koh Samui

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
January 31st 2010
Published: January 31st 2010

Hei alle sammen

Vi er fortsatt på Koh Samui men har byttet hotell da nærmeste naboen til det forrige hotellet var en flokk med haner. Det er ikke moro å bli vekket hver morgen kl. 04:00 av en haug haner😞
Vi bor nå på Baan Bophut, http://www.baanbophut.com/
Dette er et lite og koselig familedrevet hotell i Fishermans Village.

Trond ankomm Thailand og Koh Samui i dag. Han hadde i forkant påstått at han kun skulle reise med håndbagasje... og ja det gjorde han.
Han hadde med en liten sekk og i den hadde han vår post, firmaposten, ukeblader til meg og et par andre småting. Så det første vi måtte gjøre var å være med han ut for å shoppe shorts, badeshorts og slipperser!! Dette er Trond i et nøtteskall😊)

I dag har vi vært ute å spist middag med Trond og tatt fiskefotbad!! Fiskefotbad er å sette beina i et kar med masse småfisk som suger seg fast til beina og spiser opp løs hud og annen dritt. Merkelige greier 😊 Det er ikke grense for hva disse Thaiene prøver å tjene penger på... Og ja de tjener penger. Det kostet 300 Bath (NOK 54) for en halvtime sammen med fiskene!!

TømmerTømmer
Tømmer

Dette er måten tømmer blit flyttet fra Koh Saqmet til fastlandet
Photo 5Photo 5
Photo 5

Frukt - meget god:)

1st February 2010

Hei på dere:)
Dette ser ikke direkte ubehagelig ut akkurat. Var jammen bra Trond prioriterte post og ukeblader til deg, klær kan man jo alltids kjøpe:) Kos dere:)
27th January 2012

fiskefotbad:
det får man vist utført her i Norge også. Det var intervjuet en dame, tror det var på Godmorgen Norge, som skulle starte med dette. Hun viste at man satt beina ned i ett akvariun....hehe. Dette var spesielle fisker som hun måtte importere selv. Fortsatt strålende tur. Ser ut som dere har det halt herlig :) hils!

Tot: 0.077s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb