12.den - davao


Advertisement
Asia
February 22nd 2019
Published: March 2nd 2019
Edit Blog Post

Spalo sa mi uplne super i ked len na matraci na zemi.

Chcel som sa v tejto casti dat i ostrihat ale este bolo zavrete, tak aspon kupujem v pekarnicke par kolacikov na ranajky.

Na hlavnej ceste pokus o odchytenie jeepney, naskakujem az po 10.min, bo vsetky okolo 9.00 plne ludi co sli do mesta.

Sadam vedla sofera, musim si dat aj pas. No pas len tak si ho prehadzujem cez seba bo zapat sa neda, je odtrhnuty.

Premavka dost velka co ma za nasledok aj dost vyfukovych plynov, obcas sa dost nahovno dychalo.

Vyskakujeklm pri gmall. Otvaraju az o 9.30 ale sbs pustaju ludi dnu k schodikom, no dalej uz nie, tam je retaz.

Posedavam spolu s ostatnymi ludmi a cakame na otvorenie.

5min pred otvorenim ludia uz netrpezlivo stepuju.

Ozyva sa sirena, retaz dole a huf sa pohyna.

Ja idem do national book store. Podla cs by tu mali mat pohladnice.

Nemaju resp maju ale len svate obrazky.

V supermarkete kupujem balicek naplasti.

Hned si oblepujem nohy, no i tak potrebujem kupit nove slapky. Tieto su nahovno.

Z velkeho nakupneho strediska idem do cestovky wanderllaags.

Slnko dost pecie, ide sa mi nahovno v daka debilnym slapkam a poodieranim palcom.

Na dve spytania nachadzam cestovku. Tam cedulka closed ale zenska lezala na gauci.

Pusta ma dnu a oznamuje mi zlu spravu, na mt.apo sa nejde, nenasli sa ludia. Hlavne, ze den predtym som pisal a vraj sa ide.

Da sa ist ale len s guidom, cena 5500p + sa musim dostat do mestecka digos. Nuz teda dalsia tura zrusena.

Smer peoples park, ten zavrety (otvoreny od 6-8 a 13-21).

Mesto inak niako atraktivne, nachadzam tu aj gay bar.

Konecne obchodiky so slapkami, v jednom nemali moje cislo, v druhom zjednavam zo 150 na 130.

Uf hned sa mi lepsie chodi.

Oddych v parku oproti katedrale san pedra. Ta ma zaujimavy tvar. Ziadna sedlova strecha ale taky polobluk.

Pred katedralou vojensky transporter a par vojakov.

V parku sa hrali deti, dochodci tu mali vycleneny vlastny priestor.

V jednej casti na plastovych stolickach vykonavali stare filipinky pedikuru zaujemkynam

Napajam sa na free wifi, ozvala sa jedna cs, ze mozme skocit na obed ale strasne pomaly odpisovala, tak neskor dohodnute na veceru na nocnom trhu.

Z parku osemana prebehnute na druhu cestu do muzea dabawenyo.

To malo byt free, tak reku hned tam vyuzijem zachod a pokocham sa neakym umenim. Nuz nic z toho nebolo. Od 28.jan je v rekonstrukcii t.j. je zavrete.

Obdalec parkujem v hrncovni, davam pivo. Domaci vyuzivaju karaoke stroj na sto percent. Len skoda, ze ten spev je skor ako zavijanie.

Postupne presun k pobreziu, tu sa motanie medzi malymi domcekami.

Klasicky trh, tricykle, obcas neaky domaci obchodik.

Na pobrezi same lodky, kupat by som sa tu nekupal. V pozadi par nakladnych lodi.

Navstevujem tu aj kadernika v mini kutici. Prvy krat sa musim vyzuvat.

Holic sa s mojou hlavou dost dlho hral. Dal si veru zalezat. Moje vlasy zmizli pod 0masinkou.

Davam konecne grilovane banany. Hned som oznaceny od predavacky za handsome.

Pokracujem nazad do peoples parku.

Hlavna cesta je trocha adrenalin prejst ale som zvyknuty. Proste pomalicky furt vpred a oni zastavia resp sa vyhnu.

Na schladenie davam halo halo.

Pri vstupe do peoples park bezpecnostna kontrola. Ukazanie tasticky, akoze ohmatanie tela.

Hned sa pytam starseho sbs ci cul mozem ohmatat ja jeho.

V parku ziadna zelen ale stromov dost, detske ihrisko a oval na behanie.

Na nom dost bezcov.

Filipinky v peknych satoch sa tu fotili, no ale, ze by to bolo neake extra miesto nemozem povedat.

Dokonca sa tu nachadzaju aj smetiaky na triedeny odpad. No ludia to moc nedodrziavaju.

Dnes tu bude zumba, podium nachystane, postupne pribudaju cviciace.

No zaciatok nestiham, bo sa mi konecne podarilo dohodnut s cs a idem na nocny market roxas.

Ten sa nachadza na jednej strane dvojprudovky ulice roxas. Ta je cela uzavreta.

Prichadza mala cs (35).

Hned ma bere na jedlo, pred vstupom na trh opat bezpecnostna prehliadka ale je to len akoze. Pri vchode su aj vojaci.

Cs vybera dve ryby, tie nam ugriluju, k tomu ryza a cola. Je sa rukami. Na pravu si natahujem rukavicu zo sacku. Clovek sa nezaspiny ale dost sa v tom poti ruka.

Cs pracuje v cestovke. Robi sprievodkynu po inych krajinach takze prakticky zdarma cestuje. Cul idu na 5dni do thajska (bkk, pataya), chcela tam este supnut kambodzu resp laos. To som jej hned vyhovoril. Odporucil som jej kanchanaburi s np erewan (o tom este neocula).

Vela filipincov nema bankove ucty, preto sa tu cestovkam dost dari. Clovek bez karty si nevie kupit letenku resp dost ludi ani nevie ako.

Na filipinach je pomer chlapov vs zien 1:25

Cs je rozvedena (nic moc vzhlad a trochu viac pri sebe)

Po jedle (platila ona) prechadzka po dalsich castiach trhu, oblecenie, elektro, second hand. Do kazdeho oddelenia na ulici sa slo cez security.

Testujem ciernu zmrzlinu, udajne prospieva zdraviu. Zuby a pery som mal hned cele cierne.

Ludi na trhu stale pribudalo.

Cs ma naklada na jeepney do mojho prechodneho domova.

V jeepney aj male tv obrazovky s filmom.

Premavka opat dost husta so zlou dychatelnostou.

Kukam do mapy a jeepeny si to vali na letisko. Ma posadila na zly.

Vyskakujem na krizovatke ako vcera a idem pesibusom asi 20min.

Jeepney boli opat plne a cakat sa mi nechcelo.

V obytnom bloku som si chcel dat red horsa ale v domacich obchodikoch nikoho.

Cs sa ponukla, ze zajtra mozem ist na ostrov samal, kde ma dom a zije tam jej rodina.

Tak aspon vyriesene co robit s uvolnenim programom kedze mt.apo nevyslo.

Cs tu hostovala predemnu rusa. Ten sa na mt.apo dostal za 400p (zrejme len cesta tam a nazad). Podarilo sa mu obist oficialny vstup, takze ziadny permit, guide. Dal to za dva dni, prespal vo vlastnom stane. I na samale sa mu podarill obist rozne poplatky.

Smer spanok okolo 23.00 kedy sa cs uz pomaly chystala zacat sichtu.

Cs velmi zabavna, skoda, ze neni lepsie stavana.

Foto

Camotes island
https://photos.app.goo.gl/Bq7DPSvJkEndX7Ko9

Naklady :

3xkolaciky : 15p
Jeepney cabantian - gmail : 12p
30ks naplasti : 220p
Zabky : 130p
Ryza, maso, red horse 0.5l (hrnciaren) : 95p
2xvysmazane banany, placka : 17p (12+5)
Zmrzlina : 15p
Male halohalo : 15p
Strihanie : 40p
Pepsi 0.6l : 35p
2xbako napoj : 20p
2xcierna zmrzlina : 40p
Jeepney gmall - comision on audit : 12p


Advertisement



Tot: 0.042s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb