11.den - presun do davao


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao » Davao
February 21st 2019
Published: February 23rd 2019
Edit Blog Post

Vcera este posedenie pri bazene, znova hrala ziva hudba vo vedlajsom podniku ale bola to slabota.

Opat zobudenie bez budika, no predtym ma este zobudila okolo 4.00 grupa spanielov co sli potapat.

V kupelke sa mi stala mensia tragedia. Padol mi na zem vrchnak zo zubnej pasty a odkotulal sa do odtoku na zemi. Takze mam pastu otvorenu.

Zbaleny som bol este zo vcera stacilo dobalit len pyzamo a plavky.

Pri bazene skontrolovane maily na tragickom nete, docapovanie vody a odchod.

Zastavil ma sbs, musel skontrolovat ci som nieco nejedol/nepil na sekeru.

Pri skole sa uz rozkladali predavaci sladkosti. Ti maju trzbu z deti kazdy den. No ktore by odolalo chipsom, sladkostiam. Stanok maju hned pri vchode do skoly.

Ranajky som chcel dat v hranciarni ako vzdy ale okolo 6.10 este zavrete.

Prichadzam na plaz bounty. Na drevenej budke vypisany odchod prvej lode o 7.00, bol som v tom, ze o 6.30

Cakala tu jedna sikmacka, hlava furt v mobile. Neskor dosli 4turisti a 3domaci.

Kapitan lode uz zacal vymyslat, je nas malo, tak cena je 200p miesto 100p, vsetci turisti to zaplatili. Ja som povedal, ze si pockam na dalsiu lod.

Ked uz vsetci odisli kapitan dosol za mnu. Tak reku 150p a pisem sa na listinu. Mohol som povedat 100p ale ktovie kedy by sla dalsia lod, keby nemam let, tak cakam.

Kedze je odliv na lod nas dopravil clnok, cena 20p, oficialne stoji 10p (tak je vypisane v maya). Cech tez platil 20p.

Som sa rozhodol, ze poslem staznost na tuto lod, ze ako je mozne, ze sme platili viac. Ako prachy mi to nevrati ale aspon budem mat pokoj na dusi a mozno kapitanovy klepnu po prstoch, i ked skor nie ako ano.

Lod sla cca 40min.

Po vystupeni ponuky od vanov, do cebu za 250p, neskor dal na 230p.

Ja a traja turisti (fra, nem, sikmacka) sme sli na blizku bus stanicu, cca 5min.

Ide len non ac bus ale pohoda.

Sprievodca mi nema vidat z 1000p, dava mi vydavok az po hodine, ked rozmenil prachy.

Kopa zastavok na nabratie a vykladanie ludi.

Na niektorych usekoch sa buduje nova cesta. Jazdilo sa len v jednom pruhu. Ak bola otocena tabulka go islo sa ak obsluha rucne pretocila na stop neslo sa. U nas su semafory, tu rucne tabulky.

Na odpocivadle si konecne kupujem neake jedlo. Sladke parky.

Do busu obcas nabehli predajcovia jedla.

Nemec v minulosti isiel aj cez svk, na bicykli, startoval z istanbulu a neskor sa popri dunaju dostal az domov.

Nem a francuzska idu do dumanquete, fra dalej do zambroty.

Nemec bol potapat na lepsom mieste, kde bola jaskyna a kladivohlavy zraloci. To som mal vplane len bez advance ma tam nechceli zobrat. Inak aj nemec ma len neakych 20ponorov.

Nechavam sa vyhodit pri pacific mall, odtial slapem za pumpu total s tym, ze tam chytim jeepney k marina mall.

Cakam hned za krizovatku aj so sikovnou filipinkou. Mavame na vozidlo, ten ukazuje nech ideme este o 25m dalej. Tam je stanovisko.

Mne sa miesto neuchadza ale o chvilu ide dalsi.

Ked si clovek mysli, ze sa dnu uz nik nevojde, vzdy sa este daka mala filipinka vopcha.

Sedim hned za vodicom, je zo mna hlavny podavac penez. Ludia posielaju peniaze a zakricia destinaciu. Ma tu vypisany i cennik.

Vyskakujem na starom znamom mieste a idem do fast foodu inasal. Davam si sisik, som si uz nepamatal ci to bolo super abo nic moc. No bohuzial to druhe. Ako dezert halohalo, no to sa s halohalo na camotes island nedalo porovnat. Slabota.

Do odletu este okolo 3hod. Vonku teplo a ziadne miesto na relax, do mallu sa tez neoplatilo ist ķedze su tam neni sedacky.

Smer pesibusom letisko. Nejdem po chodniku ale medzi stromamy po vyslapanom chodnicku. Pekne v tieny.

Plan bol stavit sa v hrnciarni na jedno pivko, no tu som tu uz nenasiel. Bud ju zrusili alebo som ju prehliadol.

Domestic terminal je hned na zaciatku.

Uplne nahovno terminal, kopa ludi, malo miesta na sedenie.

Pohladnice tu stoja 25p, tak ak nezezenem inde kupim tu, je tu hned aj posta.

Cez security idem k check inom.

Sadam na stolicku a podriemkavam.

Vazim si oba batuzky, vacsi ma 5.6kg a mensi 3kg (mam tu vodu, tak bez nej okolo 2kg)

Dalsa security a uz som pred gatom.

Tu totalne narvane ale uchadza sa mi sedenie. Jedla tu maju ok ceny, fontanka s pitnou vodou nesmie chybat.

V joliby si davam spagety. Ble malo a chut hrozna.

Boarding zacal o 1700, let je 1740. 1710 si este sadam pred gate, ked zrazu zacnu vyvolavat moje meno.

Sup teda do letadla. Kukaju mi v appke letenku a uz pochodujem k brane 1.

Do lietadla sa nastupuje chobotom.

V letadle uz vsetci usadeny. Este sa caka na 3pasazierov.

Odlietame o 10min skorej.

V aeroplane dokopy 3 biele tvare.

Letusky uplne skraty.

Pristali sme podla predpokladu o 10min skor ale takyto cas nas drzali aj na ploche, teda ziadna vyhra.

Vystupuje sa opat chobotom.

Priletova hala mala.

Vonku teplo a tma.

Idem na hlavnu cestu odchytit jeepney.

Ludia mi tu pripadaju viac priatelsky.

Vyskakujem pri comision on audit.

Na krizovatke odbacam doprava a malo frekventovanou ulickou idem na dalsi hlavny tah co ide do cabantian.

Tu totalne zapchy, kazde jeepney plne, tak si cca 20min odslapem.

Cs byva v casti emily house, minal som aj cast emilia house, dost matuce.

Nazvy ulic tu maju po svatcoch.

Zvonim cs, no nic. Vidim dnu pohyb.

Odchytavam jedneho chalana, ci moze cs zavolat, nema telefon, no v tom cs vychadza.

Dom je velky, dve poschodia, taky europsky styl.

Cs zacina pracovat o polnoci. Robi pre usa firmu.

Hned mi naliva jagermeistera.

Cs sa javi do pohody, ma 8surodencov, vacsina zije v zahranici (kanada, svedsko, katar)

Ķedze ma sestru vo svedsku dost casto cestuje do europy.

Z vychodnej europy bola v prahe.

Objednala nam veceru, nudle s masom. Drzi dietu, tak ryzu neje.

S cs zacala len nedavno, stale tu niekoho ma. Jeden odide, druhy pride.

Neskor prichadza ina cs, brazilcanka. Na brazilcanku je dost biela ale cecky ma velke.

Byva v japonsku, tokio. Cul si bola predlzovat pobyt na filipinach, dostala az dva mesiace.

Tiez pracuje cez pc.

Davame dva rumy a spanok.

Izba je fajn, fan ani ac tu neni ale to nevadi je tu chladno.

Naklady :

Lod malapascua - maya (7.00hod) : 150p
Poplatok za clnok na lodku : 20p
Maya - cebu (8.20hod, non ac : 195p
2xparok na palicke, ryza (odpocivadlo) : 25p (20+5)
4xmini jarne zavitky : 12p
Mini jeepney un ave - mactan marina mall : 7p
Sissik pork, ryza, cola, halo halo : 163p (inasal restika)
Spageti : 60p (jollybee)
Jeepney letisko - commision on audit : 8p


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0487s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb