Hendis' Guestbook

4th July 2010

hyggelig at dere gir lyd fra dere igjen. Hørtes ut som en spennende tur dette og flotte bilder. Håper formen er bra igjen magnus. Vi har tilbrakt helga på hytta og fått tolv til femten kubikk ved til "gårds ", ellers går det i flytting igjen her hjemme. Regner med at du har fått med deg at ingrid blir nabo med dere litt lenger bort i gata. Vær forsiktig med klatringen og kos dere videre.
29th June 2010

hei magnusgutten. artig å lese om opplevelsene dine. bra for meg å lese engelsk. her går det sin vante gang. hånda mi er nesten den samme, men det går fremover med sneglefart, og jeg øver meg på å være tålmodig. hva er det med deichmansgate, som gjør at alle barna havner der? har du noe dekketøy og kjeler til overs? til ingrid? håper at du er i fin form? kos deg resten av turen
28th June 2010

Kjempespennende å følge dere! Kjenner veldig på det at jeg fremdeles ikke har kommet meg ut og opplevd verden! Men det aldri for sent, og nå kan jeg jo lære masse av deg før jeg kaster meg etter en gang! :)
27th June 2010

Dette høres herlig ut....
kanskje akkurat en type tur som ville passe for selv gamle far:-) Fine bilder Magnus, nytt kamera hørte jeg rykter om! Håper formen er bedre og at du slipper flere sykedager! Kos dere videre!

Hurra for dere
Hei på deg. Så utrolig flott det ser og høres ut på tur..her sitter vi i nordnorge og regner vekk i dunjakke og selbuvotter. Ai ai, feil ferieplan med andre ord. Altfor varmt og flott det der fjelllivet, se å komme dere hjem så vi kan ta en klatretur..:) Nyt livet, jeg heier på dere i i de høye fjellene. Hils masse til din reisekompanjong. Sjarkeklæm fra iskalde nord, 4,5 grader for øyeblikket.

Nice :)
Så digge bilder mr Hendis!! Kos dere

Herlig!!
Herlig og lese Magnus! Håper magen og kroppen er bedre!! Når jeg ser på bilder og leser det du skriver kan jeg skjønner at Bolivia er et flott land!! Håper dere tar det pent på "Down Hill Biking" og husk at det heter a mountain:-) Ellers skriver du så det suser på engelsk synes jeg. Ingrid kommer hjem på søndag og skal plukkes opp på Gardermoen. Her hjemme skjer det ikke mye spennende:-( Kos dere veldig og nyt naturen

Ser digg ut!!
Ah så deilig det er å være på tur, kos dere! Ser dere får klatra litt også :) Hilse Eino
17th June 2010

Kult, da er du ute på tur igjen :) Gøy å følge med dere. Gleder meg til å høre om fjellturene deres. Jeg sender snart Hilde bortover ;) Klem

Hermanita : )
Hei Ingrid! Min spansk er nok langt fra saa raa som din i oeyeblikket!! Men jeg kommer meg fram : ) Skjoenner at det er litt kjipt aa dra hjem igjen, men saann er det... Vi faar praktisere spansk naar jeg kommer hjem!! Klem

Arequipa
Hello Heather. Thanks for your respond! Nice to hear from others with the same travel experiences : ) I will check out your blog when I find some time! Magnus : )

New York
Hei kjersti!! Hyggelig aa hoere fra deg! Vi koser oss masse paa tur, men spansken er ikke helt paa topp : ) Kommer fram da, men dype samtaler blir det ikke... Klin til paa eksamen!! Du fikser det lett : ) Vi snakkes.
From Blog: New York City
14th June 2010

Tío- Puedes practicar español? Espero que si. Bueno, vuelvo en domingo, no lo me alegro mucho. Pero supongo que así es la vida, eh? Cuando vuelves hablaremos español, vale? Que vaya bien, hermanito. Besito
13th June 2010

I really enjoyed your post about "easy travel" through Peru! Reminds me of my own bus rides there, and I also spent some comfy time in the Panama airport, only it was while I was trying to get from Salvador, Brazil, to Lima. Only in South America do you have to travel half a continent out of the way to reach your destination! My blog is looking for travel photos, reviews, etc, to share. If you have the time, check it out at dirty-hippies.blogspot.com, or email me at dirtyhippiesblog@gmail.com. Continued fun on your travels! Heather :)
12th June 2010

envidioso ;)
Hendis=)) Fy fillern, on the track again! Det sku jeg likt å vøri og! men jeg er stucked med bøker oppetter øra, ille lei, men må hølde ut ei stund til j. Du derimot, må kose deg glugg ihjel. Dija hola a america del sur;) Extrano viajar mucho mucho. Estoy feliz para dir, pero quiero ir tambien! Buena suerte papito -Abrazos Kjersti
From Blog: New York City
10th December 2008

Grate rafting
I also enjoy doing rafting with River Explorers, safe, grate food. I´ll highly will recommend RIVEREXPLORERS.
15th October 2008

Wow!
Hiya, can't believe you've got another great trip on it's way so soon! Good choice of uni course! Hope you're ok, Ruth
From Blog: Tanzania next!
7th September 2008

Hello Sarah
Good to hear that you had the same great experience that I had! Then we can both recomend it to other people : ) Hope you're still ok travelling around!
7th September 2008

River Explorers
Hi there! Just want to say that we´ve had the same great experience on the Apurimac River, also with this company. The owner has a great sense of providing service and he also arranged a trekking trip after our rafting, which was really great too. Great safety in the river and very good guides.
15th July 2008

Marinlivets hemmeligheter
Takk for oppmuntrende kommentar til å fortsette dykkingen etter hjemkomst ; ) Sikker på at det finnes liv her i kalde nord også : ) Er jo hjemme igjen nå. Kom i dag! Så vi får snakkes en dag snart...
From Blog: Ilha Grande
14th July 2008

Herlige bilder!
Må sei eg blei imponert over dykkebildene. Kan love deg at det er stoooor forskjell på livet under vann der du har vært og her heime i nord. Var å dykket her en dag og det var kjipe greier sjøl om det blei nokre kamskjell til grillings. Gleder meg til å få høre om turen din "live" nå når du kjem heim at til fedrelandet. Ring når du vet nåke om hybelen! scnakkes!
From Blog: Ilha Grande
10th July 2008

David Andersen!!
Naa er det ikke lenge foer vi sees live igjen! Blir hyggelig! Alt er fortsatt pa topp her! Er paa Ihla Grande et par dager og nyter livet, med litt dykking og grillparty´s paa kveldstid. Baerer til Rio i morgen for en siste weekend foer hjemriese paa tirsdag! Kos dere hos bryners!
From Blog: Iguazu Falls
10th July 2008

hei igjen
Tøft med den videoen Magnus!! tøffe bilder også. Håper alt står bra til med deg. I dag reiser crewet fra Kringsjå ned til Stavern og hytta til Preben. Blir moro. REgner med å se deg snart. God reise videre. DAVID
From Blog: Iguazu Falls
30th June 2008

Her er det behov for presiseringer!
Må nok si jeg liker dårlig dine kommentarer i "det offentlige rom" til din fars påståtte atferd!! La meg derfor poengtere følgende (som du burde ha fått med deg i oppveksten: 1. Sportslige aktiviteter (denne gangen seiling) og alkohol hører ikke sammen! 2. Kreativitet og humor er en viktig del av min vennekrets:) 3. Mine venner har alle skuespillertalenter! Bortsett fra dette var det hyggelig å høre at det fremdeles er liv i deg. Så du hadde prøvd å nå oss på Skype noen kvelder. PC'n stod på, men vi var ikke i nærheten desverre. Hører rykter om dykkerkurs? Viktig å huske at du ikke kan komme like langt ned som du har kommet opp!! Skype oss en kveld snart!
29th June 2008

Hvem er den mannen i blaa jakke??
Har gubben tatt seg et par skarpe foer seilturen eller aern bare sjoesjuk??

Tot: 0.248s; Tpl: 0.005s; cc: 21; qc: 66; dbt: 0.1495s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb