og hårløse legger.God tur hjem:-)
20th February 2015

Campingliv
Her er løsningen for safari og nasjonalparkbesøk:-) Forlang en sånn neste gang:-)https://www.facebook.com/video.php?v=554226911354582&fref=nf
From Blog: Safari ++
19th February 2015

Ut på tur
Deilig å ligge i sofaen og føle at man er med på tur:-) PS.Jeg hadde IKKE ligget i telt i slangeland.Vi bodde i jordhytte i Kwazulunatal Sør Afrika en gang.Det var jaggu ille nok.Kos dere videre på tur:-)
From Blog: kandy
11th February 2015

Elsker bloggen deres :-)
Da har jeg endelig fått lest meg opp på ferien deres :-) Så sjekden vi snakkes, så hadde jeg gått glipp v at dere skulle reise, men heldigvis abonerer jeg på bloggen deres, så da er jeg pr. nu oppdatert :-D Som vanlig er det en fryd å lese bloggen og følge dere på reisen :-) Kos dere masse videre - gleder meg til neste innlegg! :-D Stor klem til begge
31st January 2014

Gaffel
:-) Takk for atter et fin reiseksilding :-) Men du, jeg ser på deg som rimelig oppegående - og bereist! Hva med å ta med et slik sammenleggbart bestikksett som alle speidere og villmarkens sønner/døtre, med respekt for seg selv, har?? :-D Skal jeg sende deg et slik?? :-D Hils han kjekke! :-) Klemmmmer fra snølandet!
17th January 2014

Herlig :-)
Jeg DIGGER å følge deg/dere på reisene deres :-D DU skriver virkelig så jeg tror jeg er med deg på tur <3 God tur videre, håper det meste går "på skinner", men kanskje ikke riktig alt, så vi får noe gøy å lese om ;-))) Kose seg!!! Hils han kjekke :-)
20th February 2013

Velkommen hjem :-)
Det har vært en sann glede å "være med" dere på tur :-) Takk for fantastiske skildringer - og velkommen hjem :-) Stas med barnebarn :-D
From Blog: Hjemover
13th February 2013

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne stor sløsingen deres (av penger) 17 kr her og 17 kr der, plutselig er det 34 kr =P hihi.. Hvordan kunne jeg lukte at Michael selvfølgelig likte den togturen? hehe.. nå vet du hva dere skal på neste ferie! Rart hvordan jeg får vann i munnen HVER gang du nevner deilige middager og dessert.. Hormoner? hehe.. Vi sitter her og teller ned dagene til dere kommer hjem <3 jeg begynner nemlig å bli litt lei av denne ENORME magen, men holder meg i ro til de vorende besteforeldrene er tilbake =)
14th February 2013

Sløsing
Hege.. du vil se at jeg i dag har prøvd å spare inn litt på reisebudsjettet!! At magan er stor er fint lite å få gjort noe med - sånn er det bare!! Vi er hjemme om under en uke og det veit Lille T..
8th February 2013

Herrrlig :-DD
Det er en fryd å følge dere!!!! :-)) Kos dere videre!! Ikke spis feil mat da.... Katter & hunder.... Wæck!
2nd February 2013

En liten hilsen
Hei mamma:) Velkommen tilbake til fastlandet! Virker som turen deres var kjempe bra! Lille T skal selvfølgelig holde seg det hvor han er nå, til dere kommer hjem:) håper du ringer meg em dag og at dere ikke blir Asiaboende pensjonister fordi jeg liker å ha dere litt mer i nærheten:) elsker deg! Stor klem fra din høygravide, småsyke datter
From Blog: Saigon
2nd February 2013

Ringerdeg en dag vennen. Du kan være helt trygg på at jeg ikke emigrerer til Asia ... Holder med noen uker om gangen.
From Blog: Saigon
28th January 2013

:-D
Det er så gøy å følge reisebloggen din, Marit :-)) God tur videre!! Kos dere masse! Hils han kjekke :-)
20th February 2012

Utrolig fin blogg!
Nå har jeg lest gjennom hele bloggen fra turen deres, utrolig morsomt, skjønner ikke helt hvordan dere snubler borti alt det rare dere opplever :-) Flotte bilder også! Vi snakkes når dere er hjemme igjen:-) Hils!
8th February 2012

Rundkjøring gærne veien er skumle greier, godt å høre at dere nyter ferien:)
8th February 2012

Hei!
Ser ut som dere har det fint og koser dere, her er det sol og 18 minus idag. Skal på Lemonsjøen og gå på ski idag, tatt meg fri fra kontoret! Kos dere videre på ferie!
7th February 2012

Synes du oxo kan legge inn noen videosnutter..f.eks av Michael i rundkjoering...hehehe.Ser det for meg:-))
7th February 2012

Hei hr og fru snupp :-)
For en fantastisk opplevelsesferie dere har !! Det er bare såå gøy å følge dere og jeg føler som vanlig at jeg er en del av turen sammen med dere :-) Du skriver fantastisk godt, Marit !! :-) Kos dere masse videre :-) Si fra hvis jeg skal lære deg å snu bilder, forresten ;-)) Stor klem, Line
5th February 2012

Kos dere.
Hei. Morsomt å lese om dine opplevelser i Vietnam. Vi planlegger å reise til Hanoi og Da nang til sommeren. Har tidligere vært i Saigon, Phan Tiet og Hai An. Vietnam er et supert land å feriere i. Ha en fortsatt flott ferie. MVH Ann-Kristin
From Blog: Koh Samet
5th February 2012

Hei hei
Hotellet ser veldig bra ut da, så får heller transporten ta litt tid:) Kom ikke inn på hotellinken... Har ikke hatt tid til å se på bloggen, men ser ut til at dere har en knall ferie, ha en fortsatt koselig reise:) Trist med bestemoren når man er på ferie, kondolerer.
31st January 2012

Har akkurat sett Ha Long bay paa tv.Fantastisk vakkert...hele landet.Misunnelig jeg naa:-)) Kos dere masse videre paa ferien:-) Klem
27th January 2012

fiskefotbad:
det får man vist utført her i Norge også. Det var intervjuet en dame, tror det var på Godmorgen Norge, som skulle starte med dette. Hun viste at man satt beina ned i ett akvariun....hehe. Dette var spesielle fisker som hun måtte importere selv. Fortsatt strålende tur. Ser ut som dere har det halt herlig :) hils!
From Blog: koh Samui
18th January 2012

Solbrent
Jeg hadde besoek av ei venninne i Qatar,som klarte aa bli solbrent paa tottelottene...,men ikke navlen..hehehe
16th January 2012

Jeg har proevd saakallt threading..inn i helv...vondt.Mye verre enn aa vokse:-)))

Tot: 0.117s; Tpl: 0.005s; cc: 24; qc: 23; dbt: 0.0809s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb