Dubai - suhrn, zhodnotenie


Advertisement
Asia
February 3rd 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

Nemal som od tohto miesta neake velke ocakavania a to sa aj potvrdilo.

Nic ma tu neako extra nezaujalo. Kopa mrakodrapov, rozne nakupne centra s roznymi lakadlami ale nic pre mna.

Ale zas sa musim priznat, ze som nemal ani ziadny podrobnejsi plan.

Ono keby ma clovek penez naviac isto by to inak vyzeralo (pust, let helikopterov…..)

Z troch plazi mozem odporucit kite beach a mamzar beach. Druha menovana je spojena aj s parkom kde sa da grilovat.

Fajn je aj prechadzka v marina bay.

Gold a spicy souk totalne sklamal, cisto robene pre turistov.

Potesila vsak plavba lodkou z jedneho brehu deiry na druhy.

Jedlo, vsemozne kuchyne. Da sa najest aj lacno hlavne v okoli deiry (zvacsa indovia)

Alkohol nula bodov.

Global village zaujimave spestrenie ale tez nic extra.

Mrzi ma, ze som nevidel fontanu pred burj khalifa.

Keby som nemal stretko s cs isiel by som pozriet do abu dhabi.

Druha cs uplne genialna, prva ani neviem, bo som ju ani nevidel. Ale aspon bolo zdarma ubytko v hoteli s vyhladom na marinu.

Fakt nechapem jak moze niekto chodit do dubaja na dvojtyzdnovu dovolenku, zrejme len pre imidz.

Budapest nebudem hodnotit, neni co. Teda akurat fajn cs a moje traposenie s nakupom listka na mhd. Kurnik taketo nieco sa mi uz dlho nestalo

Naklady

Madarsko (bus/vlak dolna streda - budapest 13,60€) -pol dna

Doprava : 1.78€
Jedlo : 967f (kurz davam 310, bo forinty uz mam dlhsie na sklade

Spolu : cca 18.5€

Dubaj ( wizzair prirucna batozina budapest - dubaj 74,12€) - 4 dni

1€ = 4.5568d ( dirham)

Doprava : 4.39€ + 41d
Jedlo : 136.2d + 7.06€
Vstupy : 35d
Ostatne : 34d ( vratane 6d za nol kartu)

Spolu : 11,45€ + 246.2d + 74,12€ = cca 140€


Advertisement



Tot: 0.047s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 21; dbt: 0.0184s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb