Hendis' Guestbook

28th December 2012
Photo 27

Sharp, stunning photography!
Love this street scene. You take very good photos. Will be "catching up" with your previous blogs :-)
1st September 2012

La Paz
Loved your blog about La Paz. It gives you a good idea of what it looks like without being judgmental about the circumstances of the city. I would have liked to hear more about the effect of the altitude if any and more about the places you visited, less jail more colonial or pre colonial sites.
29th November 2011
Kult?!

Great picture.
From Blog: Aconcagua!!
20th September 2011

Jeg skulle også gjerne gjort denne turen sammen med deg en gang. Og jeg gleder meg også til du kommer hjem da selvfølgelig.
From Blog: Mt. Kilimanjaro
14th September 2011

Dette så virkerlig ut til å være en herlig tur Magnus! Skulle gjerne gjort denne turen sammen med deg en gang! Nyt resten av oppholdet i Uganda og turen du skal på. Vi gleder oss til å få deg hjem igjen.

Hi Michelle,
Thanks for the comment! Rwenzori National Park is absolutely worth a visit if you are going this way in the future! Enjoy your travel!
14th September 2011

Opplevelser i Uganda
Hei Knut! Hyggelig at du følger med på bloggen! Fort Portal var et flott sted å være, og det er spekket med nasjonalparker samt turmuligheter der! Holder akkurat på å planlegge en liten rundtur til før jeg drar hjem, og da til Lake Bunyonyi området!
13th September 2011

Fantastiske bilder.
11th September 2011
Photo 9

personaje de la foto
ALE LAZZERI Que linda sonrisa. Te saludamos desde Cerro Azul, Córdoba.Argentina un abrazo y besos, tus padres-
1st September 2011

Lyd fra Hakadal
Hei Magnus, du er flink til å fortelle om hvordan det går der nede. Høres ut som du har litt av hvert å holde styr på, fram og tilbake med oppgave, og samtidig utforske landet, som da kanskje er litt lettere. Jeg derimot skal løpe sognsvanntesten i morgen for brannvesenet i Oslo, er spent.... Kos deg videre og lykke til!!! Klem
26th August 2011

Misunner deg Månefjjella
Hei Magnus Artig å lese bloggen din og se på landskapsbildene. Espen Egeberg og jeg besøkte Fort Portal for tre år siden, men vi kom oss aldrig opp i fjellheimen. Tenkte mang en gang at det måtte ligge et stort potensial i ulike former for opplevelsesturisme i denne delen av Uganda (vi besøkte også nydelige Lake Bunyonyi, og bodde på et slags landsbystøttende øko-turisme sted på en av øyene) Ha det fint videre, håper du får interessante data ut av turistintervjuene du skal gjøre.
19th August 2011

Ser super fint ut der, håper du koser deg masse til tross for litt problemer:)
18th August 2011

Supert med oppdatering Magnus
Hei Magnus Flott med oppdatering på bloggen din:-) Mamma er så tent på å komme nedover at om jeg hadde bladd opp penger hadde hun reist med en gang! Fint å høre at noe ordner seg til det bedre mht. prosjektet. Jeg har akkurat sittet og sperret alle Ingrids kort med banken her hjemme etter at lommeboka hennes forsvant i Spania i kveld. Artig med reisende barn gitt:-) Nyt landet og tilværelsen videre i Uganda!
28th January 2011

The Ultimate Tourist
My name is Jennie and i would just like to inform you that there now is a webpage called http://theultimatetourist.com, where tourists around the world finally can get some use out of all the photos they have, posing by different tourist attractions. Here you can choose from over one hundred attractions and typical touristic activities, upload your photos and collect one tourist point for each photo. Reach different levels and everybody over 80 points will become Ultimate Tourists (Remember you have to be in the photos yourself, to prove you were actually there.. :). So if you want to compete with your photos, or just spread the word, go into theultimatetourist.com Swedes are dominating the top 20-list for the moment. Challenge them!
12th November 2010

Thanks
Hey Eddie, Thanks for the link, seems like a good page for exploring Miami. I´ll keep that one in mind for another visit : )
7th November 2010

Miami, Miami Beach
Next time you visit Miami or Miami Beach go to http://MiamiMiamiBeach.com/ for Things to do and Guide.
24th July 2010

Gratulerer med nok ein finfin topp. Gleder meg til å høre om turen i "live". God tur hjem til moderlandet!
From Blog: Ala Izquierda
20th July 2010

Reise...
Hei:)ser ut som det står bra til:)ute å reiser igjen?:)Kos deg videre:)god sommer.klemmer fra Hedalen
From Blog: Illimani
14th July 2010

Herlige bilder Magnus!! Har ikke problemer med å skjønne at det er herlig å være i de fjellene:-) Kos dere på jungeltur også. Hilser fra Mamma og Ingrid også!

Nice!!
Skikkelig flotte bilder! Ser ut som dåke har det helt greit der borte. Har akkurat kommet tilbake fra Chamonix. Fikk klatret nåken fine ruter der og avsluttet med Frendo Spur som er en fantastisk alpin rute. Sjekk ut bilder på fjesboka. Ellers har eg fått ryddet på plass mesteparten av tingene mine i leiligheten. Antennekontakten er byttet men eg tror du må hente den nye boksen når du kommer hjem. Eg drar til Stord i morra og kommer innom rundt 24. juli før eg drar på jobb i Jotunheimen. Kos dåke fortsatt og hils Eirin!

Fine fjell...
Takk kompis! Vi koser oss masse, og bildemotivene er mange! Men naa er det kun to uker igjen... og siste fjellturen blir i dag... Hils masse til familien!!

Viva la Boligdroemmen!
Hei Paal! Hyggelig aa hoere fra deg! Bolivia er herlig, men desverre kun to uker igjen naa... Jeg er innom aa stemmer paa deg i boligdroemmen! Heia, heia!!
13th July 2010

As i went down in the river to pray
Det er deilig å se sånne bilder Magnus!! Viva la Bolivia

SYKT fett!!
Det ser vanvittig fett ut kompis!! Fine og spektakulære bilder :)
From Blog: Huayna Potosi

Tot: 0.296s; Tpl: 0.005s; cc: 24; qc: 78; dbt: 0.1742s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb