Dag van vertrek.

Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Utrecht
April 4th 2011
Published: April 4th 2011

Zo, de tassen zijn gepakt, handbagage goed onder het gewicht hoewel, de koffer van Alexander weegt 6 kilo, de tas van Wendy 4... de grote koffer weegt 14 kilo, voor 2 personen, geweldig! (er kan in Japan gewassen worden)

De kado's zijn ingepakt, ben ondertussen ernstig nieuwsgierig geworden, hopelijk kunnen we wat slapen in het vliegtuig.
Anders is daar het onboard entertainment system met veel films en series (Black Swan, Harry Potter and the Deathly Hallows Pt 1, Hereafter, The King's Speech en Tangled is een kleine selectie.)

We komen woensdag middag aan, als het goed is hebben we dan een voorsprong van +7 uur.
in Nederland zal het woensdag ochtend zijn, geen idee.

Groetjes,
Co

4th April 2011

Have fun
Lieve broer/zwager en schoonzus, Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens deze geweldige en waarschijnlijk ook indrukwekkende vakantie. Lang naar toe geleefd, en dan is het eindelijk zo ver! Geniet er maar lekker van met z'n 2tjes...hoewel...ik geloof nu dus met z'n 3tjes (Co meegerekend). Nu zitten jullie al in de lucht, dus we zien het volgende berichtje graag verschijnen. Groetjes, liefs, Bram & Meliss

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb