Co Nijn's Guestbook

4th May 2011

lovely blog
heyhey, ^^ awesome to read your adventures and to see you guys enjoyed and explored it to the max!! ~hugs Vosje
From Blog: Dag 19-20: Tokyo
26th April 2011

Hey broer en schoonzus, Geniet nog even van de laatste momenten daar. Ik weet niet of jullie al onderweg terug zijn of al in het warme 'Kikkerland' zijn... Groetjes, Bram & Meliss
From Blog: Dag 19-20: Tokyo
23rd April 2011

Paashazen
Hoi Wendy en Alexander. Mooie pictures en verhalen.probeer mt.fuji te fotograveren(anders heb ik nog een kaart)?? En Alexander vergeet niet de paaseieren te verstoppen voor Wendy(ha ha) Nog een paar fijne dagen. GR.paps en mams
22nd April 2011

leuk
leuk om te lezen dat julie het naar het zin hebben. ik heb nu paasvakantie dus ik kijk iederen dag op julie blog. groetjes van Sven
21st April 2011

mooie foto's
Hallo Wendy en Alexander, Goed om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben. De foto's zijn zoals steeds erg mooi en geven een goed beeld van jullie vakantie. Nog veel plezier verder. Hans
15th April 2011

Supplies
Hey Wendy en Alexander, Goed te lezen dat alles goed gaat. Mooie foto's en indrukkende verhalen. Veel plezier nog! Annette
14th April 2011

Hoi jongens, Het is nu bij ons 16.00 uur en het is leuk weer wat van jullie te lezen. We kijken steeds op het dagprogramma om te zien waar jullie nu weer naar toe gaan. Ik heb ook een mailtje gestuurd maar ik weet niet of jullie daar al naar gekeken hebben. Rust lekker uit en veel plezier maar weer. Groetjes en kus.
13th April 2011

Wij zijn van de partij!
13th April 2011

greetings!
Hallo Hallo, Eindelijk tijd gevonden om de site te bezoeken. Het klinkt allemaal super wat jullie zien en meemaken! De fotos erbij maken de verhalen duidelijk! Geniet ervan! Liefs van ons

cake!!
Cake jum jum jum !!! Ik hoop dat jullie een hele leuke reis hebben.

Bevestiging
Ik kijk net naar de andere berichtjes die zijn verzonden naar jullie, maar ik zie die van mij er (helaas) niet tussen staan. Heb afgelopen vrijdag 8 april een berichtje gestuurd en ik hoop dat dat inmiddels is aangekomen. Er komt nu een mailtje binnen om te bevestigen, ben nenieuwd! Liefs, Sylvia

Is Co lazy?
na mijn bijna dagelijkse check op verhaaltjes van reporter Co merk ik op dat hij al een tijdje stil is. Hopelijk valt er snel weer iets te lezen, ben wel benieuwd naar die Japanse pick nick met echte anekdotes uit het Japanse leven!
10th April 2011

berichtje
Misschien wordt Wen dan wel een echte BJ'er (Bekende Japanner)!! Leuk om jullie verhalen te lezen! Wat maak je toch een hoop mee zo! Groetjes vanuit een zonnig Nederland, Bram & Meliss
6th April 2011

Wat leuk dat jullie avontuur in Japan eindelijk kan beginnen. Heel veel plezier en geniet ervan. Hebben jullie een beetje een gezellige groep? Ik hoop het maar. Ik heb nu dienst in de dierenkliniek, maar heb maar een patientje op het moment in de opname dus is lekker rustig. Liefs Rimi
6th April 2011

Hoi jongens, Wat een leuke foto's en interessante verhalen al na twee dagen! Co, hou je wel je lijn in de gaten anders knap je straks uit je naden. Het is hartstikke leuk om jullie zo te volgen, zo hebben we een beetje het idee dat we er bij zijn. Veel plezier maar weer en we wachten rustig op meer. Kus.
6th April 2011

Mooie foto's van de kersebloesem veel plezier gr iedereen van de THD

eindelijk??
Wij wensen jullie heel veel plezier en een hele leuke tijd daar in het verre Japan. We volgen jullie op de voet. dikke kus van ons .

lol
Leuk dat jullie er nu zijn. Veel plezier!!

veel plezier
Hallo Wendy en Alexander, Fijn dat jullie zijn aangekomen in Japan. Erg veel plezier de komende weken en geniet van het land van de rijzende zon. Pa
5th April 2011

Hoi jongens, Ik volg jullie net als papa op de voet. Fijn dat jullie al in Hong Kong zitten. Reis ze verder! Dikke kus mama
4th April 2011

Have fun
Lieve broer/zwager en schoonzus, Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens deze geweldige en waarschijnlijk ook indrukwekkende vakantie. Lang naar toe geleefd, en dan is het eindelijk zo ver! Geniet er maar lekker van met z'n 2tjes...hoewel...ik geloof nu dus met z'n 3tjes (Co meegerekend). Nu zitten jullie al in de lucht, dus we zien het volgende berichtje graag verschijnen. Groetjes, liefs, Bram & Meliss
From Blog: Dag van vertrek.
3rd April 2011

laatste dag voor vertrek
Hoi jongens, Ik wens jullie nogmaals een hele fijne reis en een schitterende vakantie. We zien uit naar jullie verhalen en foto's. Kus, mama
3rd April 2011

veel reisplezier
Hoi Wendy en Alexander, Veel reisplezier. Ik zal jullie blogs lezen Pa

Tot: 0.047s; Tpl: 0.004s; cc: 12; qc: 32; dbt: 0.0284s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb