6.den - dubaj


Advertisement
Asia
February 3rd 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Rano dojedena ryza zo vcera a pobratie sa kade lahsie. Samozrejme peruanka z izby nevysla.

Na recepcii nechavam kluc resp len kartu co sluzila ako kluc od vytahu a od izby.

Metro presun do emirates mall, kde sa nachadza lyziarske stredisko. No ono to zpoza vykladu vyzeralo na jednoduchy svah ale ktovie ako to je hore. Par ludi tu uz takto skoro rano aj lyzovalo.

Inak obchody este pozatvarane (9.30).

Odtialto uz 3x navsteva dubai mall. Vcera som tu chcel kupit znamky na pohladnice a magnetky za 5d ale kedze ma cs zobrala autom na spoznavanie dubajskych dialnici uz kupa nevydala.

Na moje velke prekvapenie magnetky za 5d nemali a znamky som tez nekupil, bo ma nasrali s tyma magnetkami. Na milion percent ich tam vcera mali.

Tak zas metro a stanica union.

Tu behnutie na postu co je hned oproti pomniku. Jeden zriadenec mi pomohol vybrat spravne tlacitko, vypadlo mi cislo 3003. Sadam na lavicku a zrazu sa na obrazvke objavilo 3002, moja radost bola predcasna, cisla skakali vseliako ale slo to rychlo, za 10.min som mal znamky v ruke.

Hodnota 3 znamok bola 9d, no pracovnicka si vypytala 10d.

Pohladnice uspesne hodene vonku do schranky.

Na obed si davam wrap s mango sejkom. Ten u indov bol lepsi.

12.08 prichadza bus c.28c, ktory ma berie na plaz Al Mamzar Beach Park.

Este dobre, ze posta, jedlo aj zastavka boli pri sebe, hned pri stanice metra union.

Vyskakujem az na konecnej, par ludi vystupilo skorej. Tu je plaz free. Ja som vsak bohac tak idem do platenej casti. Platim 5d a uz som dnu. Listky nik nekontroloval.

Najskor sa vyvalujem pod prvy pristresok ale kedze tu buduju chodnik a jazdi tu unc idem radsej trochu dozadsie kde je klud.

Piesok biely, obcas palmy, pristresky kde sa da skovat pred slnkom, restika, zachody, prezliekarne a sprchy. Uplna parada.

No a samozrejme plavcici, ktory ma vsak nepotesili. Natlkli tu cedule, ze sa tu mozu vyskytovat meduzi. Tak to riskovat nebudem, i ked par ludi sa kupe.

V areali je kopa miest na grilovanie, co ludia hojne vyuzivaju. Fakt sa mi zda, ze v parku je viac ludi ako na plazi.

Na zaciatku parku je paradny amfiteater.

Po relaxe opat odchytavam 28c.

Ta je skoro uplne prazdna.

V tejto casti je uz o dost menej honosnych domov.

Ludia tu hraju na ihriskach medzi domami kriket, futbal, volejbal. Co je zaujimave podklad ihrisk tvori bieli piesok.

Vyskakujem o dve zastavky skorej nech si trochu uzijem i tejto casti. No nic zaujimave tu neni.

Na jedlo idem opat k indovy, tu mensia ignoracia. Davam si zabalit so sebou aj dve shawarmy, nech mam co jest na letisku.

Od inda este presun k spicy trhu, tu kupa magnetiek.

Teraz v noci to tu uz ovela viac zije a skoro vsetky obchodiky su otvorene.

Lodkou sa presuvam na druhy breh a pokracujem plnymi ulicami k metru.

Som sa osral s metrom, povodne som chcel nastupit na uplne inej zastavke. No nic aspon som sa presol a otestoval aj zelenu linku.

Na letisko to islo aj s jednym prestupom v pohode.

Terminal 1 plny ludi, aj ked som si robil online checkin i tak som musel na prepazku.

Tu uz kopa ludi ale slo to rychlo. Samozrejme odo mna pytali vystupnu letenku z filipin, tak hovorim, letim s vami. No ale asi to nevedela najst v systeme tak nej ukazujem rezervaciu na bali.

Pasovka mega rychla, bum bum a uz som bol na security, tu tez rychlovka.

Ludi fakt kvanta ale vsetko to tu riadilo kopa usmernovacov, tak to odsipalo.

Pri gate automat s flaskovou vodou za 2d (0.5l) vs voda v obchode za 7d.

Co potesilo boli pohodlne kresla.

Z cudzincov som zaregistroval cechov, madarov, bulharov, ukrajincov.

Ti mali problem, bo nas let meskal nieco cez 30.min a tim padom nemali stihnut pripoj. Len neviem ci to mali zvlast na inej letenke alebo spolu. Ked zvlast tak su dobry blbci, si nechavat tak malo casu.

Pri gate nik nekontroloval batozinu, tak v pohode mojich 8kg prejdenych aj s dalsim mensim batohom. Povolene je 7kg a jedna batozina.

Lietadlo velke A330, 3+3+3, jasne, ze sedim v strede, lava strana filipinka (nic moc), prava strana ceska (tak isto, slabota).

Miesta na nohy v pohode, uz len jedlo gratis chyba a bolo by to bez chyby.

Let v pohode, dokonca som zrejme aj dost casu prespal.

Naklady

Voda 1.5l : 1.5d
Dobitie karty : 20d
Wrap + mango sejk : 17d
3x znamky : 10d
Vstup na plaz : 5d
Jedlo + 2 swarami : 25d (15+10)
3x magnetky : 15d
Lod : 1d
2x 0.5l voda : 4d
Metro 3d (kredit na karte)
Metro 5d (kredit na karte)
Bus 3d (kredit na karte)
Bus 3d (kredit na karte)
Metro 5d (kredit na karte)

Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 21; dbt: 0.0877s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb