Koh Saemet

Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Samet
January 11th 2009
Published: January 11th 2009

09.01.2009

Etter noen timer på Cebu flyplass gikk ferden videre til Manila. PÅ Manila airport måtte vi tilbringe ca. 4 timer før flyet skulle ta oss videre til Bangkok. Etter at vi hadde gått ombord på flyet og var på veg ut på rulleabanen fant de ut at det var noe feil med flyet. Det var da bare å rygge flyet tilbake til start og alle måtte forlate flyet. Etter nok en ventetid kom det et nytt fly som kunne ta oss til Bangkok. Vi ankom Bangkok kl. 0130
Vi hadde vært så lure at vi hadde bestilt hotell rett ved siden av flyplassen så veien til senga ble ikke så lang.
Når det gjelder hotellet så var det meget bra...Vi passet nok ikke helt inn med våre rygsekker men det bryr vi oss om når vi er trøtte og eneste man tenker på er å legge seg.

Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trudd at det kunne ta 16 timer å komme seg fra Cebu i Filippinene til Bangkok.

10.01.2009

Vi har nå etter en par timer i taxi og en liten båttur kommet oss til vårt andre hjem. Samed Grand View Resor😊
Ble tildelt en Bungalow som ikke lå akkurat der vi ønsket å bo så vi måtte be om å endret til en annen som
ligger litt nærmere havet. Det er et år siden sist vi var her og de har i mellomtiden pusset opp litt og oppgradert rommene så nå er det enda koseligere å være her
Vi har booket 4 døgn her men Michael har sagt fra i resepsjonen at vi allefall blir her i 6 døgn😊

Grunnen til at vi reiste til Thailand var at det ikke var helt optimalt vær på Filippinene. Etter at vi kom til
Koh Samet har det vært litt kjølig pga. vind. Men det er 25 grader så vi har kanskje ikke noe å klage over.

11.01.2009

Det er nå morgen her nede og vi sitter ute på terrassen og nyter morgenkaffen. Det blåser fortsatt litt her men det
er nok ikke verre enn at man kan nyte strandlivet i dag også.

Det er dårlig med trådløstnett her så oppdateringer i bloggen kommer når forholdene er tilstede.

11th January 2009

Endelig....
kommet dere til favoritt stedet:-) Det var jammen litt av en reise ja, trodde det var en liten svipp jeg. Desto bedre når dere var fremme sikkert. Ser ihvertfall knall fint ut. Her er det bare regn og blåst så ikke noe å savne. Kos dere. Klem

Tot: 0.055s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 28; dbt: 0.0223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb