Marijke's Guestbook

3rd May 2009

Groeten uit Holland
Hey Marijk, Goed om te lezen dat het goed gaat daar. Ik hoop dat je mijn mail hebt ontvangen. Veel liefs, ook van man en kind :), Suus
3rd May 2009

voor Marijke
hey marijke, leuk, leuk. leuk! fijn dat je veilig bent aan gekomen. Heel veel succes met je werk/orientatie daar. enjoy your staying. doeg! hanne
2nd May 2009

leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en wat jullie doen. groeten van oma en wim
2nd May 2009

Hi
Sjonge meid wat heb je alweer veel meegemaakt..nog niet eens een weekje ben je weg..Wat fijn om te lezen dat je het goed maakt en dat alles een beetje geinstalleerd is. Volgens mij heb het ook al best wel naar je zin! Fijn om dat te lezen!! Wel een gek idee hoor dat je zo ver weg bent en in zo'n andere wereld! spreek je gauw...Liefs Sharon
1st May 2009

HEy
Tjonge je maakt in z`n korte tijd veel mee... met veel plezier lees ik/jullie verhaal. succes nog. Liefs Emile
1st May 2009

heeej!
Heej Marijke! Wat leuk om je blog te lezen! Dat relaxe leventje is ook wel wat voor mij! :P Super gaaf dat jullie op deze manier wat voor de mensen daar kunnen betekenen! :D ik ben trots op je! ;) Take care! xxx Sanne
30th April 2009

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat je bereikbaar bent daar! Ik hoop dat je een super tijd gaat hebben en ik hoop snel weer een stukje van je te lezen, hoor! Liefs Liset (ook de groeten van Dennis)
30th April 2009

hello you
Hey marijke, Ik ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. je kan zo onderhand wel een boek gaan schrijven over alles wat je doet. ik hoop gauw weer van je te horen xxxjes, liefs maris ps dat andere mailtje wat ik je had gestuurd, heb je die wel gehad, of is daar iets misgegaan.
29th April 2009

Wauw
He Marijke, Het klinkt als super genieten! Ik ben erg benieuwd hoe het in Kirinda zal zijn! Fijn dat jullie zo gastvrij zijn ontvangen! Enjoy! sara
28th April 2009

hey marijke, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en leuk om zo wat van je te lezen! we denken dat je inmiddels wel op de hobbelweg naar kirinda rijdt.. (en je vrij misselijk en door elkaar geschud voelt ;)) hopelijk voel je je daar 'thuis' en ga je hele fijne en mooie weken tegemoet! We bidden voor je, liefs chris en rian
28th April 2009

I wish I could read this blog. I was in Kigali in the summer of 2004, there are many few blogs about Rwanda in this website so I was hoping that I could read yours but you wrote it in...a germanic language... I'm going to guess that it's either Dutch or German.
27th April 2009

voor Marijke
Hey Marijke, Have a safe trip! Ik wilde je laten weten dat ik je bewonder dat je zoveel voor elkaar krijgt. Je ziet wat van de wereld en je bent van betekenis. dag hoor, Hanne
25th April 2009

Hee
Hee lieve Marijke, Heel veel plezier, ik denk aan je! Kus, Stéphanie (& Emile ofcourse!!)
23rd April 2009

Botanica Biesemaat
Hans denkt Mexicaans gras te zien op jou foto ;-)
From Blog: Nog een weekje

Tot: 0.107s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 35; dbt: 0.087s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb