Marit's Guestbook

18th January 2009

Skjønner godt.....
at dere trives der, guri så fint. Likte egentlig veldig godt den puben jeg, liker det liksom litt ruskete hehe. Dere har jammen litt av en reise, håper det ikke er det lille flyet som skal frakte dere helt hjem. De hadde dekorert det så det så bra ut om ikke annet:-) Ha en fortsatt god ferie.
From Blog: Bilder fra Samui
16th January 2009

Ikke misunnelig nei...
Det ser ut som dere storkoser dere:-) Her koser vi oss med glatte veier, fyr på ovnen og pledd:-) Aviser er jo kjekt, greit å følge med i den vikrelige verden og da hehe. Guri, tenk å spare så mye penger og i tilegg få ekstra utbytte av dem....imponerende må jeg si:-) Ha en fortsatt god ferie!
From Blog: Kveld på Samui
13th January 2009

Rapport fra Gausdal
Bloggen oppdateres flittig ser jeg:-) Morsomt å følge med dere på tur! Rapport fra Gausdal, varmegrader, hålkeføre, mekker fremdeles på badet, men nå er det så godt som ferdig:-) Ellers alt vel her. Fremdeles ingen avklaring i forhold til trening/Italia, motor drar også ut.... Vi reiser uansett til Tyskland neste helg, jeg og Joakim. Skal hilse fra alle her hjemme! Hils Gubben!
11th January 2009

Endelig....
kommet dere til favoritt stedet:-) Det var jammen litt av en reise ja, trodde det var en liten svipp jeg. Desto bedre når dere var fremme sikkert. Ser ihvertfall knall fint ut. Her er det bare regn og blåst så ikke noe å savne. Kos dere. Klem
From Blog: Koh Saemet

Ikke misunnelig.....
Dette høres jo helt forferdelig ut......nei holder meg til kuldegrader, tåke og mørke:-) Likte veldig godt den kommoden men de trenger den nok der:-) God tur til Thailand, dere bare måtte liksom hehe. :-))
From Blog: Herren sier:
7th January 2009

hei på dere - Godt nytt år, høres kjempedeilig ut å være på ferie nå. Her som det er veeeeeldig kaldt og mye mas på jobben. Det er uråd å få tenkt ut en hel setning uten at noen skal forstyrre. Vi får snakkes når du kommer hjem Marit.
From Blog: Herren sier:

så deilig det der ser ut som fremdeles 10 minus her hjemme. kos dere en masse
From Blog: Bohol 07.01.2009
6th January 2009

Drinkene har høyere standard enn kommoden
Hei og godt nytt år til dere. Det høres ut som dere har det bra til tross for solens fravær. Mye flotte bilder dere har tatt, dere får ta en skål for oss her hjemme. Hverdagen kom brått, det var hardt å gå på jobb igjen igår. Vi kan melde om -1 grad og snart holke her hjemme, så kos dere masse. Vi følger med på bloggingen deres underveis, du kan la de grønne tinga i veska være igjen der nede..... /Torunn og gutta hilser
From Blog: Bohol Bilder
4th January 2009

Hei på dere! Da er dere vel fremme skjønner jeg, bra! Tøft med sånn reisebrev da:-) Håper sola titter frem hos dere etterhvert, men forstår at dere har en plan B hvis så ikke skulle skje. For ordens skyld, her er det -24 grader, og heller ikke noe sol... Hilsen Bjørn m/fam.
3rd January 2009

Sola
Ikke så nøye med sola hvis det bare er varmt vel, kos dere på strandbar i varmen dere:-)
2nd January 2009

Sola
Da blir det kanskje litt Thailand allikevel da? Du får vel abstinenser hvis du ikke drar dit en liten tur. :)
From Blog: Sumilon Island

Tot: 0.1s; Tpl: 0.016s; cc: 13; qc: 16; dbt: 0.0705s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1007.2kb