Marijke's Guestbook

groeten van oma en wim
Hoi Marijke. Mooi dat je er bent. Leuk om de foto's te zien. geeft mooi de sfeer weer waarin je zit. Groeten van oma en mij.
17th December 2011

Wat een leuk bericht, fijn dat het daar zo bevalt! Hier is het heel regenachtig en koud, echt december.. Een auto is ook niet verkeerd, luxe hoor! Hele fijne tijd met Marlies! Geniet van je vakantie! Liefs, ons

Hey!
Hey Marijke! Super leuk om wat van je te horen! Fijn dat je goed bent aangekomen enzo! :D Ziet er goed uit op de foto! :) Heeeele goeie tijd met Marlies en straks met Corrie! Tot je volgende bericht! Xx Sanne

vreemd
Het is wel gek hoor om deze foto's te bekijken terwijl ik afgelopen week nog met je door de kou liep in Nederland... Ik hoop dat je snel je draai gaat vinden en leuke mensen gaat ontmoeten daar! liefs
5th June 2009

Yahoo!!
Wow, wat een foto's. Vooral je regenwoud plaatjes...............zucht!! Als het er op de foto al zo mooi uitziet... Als je een giraffe ziet moet je wel een foto voor me maken he?? Vooral van de kleintjes, haha. Die zijn zo mooi!! Have fun nog even en dan zien we je volgende week weer!!
From Blog: Pictures :)
3rd June 2009

Nog een paar daagjes! Maar ik kan begrijpen dat jullie niet meer weg willen daar! Wat een belevenissen. Volgens mij hebben jullie echt de afrika-mood in jullie gekregen. Ik zie je snel weer! En geniet van de laatste dagen daar!
2nd June 2009

Marijke Song
Je onthoudt de Marijke Song toch wel he? Hebben we wat te leren de volgende KG avond...
2nd June 2009

Hallooooo!!!
Hoe is het met jullie, en met je vlechtjes?? We hopen hier allemaal dat ze er nog in zitten volgende week Vrijdag!! Wanneer gaan jullie naar de Kielekielemanjaro?? We hebben je blog goed bijgehouden, en dat van Fenna ook!! Echt leuk om al die foto's en verhalen al te zien, dan hebben we straks ook een beetje een beeld bij de verhalen!! Nou, doe voorzichtig (maar niet te ;-) ) en maak maar veel plezier deze laatste dagen!! Liefs, je collega's!!
31st May 2009

supercool
Wat jij daar allemaal wel niet ziet en meemaakt, vet stoer!!!!spannend om te lezen is het ook(spannend genoeg voor mij dan:-) ik heb gisteren 30-5 meegedaan aan de zeebodemloop. ik heb mijn eigen record verbroken en kwam daarmee op de 19e plek van de bijna 90 mensen en ik was zelfs de 2e vrouw die binnenkwam op 4km:-) dat wou ik je toch nog ff vertellen. Nog 1 weekje en dan ben je er weer, toch best snel gegaan. See you soon knuffel maris
31st May 2009

Hi
Je schrijft erg onderhoudend. Het is alsof ik er zelf bij ben. Ook niet altijd prettig, bedenk ik me nu, (outhouse) maar wel grappig. We gaan heel avontuurlijk naar het strand morgen. Niet met een oude bus, maar wel met mijn autootje die vandaag weer stond te koken van de hitte. (Snif, waar komt die brandlucht vandaan?) Het verbaast me dat je wel weer een Internet cafe hebt gevonden.
30th May 2009

Apies kijken
Wat ontzettend mooi die foto's en heel indrukwekkend hoor! Wil de echte foto's ook graag zien. groetjes van iedereen, ook van ons kleine apie Remy
28th May 2009

Tja.... Dat hebben ze hier niet... Alleen maar grote Koi-karpers

wow
wow, dat lijkt me echt geweldig zo tussen die dieren, ik ben stikjalours, was je niet bang dat ze wat gingen doen ofzo, Je krijgt trouwens wel een conditie van zo'n vakantie .... als je terug bent moet je het liedje maar een keertje zingen!! groetjes rijkent

Wow
Ik ben stikjaloers! Laatst zag ik ze nog op TV, en nu ben jij er geweest. Het lijkt zo veel dichter bij. Die video lijkt me wel wat voor de volgende gezellige avond. ^^

Maar 1 woord voor.......
WOW!
25th May 2009

Hej meiden
Gaat echt snel die 4 weken. Maar nu tijd voor vakantie! Ps, die meneer die graag geopereerd wil worden, dat wil ik wel doen ;-) Fijne vakantie.
24th May 2009

Hey Marijke
Wat leuk ook wederom weer wat van je te lezen, ook je vorige blog was erg cool met je wist je dat. Hoop dat je nu ook even heerlijk kan genieten van je vakantie daar. veel plezier nog. .groetjes Emile
23rd May 2009

Vakantie dan?
Zo dus nu begint de vakantie! Geniet er van. Mijn vakantie loopt ook lekker, morgen hebben we 2 binnenlandse vluchten en blijven we weer een aantal dagen rondhangen. Ga nu ff met Danits skypen...

eindelijk
he he eindelijk weer wat nieuws op het internet, wat gaat de tijd snel he, ben je al weer bijna aan het vakantie vieren? geniet er lekker van, we wachten weer rustig op het volgende bericht.

hallow!
Heeej! Leuk weer wat van je te lezen! :D Heerlijk dat je straks ook lekker kan genieten van je vakantie!! Even lekker bijkomen! Take care! Liefs Sanne

yes daar ben je weer
Hey Marijke, Ik begon indd al af te vragen wat er aan de hand zou zijn, gelukkig val jij nooit in 7 sloten tegelijk, dus verwachte ik al zoiets als dit!!!;-) Ik ben blij dat het goed gaat met jullie!!! Wat doen jullie goed werk zeg... zo vanzelfsprekend lijkt het altijd, dat als je iets nodig hebt je dat altijd krijgt, nu zien jullie de andere kant. Keep up the good work. knuffels mariska (en manuel)

EINDELIJK...
Hej Lieve Marijk!! Eindelijk weer een teken van leven!! Tsja dat is natuurlijk Afrika he geen stroom geen internet hihi. Gelukkig dat het nog steeds goed met je gaat, geniet nog even van de laatste dagen meid! Liefs Sharon

Hi
Ik dacht van de week nog, wanneer komt er weer een blog van Marijke. Bij het verwisselen van R en L moest ik meteen denken aan het doosje voor mijn lenzen. Gelukkig kan je een bril maar op 1 manier opzetten. Je hebt bijna echt vakantie. Geniet ervan!
21st May 2009

: )
He lieve Marijke, Emile vertelde vanmiddag dat je heel erg mooi haar hebt, dus ik moest echt even gaan kijken. Leuk hoor. 8 u is wel heel lang inderdaad. Succes daar, Liefs Stéphanie
From Blog: Wist je dat…
18th May 2009

Leuk leuk
Hey Marijke, wat leuk allemaal dit zo weer te weten... je haar is echt cool... blijf schrijven al duurt het soms zo lang, het is leuk om te lezen wat je daar allemaal beleeft. succes daar nog met al die mannen..:P liefs emile
From Blog: Wist je dat…

Tot: 0.053s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 35; dbt: 0.038s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb