Hendis' Guestbook

25th December 2007

God Jul
Hei magnus, ser ut som du har det helt knall. God Jul! Var en liten tur i Golsjuvet med Siri på lørdag; KALDT. God tur videre. Godt nytt år.!! Lars Magnus

Kjersti!!
Halla! Skjonner at du drommer deg tilbake hit!! Jeg kom meg ikke til Tamariondo da, men fikk med meg litt av hvert annet. Skal oppdatere bloggen snart! Pura Vida!! God Jul!! : )

Hallo Roald!
Heisann! Det kommer flere bilder etterhvert Roald, saa folg med! Her blir det nok ikke store julefeiringen.... blir vel sittende her og oppdatere bloggen samt legge ut flere bilder!! Ferden gaar jo videre paa onsdag til Arngetina og Aconcagua som neste store maal! Det blir en utrolig spennende tur! Her er det ikke saa mye storm aa se, men det kommer stort sett en liten skur hver dag paa ettermiddagen... Ellers er har det jo vaert strandvaer og bading! Jeg faar satse paa en julemiddag med ris og bonner (hovedmaten her paa Costa Rica) : ) Ha en riktig god jul Roald!!

Hallo Geir Olav!!
Det er som du sier en temmelig stor forskjell mellom Cuba og Costa Rica. Flott land Costa Rica ogsaa, men jeg blir jo ikke akkurat noen racer i spansk av aa vaere her. Alle prater jo engelsk og det er en McDonalds paa vaert gatehjorne! Jeg har ikke rukket aa stikke nedom Panama! Jeg valgte aa fokusere paa Costa Rica. Blir saa mye reising og liten tid paa vaert sted.... Skal tilbake paa hostel Pangea i dag og feire jul der! Haaper det foregaar et eller annet der!! Og saa baerer det nedover til Buenos Aires paa onsdags morgen! God Jul Geir Olav!!
24th December 2007

Rakfisk og cubanske cigarer!
Hallo Leif Arne! Hyggelig aa hoere fra deg! Rakfisk smaker en del bedre enn det lukter, og takk for det! Jeg kan nok arrangere et kurs i de mest elementaere trinnene, men du blir nok ikke noen profesjonell salsadanser av aa gaa paa kurs hos meg... du faar nok ta turen til Cuba selv.... Jeg var jo som sagt paa en cigarfabrikk, og basert paa det jeg saa maa jeg nok skuffe deg! Jeg saa ingen som rullet de paa innsiden av laaret, og de fleste av de som jobbet der kan umulig ha vaert jomruer!! Me det kan jo hende de ordentlige cigarene produseres et annet sted enn paa den fabrikken.... God Jul til deg og dine!!
23rd December 2007

Herlige bilder.. jeg drømmer meg back, ååhh...savner livet på loffen as, når j ser disse ;)) Masse lykke til videre.. Pura vida! bless =)

GOD JUL
Flotte bilder! Hvordan feirer du jula der nede? Her på Vestlandet er det regn og storm men pinnekjøttet smaker bra uansett. Ønsker deg ei god jul og eit godt reisenyttår!
23rd December 2007

Hei Magnus! ser ut som du har det helt supert, det er koselig! vi ville bare ønske deg en god jul og en fortsatt fin tur:) kommer til å savne deg på julaften. klemmer fra oss i ski
22nd December 2007

Heisann Hendis! Morro lesning fra Cuba, merker at det rikker orntlig i reisefoten igjen! Du merker nok store forskjeller fra Cuba til Costa Rica, der det meste er amerikansiert opp i mente! Du fikk booka på det hostellet jeg nevnte i San Jose eller? Tenker du reise innom Panama eller? I så tilfelle er Bocas del Toro, helt nordøst et flott sted for dykking og snorkling, så lenge det ikke regner! Kos deg og ha en riktig god jul!
20th December 2007

Julehilsen fra gamlelandet
Hei Magnus! Nå sitter jeg hos de gamle og har spist rakfisk.. Overraskende godt selv om jeg var ganske skeptisk. Har lest bloggen din, morsomt. Det ser ut som du har det bra og opplever masse. Regner med at jeg kan ta salsakurs hos deg når du kommer hjem. En ting jeg alltid har lurt på,- stemmer det at ordentlige cubanske sigarer rulles på innsiden av jomfrulår??? Ellers må du ha en fantastisk tur videre. Håper du får en fin latinsk jul. Mange hilsner fra Leif Arne!
29th November 2007

Endelig er'n interessert i kultur:)
Flott Magnus, dette gir godt grunnlag for å Google videre. Som gammel Castro fan, burde vel også jeg kommet meg avgårde før han legger på lokket, men det skal vel holde hardt. Snøen ligger på hytta og regnet høljer ned hjemme. Alt vel her, og din farmor og farfar har fått leilighet i Solbakken (eldre-borettslaget). Overtar sannsynligvis i desember, deretter full oppussing og innflytting i slutten av januar tenker jeg. Lev vel, kast deg ut i dansen, tenker på deg. Hilsen I,K,M
From Blog: Santiago de Cuba
29th November 2007

Hei Magnus Godt å se at du er oppegående & tilsynelatende ikke er rammet av uoverkommelig hjemlengsel. Cuba høres kjempebra ut, - håper selv å få meg en tur før Castro faller (men da må jeg vel skynde meg tenker jeg) Snakket nettop med din "old man" forresten. Han er svært opptatt på partyfronten nå om dagen. Han skal arrangere både 50-årssamling & julebord den neste uka. Regner med at du har med deg noen energiske Hendis-gener som skal bære deg fram resten av turen. Ser fram til neste oppdatering.
From Blog: Santiago de Cuba
25th November 2007

Hola!
Hallaien! Dette høres jo bra ut. Blir spennende å følge deg på reisa. Kjenner eg er ein smule misunneleg. Kult at du får klatret mens du er der. Gleder meg til du får lagt ut litt bilder. Buen viaje!
25th November 2007

Fint med litt info nå
Fint å høre at du trives bedre i småbyene enn i Havana! Regner med at spansken nå er nærmest flytende og at det er lettere å ta seg fram:) Alt vel her hjemme, men Ingrid er litt skrall om dagen og får trent lite. Har du fått ordnet med billetten til Costa Rica forresten? Mamma og jeg gikk/jogga i marka i dag, det var isete og tynt snølag på bakken, bare så du skal huske på kontrastene! Kos deg videre og Take care! Mamma, Pappa og Ingrid
22nd November 2007

God Tur
Ja , Cuba er en fin plass å starte vi var der i 2004,så dro vi videre til Cancun,men vi ble ikke i 8 mnd. Det kan jo bli morro å følge deg på turen. Og du er sikkert ikke helt alene, det var ihvertfall øgler og kakkerlakker der.....
19th November 2007

Hyggelig å høre fra deg. Har forståelse for det økonomiske. Du er ikke alene, vet du (selv om det føles sånn)! Vi er mange som er med deg og følger deg. Her er det grått og vått; tåkete og rundt 0 gr. Sånn sett sikkert bedre der du er ...
19th November 2007

bueno.. godt å høre du kom vel fram.. so far all good!! det ække værst! ;) entonces.. bien viaje, espero todo bien siempre.. buena suerte =)) chiaaoooo amigo
15th November 2007

Spennende prosjekt
Halle Magnus. Flott at du har laget denne muligheten for oss til å følge deg. Når du leser denne, er du ankommet Cuba og har logget deg på der. Håper flyturen gikk greit, og at forholdene for øvrig også er bra! Venter spent på nærmere info!

Tot: 0.305s; Tpl: 0.005s; cc: 15; qc: 55; dbt: 0.2526s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb