Fortsatt på Koh Samui

Thailand's flag
Asia » Thailand
January 20th 2009
Published: January 20th 2009

Gies bort - 4 på rad!!Gies bort - 4 på rad!!Gies bort - 4 på rad!!

Eller byttes i bedre versjon... med vinnerlykke. mvh Michael
Da er det midt på dagen her i Thailand og vi har endelig fått masse sol og nærmere 40 grader i sola 😊

Har ikke fått skrevet blogg på noen dager da hotellet har vært uten internett forbindelse. Det er jo helt forferdelig å ikke ha nettilgang..

Vi har siden sist vært en tur på Thai Boxing. Det kostet en formue og det var ikke spesielt mye action over kampene. Vi har tidligere vært å sett noen råe kamper på Koh Lanta og dette var langt unna det vi så her.

Ellers var vi i år på et senter BC som er Thailands svar på OBS. Formålet med denne turen var å finne ut hva man egentlig får kjøpt her nede av vanlige matvarer. Det er ikke mange sånne butikker her, det er masse mindre shopper.. En har brus, en annen har grønnsaker osv.
Bakgrunnen for at vi ville finne ut hva de store butikken fører av matvarer er at vi vurdere å tilbringe store deler av neste vinter her nede... Om lommeboka og businessen tillater det.

Konklusjonen er at man får det meste her nede med noen unntak.

Må også fortelle om min lunsj i går. Bestilte kyllingsalat men til min store forundring og avsky inneholdt den ikke vanlig kylling men kyllinglever! Uhhhuuuu.... Sånt eter ikke jeg.
Serveringsdamen syntes dette var leit så i dag fikk jeg ekstra tilbehør til frokosten😊

I kveld må vi inn til Chaweng da vi har med oss en handleliste fra jentene som vi må få ordnet opp i.

kl. 18:00 lokal tid

Michael har i dag gjort noe lurt, solet seg uten solkrem!! Han er rimelig rød nå.... Status rapport følger senere!!

Lokalt gatekjøkkenLokalt gatekjøkken
Lokalt gatekjøkken

Trur det følger en matforgiftning på kjøpet her!
Dollar Resort Dollar Resort
Dollar Resort

Må være for riker Amerikanerer

20th January 2009

Hallo ja!
Nå trodde jeg nesten dere hadde blitt borte i cyberspace...Men endelig var reisebrevene på plass igjen, bra! Jeg gleder meg umåtelig til å se bilder av den rosa gubben, hihi! Jeg har også prøvd dette stuntet(solkrem er for pyser og engelskmenn), og må desverre melde at Michael nå kan se frem til noen vonde dager, og etterhvert kjennes huden et par nummer for liten til kroppen.....Men det går jo over:-) Dere har funnet kartbana da ser jeg! Hva er dette med at dere skal tilbringe vintern der nede da? Da her jeg jo begge mine søsken uttaskjærs da jo?? Nei, dere får nok holde dere hjemme, tenk hvor dyrt det blir med kennel for hele vintern a gitt:-) Her går tiden med til å måke snø, det har kommet noe j****g mye de to siste dagene, men nå er alt fjerna fra gårdsplassen. Å flytte snø er forresten noe av det mest meningsfylte jeg kan komme på.... Skal hilse fra heimen! -BjørnR
20th January 2009

Grillet kylling...
Fuglen bør nok være litt forsiktig der inne ja, men kanskje er største risikoen folka som kommer til å ta i buret, de har jo jordforbindelse, og kan sånn sette få seg en karamell, eller for den saks skyld en grilla fugl:-) -BjørnR
21st January 2009

Da burde jeg kanskje ikke prøve å klappe denne fuglen??
21st January 2009

Er ikke sikker på statusen på rosa gubbe enda, han sover! Når det gjelder overvintrin her nede så er det for å unngå sånne meningsløse ting som å flytte snø!! Men vi skal ikke være borte i evigheter da, kun noen mnd. Skal evnt. sørge for å leie stort hus så vi kan ha plass til alle som skal på treningsleir her nede! Kennel ja, det kan blir kostbart!! Hmmmm... hadde jeg ikke tenkt på!

Tot: 0.058s; Tpl: 0.019s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb