Marijke's Guestbook

15th May 2009

jaja
Straks kom je toch nog met een man thuis ;) haha nee hoor ;) Leuk om weer een geweldige update te hebben! Je doet het leuk! X Ruch
14th May 2009

Nog bijna 3 weken..
Hey zusje, Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat! Nog 3 weken en dan ben je weer terug. Ik ook trouwens. Zaterdag vertek ik en de 6de ben ik weer terug een dagje eerder dan jij.
14th May 2009

Collega!!!!
Zo te lezen heb je het wel naar je zin daar, goed zo!! Wat is je haar leuk geworden zeg, zit het ook nog zo als je weer terug bent? Wij hier vinden dat je meneer Leandre wel mee mag brengen naar Nederland ;-) Margriet en ik gaan nu naar Dirty Dancing zonder jou, omdat je niet op tijd terug bent. Vergeef ons, maar we gaan nog wel een keer met z'n 3en naar een andere musical he?? Groetjes daar van ons allemaal, en we zien je over een paar weekjes!! Stay safe and keep up the good work!!
13th May 2009

Ondertussen...
Ondertussen in een wachtkamer in Nederland, komt een dame binnen, "Goede morgen." "Ik ga hier maar zitten," zegt ze, "Het is druk!" Ze neemt plaats tussen twee mensen. Er zitten wel acht mensen in de wachtkamer, waar slechts ruimte is voor 20. Haar buurvrouw waarschuwt dat het uitloopt. "Het loopt altijd uit de laatste tijd." Het is even stil. "Ik ben ook vroeg, mijn afspraak is pas om tien over half tien." "Reken maar op tien uur!" Zucht. De gezichten betrekken. Ik heb niet verder kunnen genieten van hun gesprek, want ik was aan de beurt. (Oh ja, ik heb geen bronchitis. :-) )
13th May 2009

wist je dat blanke in het ugandees ook muzungu is.. en in het ghanees is rubo blanke vrouw of iets dergelijks

Wist je dat
Wist je dat... Dit verhaal van jou in nog geen 10 minuten gelezen was? (op mijn iPhone) Wist je dat... Dit bericht nog sneller getypt is...

Goed idee!
Ik voel er ook wel voor om bij regen alles maar even te laten voor wat het is...! heb een enorme hekel aan natregenen... Maar je hebt gelijk, in Nederland zou dat wel een probleem opleveren. Daar kennelijk niet. Hopelijk krijgen jullie niet teveel regendagen, want dan loopt jullie hele planning in de war! Maar dat is ook on-Afrikaans he, planning?!? Wij vertrekken overmorgen naar Barcelona voor 2 weken. Kijken hoe het daar staat met de regendagen. Misschien kunnen we je blog blijven volgen via een internet cafe. Anders later 'bijlezen'... Veel plezier daar verder en lekker hard werken...;-) Liefs, Els (ook namens Kees)

hey marijke!
hey!! :) wat leuk geschreven! :) hoe dood je nou per ongeluk een hagedis? hahaha... geniaal ;) en wat een mooi resultaat wat jullie bereikt hebben met die kunsttranen! heel veel succes nog verder!! tot snel, liefs xx rian

Wist je dat
Wist je dat ik erg gelachen heb om deze blog

o ja...
Ik wilde ook nog even zeggen, dat die vlechtjes supercool zijn, niet schrikken als je ze eruit haalt, want waarschijnlijk gaan er een heleboel haren mee, haha xxxmaris

tijd vliegt
Hey marijke, leuke verhalen kan je schrijven hoor....:-) vooral dat huwelijksaanzoek, echt lachuh. ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt, fijn dat je zovaak tijd hebt om ons ff op de hoogte te houden, da's wel prettig:-) Wat gaat de tijd trouwens snel je zit er alweer een paar weken. Fijne tijd nog en groetjes aan Fenna:-) liefs maris (en manuel) xxxx+knuffels
12th May 2009

Heej! Wat gaaf die vlechtjes zeg! Heb die eerst gelezen, dus bij deze ff een reactie op beiden! :) Echt leuk om zo op de hoogte te blijven van alles wat je mee maakt! Denk aan je! Liefs Sanne
11th May 2009

Hej meiden, heb zojuist alles gelezen. Klinkt erg leuk en zo te lezen/zien hebben jullie het er prima naar je zin. Marijke, ik zou je niet meer herkennen met al die 'vlechtjes' :-)

wauw
heeej je ziet er zo mooi uit met die vlechtjes! Een beauty! Nu ben je helemaal een half afrikaanse ;)

phase 10
Had ik ook mee naar Ghana whaha. Is ook erg goed ontvangen. Was erg bijzonder daar. Jammer genoeg voor dokter van Noort waren ze pas 3 weken van te voren op de hoogte van zijn komst en waren ze klaar na 2 en halve dag. Ik moet wel zeggen dat ik blij was weer blanken te zien, gewoon om het feit dat ik dan niet meer zo aangestaard werd (mensen die van de fiets vallen als je langsloopt is toch wel heel bijzonder) Veel plezier met je vlechten, laat ze niet jeuken!! Kus Liz

vlechtjeeess
Hej Marijk, staat je goed al die clechtjes, echt superveel haar ineens. ik hoop maar dat je er een tijdje van kunt genieten :) Fenna had geen ambities in die richting.. :)? fijne week veel liefs san
10th May 2009

Bedankt voor de link naar je blog! Na je ervaring hier nu in Rwanda aan het werk. Ik denk nóg minder ontwikkeld of niet? Ik werkte onlangs een week in een ver afgelegen gebied en kwamen dezelfde ervaringen tegen. Geen oogarts, geen brillen beschikbaar. Wij hebben ook vooral leesbrillen uitgedeeld en gescreend voor cataract, glaucoom en pterygium. Het is echt je prioriteiten anders opstellen en denken dat als jij er niet bent, dan hebben deze mensen niets! Dus ga vooral zo door en geniet van je verblijf daar! Groet uit Guyana
9th May 2009

Goed bezig!!!
Hoi Marijke en Fenna! Ik vind dat jullie echt supergoed bezig zijn daar!! Leuk om te lezen hoe het daar allemaal aan toe gaat en heel verbazingwekkend dat de mensen daar allemaal van die lage refractie afwijkingen hebben! :) Keep up the good (opto)work! :D Liefs Joyce
8th May 2009

goed bezig
heeej marijk (en fenna), jullie zijn alweer keihard aan het werk zo te zien! goed bezig! dat het zo storm loopt zegt wel iets over de behoefte! weet je in ieder geval zeker dat je er niet voor niks heen bent! Hier gebeurd weinig bijzonders hoor... en ook aan het weer mis je niks... bah bah bah... nou werkse nog daar en geniet er ook van he! groetjes ook aan Fenna! Liefs Es
7th May 2009

hoi hoi
Hoi daar, super ervaring doe je daar op zeg!! echt geweldig, leuk om je zo te volgen...... gr. car
6th May 2009

Hallo Marijke!
Fijn dat we nu je blog-link gekregen hebben. Snel even 'bijgelezen'... Geweldig wat jullie doen en meemaken! Al zou ik niet graag met je ruilen: kan niet tegen warmte, zeker niet gecombineerd met veel vochtigheid. Maar fijn dat jullie 'aan het werk' zijn en zo voor mensen tot zegen kunnen zijn. We blijven het graag volgen. Liefs, Kees en Els. (En we bidden voor een veilig en gezond verblijf daar. Geen gekke dingen doen hoor...! Zoals zomaar flauw vallen ;-) )
6th May 2009

hey reiziger :)
Wat leuk om alles zo na te lezen. Heerlijk die verhalen! Liep een beetje achter omdat ik een week weg was geweest. Geniet er maar van! De tijd vliegt zo voorbij! X Ruch
5th May 2009

hallo!
Heeej! Leuk weer wat van je te lezen! :) Lijkt me echt gaaf om zo een keer in die cultuur mee te draaien! Hier gaat alles z'n gangetje.. Gewoon NL :P Dan weer een mooie dag en dan weer regen zoals vandaag.. Es en ik zijn vanavond naar Dirty Dancing geweest, erg leuk! Hele goeie tijd daar! Tot je volgende blog! ;) xxx Sanne
5th May 2009

: )
Dag lieve engel, Wat schattig! Ik denk aan je. Geniet ervan hoor. En niet te bruin worden, da's oneerlijk... ;-) Liefs Stéphanie
4th May 2009

echt leuk
Hey marijke, leuk om zo te lezen hoe het met je gaat, zo lijk je ook niet zover weg, haha. Ik ben blij dat het goed gaat met je?? niet meer flauwgevallen of zoiets??!!!! doe voorzichtig en geniet van alles wat je doet!!! keep up the good work :-) liefs mariska en manuel

Tot: 0.07s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 33; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb