Marijke's Guestbook

10th August 2012

Hi Sportieveling en avonturier!
Hi Marijke, Wat ben jij daar actief bezig joh! Super leuk en uitdagend! Lekker van alles meemaken.... Hoop dat je er echt heel erg van kan genieten. Hoelang blijf je straks nog op Aruba? Kwam je broer nou nog langs? Wist je al dat we hem hebben gevraagd voor de foto's op onze trouwdag? Hij zou er nog over nadenken... ben benieuwd. Zou leuk zijn! Sanne zit nu op Grand Cannaria, samen met haar zus Ada. Wel lekker voor hen.... even totaal andere omgeving en sfeer. Met haar rug gaat het volgens mij al weer een stuk beter... Met mij en Ed gaat het goed! We zijn nu wat meer met de bruiloft bezig, maar het is natuurlijk ook al over minder dan 3 maanden... :) Zin in! Verder ben ik nu druk bezig, naast mn betaalde werk, met een pilot wat we doen in samenwerking met Exodus Nederland. een pilot waarbij we een ex-gedetineerde (hij komt morgen vrij en we gaan hem ophalen) zullen begeleiden vanaf dag 1 tot ik denk zo'n 6 maanden erna (totdat zijn leven weer aardig 'op de rit is'. Wel tof om te doen. De cliënt is zelf ook heel gemotiveerd (wat voor ons ook wel een vereiste was). Heej, ik ga zo mijn lunch klaar maken, gauw boven zuigen en naar mijn werk. Lieve groetjes, Charissa
9th August 2012

Hoi Marijke, Gelukkig post je niet zo veel, dan is het voor mij ook goed bij te houden. Maar ik ben nu wel benieuwd naar je foto's! Goed om te lezen dat je het helemaal naar je zin hebt! Kom je eigenlijk nog wel terug? Ben (nog steeds) wel een beetje jaloers op al je verhalen om eerlijk te zijn (vooral dat duiken, raften, quad rijden e.d.), het lijkt wel één grote vakantie! In elk geval gecondoleerd nog met je oma, en geniet nog even van Nepal! Groeten, Rob
7th August 2012

Hey Marijke! Nog een late reactie van mij.. Toch erg leuk om je blog nog te lezen! Wat een reizen allemaal joh! Gaaf hoor! Als ik al die verhalen lees en hoor krijg ik toch ook al wel weer de kriebels! Wel heerlijk dat je naar Nepal kon en die trouwerij daar kunt mee maken! Schijnt ook wel erg mooi te zijn daar! Geniet ervan!! Liefs Sanne (de Wit)

groetjes vanaf de Damrif
Heej Marijke! Fijn te lezen dat je het naar je zin hebt! Jij reist ook veel! :) Leuk joh, al die plekken die je te zien krijgt, waar je allemaal komt! Gaaf dat je naar Nepal gaat voor de trouwerij. Ed en ik zijn ook al lekker bezig voor onze trouwerij. Het begint allemaal al wat dichter bij te komen en we zijn nu meer met detail-dingen bezig. Het gaat goed met mij, gaat goed met ons! Allebei wel druk met werk-dingen.... Veel zegen! Liefs Charissa

groeten uit lelystad
dag marijke, heb je blog aan tante paula laten lezen op mijn laptop. paula vindt dat je er prachtig uitziet, mooi verslag mooie foto's Fijn dat je op deze manier bij omaatje hebt stilgestaan. dank je wel wim en paula

He Marijke!
Leuk om weer eens iets van/over je belevenissen te lezen! Het klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt daar.... 't Zou voor mij te warm zijn! Wel jammer dat je er niet bij kon zijn toen oma overleed en begraven werd, maar het is goed dat ze bij God mag zijn nu. Het was een heel mooie afscheidsdienst, maar die heb je misschien al gezien op film? Oom Wim heeft het wel pittig nu, alleen. We proberen 'm een beetje in de gaten te houden... Met ons gaat het ook goed. Ik ga redelijk goed door m'n kuren heen en voel me nu veel beter dan een maand of 2 terug. Dus alle reden voor dankbaarheid en hoop! God is erbij, dat merken we. Nou, ik wens je heel veel plezier in Nepal (wereldreiziger!!) en hoop weer van je te horen, liefs, groeten ook van Kees, Els
16th July 2012

He lees ik nu ook weer je laatste berichtje hier! Ondertussen zit er weer bijna 3 maanden tussen voor je een nieuw bericht hier op plaatst ;) Mooi joh om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Stiekem toch iedere keer een beetje jaloers hoor op Aruba. Met al die regen is die warmte daar erg aanlokkelijk! Keep up the good faith op je werk! Mensen houden nooit van veranderingen. Houden het liever op wat het altijd was. Vraagt dus even wat geduld. Jou kennende laat je Aruba volledig gestructureerd straks achter! Liefs Ruchama
4th May 2012

Lieve Marijke, Leuke blog, liefs mama
1st May 2012

Vind ik leuk!!!
1st May 2012

Hey Marijke, Leuk om te lezen zo!! Ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt daar. Enjoy en tot over een paar maanden (die zijn zo voorbij...) Liefs, Iris.
17th February 2012

Leuk!
Hey, leuk om dit te lezen en de foto's te zien met hier en daar bekende plaatjes! Super zeg dat het zo goed gaat. Ik begin hier langzaamaan weer op te starten (moet je nagaan hoe lang het geduurd heeft...;) Geniet lekker, want hier is de sneeuw voorbij en daarmee al het moois buiten ook wel, niets vergeleken met daar! Veel liefs, Marlies
24th January 2012

Hallooooo !!!! HIer het regen overgoten oosten
He traveler, alles oke! Nou in Nederland vermaken wij ons nog prima met de wel bekende regenbroek aan en uit. Gelukkig kan ik in mijn raceauto stappen en blijven mijn krullen droog. Verder gaat alles goed. Wij maken ons druk om de spullen klaar te krijgen om op de sneeuw te gaan glijden. De laatste broeken zijn ingekocht. Nog maar 3 en halve week en de Zwitserland here we come. Ja dat ik even andere koek dan je bikini nat houden en je siesta op het strand door brengen. Stiekem wel een heel beetje jalours. He het zijn weer mooie foto,s die je gemaakt hebt, Vermaak je je nog een beetje? Zijn je spreekuren al een beetje geordend? Is het een beetje werkzaam daar of denk je alleen, hoe kom ik zo snel mogelijk onder mijn palm op het strand. En... hoe is het met de beach boys, hebben ze je al op de plank gekregen? Nou weer genoeg vragen voor een avondje kletsen. Helaas moet het toch via het toetsenbord. Of er nieuws is van de poli? Nou wij werken gewoon door, zien die patienten van jouw en meld dan met een dubbelgevoel van zij is in het westen over de grote plas op een zonnig eiland het zelfde werk aan het doen voor een jaartje. Alle mensen vinden dit wel erg top en gunnen je het. Je mag dan ook je eigen verhaal gaan vertellen als je weer terug bent. Ik heb ze dan ook weer bij jouw laten terug komen. Verder... je raad het al gaat alles zijn gangetje en zal er weinig veranderd zijn als je weer in het koude oosten komt. Nou meid, geniet van je plekkie en ik hoop dat je snel wat voor jezelf kan vinden en heerlijk kan genieten, De gezellige groeten uit putten city van de Kroontjes, angelie en fam He mag het de volgende keer gewoon via de mail Onze digibeet weet je. He misschien tot gauw.
22nd January 2012

Heej!
Heej Marijke, Leuk je zo af en toe via Skype te spreken! Leuk om via je blog en skype te horen hoe het gaat en wat je mee maakt. Hier gaat het goed. De hartige-taart van gisteren was lekker en het concert gister echt geweldig. Wil je hem eens horen youtube dan 'Buddy Greene, Carnigie Hall New York'. Super! Vandaag met Sanne lekker thuis aangerommeld en Phase10 gespeeld, leuk leuk! Nou, alvast een hele fijne week en ik zie uit naar je volgende blog! Liefs Charissa
17th January 2012

Goede start.
Hoi Marijke, Wat fijn dat je start zo goed is daar, en dat de vooruitzichten ook iets zijn om je op te verheugen. Als een jaartje maar lang genoeg is? groetjes marcel
12th January 2012

Hi!
Hey! Super leuk om te lezen hoe het met je is! Je eerste ervaringen klinken goed! :) Gaaf, eerste surfles! :D Enjoy it! Liefs Sanne
12th January 2012

Hey Marijke! Leuk om te lezen. Top dat je al wat leuke contacten daar op hebt gedaan. Super he, hoe gastvrij en vriendelijk mensen soms zijn tegen vreemdelingen (daar kunnen wij nog wat van leren :-) Heeeeel veel succes en plezier daar!
8th January 2012

BRrrrrr
Hooooi Marijke!! Heel gezegend 2012 gewenst hoor!! Hopelijk ging de eerste week een beetje voorspoedig. Nog ff en je hebt ook al je eigen plekje om te wonen, heerlijk!! Ik kom langzaam weer in het NLse ritme, al heb ik regelmatig nog slaapgebrek en heimwee ;)!! Met name dankzij het weer...soms zijn er zelfs dagen dat de zon niet eens tussen de wolken door komt, hoe erg!! En veel regen en wind en koud brrr, not great. Qua werk is het nu nog rustig, maar ik ga morgen bellen om door te geven dat ik in de flexpool van het Flevo wil, en dan gaan ze arbeidsvoorwaarden gesprek etc. regelen. Kheb ook naar het St Jansdal een open sollicitatie gestuurd, want ik moet toch een beetje binnenkomen daaro wil ik een opleiding kunnen doen. Misschien kan ik tijdelijk voor optometrist spelen? :D Ik wens je veel plezier en succes deze week, en ga vooral nog even lekker in het zonnetje zitten ;)
7th January 2012

Bewijs
En nu het bewijs dat ik ook daadwerkelijk je blog ben gaan bekijken ;) Wat ben je toch actief geweest in die eerste weken! Alles al verkend (houd je nog wel wat over om te verkennen in het komende jaar? ;) ). En paardrijden! Je verbaasd mij telkens weer. You go girl! Hopelijk ging je eerste week werken ook goed. Al een beetje gewend aan het arubaanse ritme? Liefs ruch
5th January 2012

Heerlijk daar!
Hoi Marijke, De allerbeste wensen voor 2012! Veel gezondheid en geluk toegewenst.Fijn dat de berichten leuk en goed zijn uit Aruba. Fijn dat je een huisje hebt gevonden. Veel succes op je werk. Enne nog een paar weken en wij vertrekken naar Bonaire. Dus gauw tot ziens. Groetjes van Marcel, Marijn en Wilma
4th January 2012

Wat een leventje!!
He meid!! Wat een gaaf verhaal...wat maak je veel mee en wat ben je al lekker bruin. Heerlijk (lees jaloeeerrsss) Leuk ook om je toekomstige huisje al van de buitenkant te zien. We waren erg nieuwschierig! Het ziet er allemaal erg leuk, mooi en gezellig uit. Succes deze eerste week met werken, we spreken gauw ff een skype momentje af! Liefs, Sharon (& Jp)
3rd January 2012

Ha Marijke. Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik vind het een ontzettend goed idee om samen te gaan paardrijden over het strand. Lekker vooruit zicht hoor voor het nieuwe jaar, paardijden op aruba!!
1st January 2012

Hoi Marijke, Ziet er uit alsof jij op een betere plek bent dan ik ;) Mooi hoor daar! In ieder geval de beste wensen voor 2012! En ik zou graag in je nieuwe huisje willen helpen met schilderen e.d., maar ik denk dat het praktisch niet echt haalbaar is :) Groeten, Rob
1st January 2012

heeej Marijke! Jij ook een heeeeeel goed en gezegend 2012 in Aruba! Echt super leuk Heerlijk met zo\'n vakantie beginnen lijkt me! Kun je alvast ff alles verkennen enzo! :) Geniet van je tijd daar! Liefs! Ps; Zal binnenkort ook ff op je mail reageren.. :)
22nd December 2011

heeejjj
Heeeyy you blij dat je veilig bent aangekomen. grappig om te weten: toen jij weg ging kwamen mark en nynke net aan,jullie hadden elkaar kunnen zien. Binnenkort even vragen of hanneke ons wil helpen met installeren van de webcam. Hele fijne kerstdagen alvast, liefs maris, manuel en naomi xxxx
18th December 2011

Heey Marijke! Veel plezier en succes daar! Zal je blog volgen... Ben benieuwd naar je avonturen :) Groetjes! Iris

Tot: 0.084s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 33; dbt: 0.0638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb