7.den - manila


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines
February 4th 2018
Published: February 12th 2018
Edit Blog Post

Neviem ako to ti piloti spravili ale nakonec sme dorazilo o polhodinu skorej.

Na pasovke odovzdana imigracna karticka co nam dali v lietadle. Tentoraz ich uz nezaujimalo kde budem byvat.

Vybavujem si miestnu simkartu, berem za 300p 1gb dat + 1.5gb dat na facebook. Uplne zbytocne som to riesil cez net kde mi dali neake referencne cislo a podla neho som si mal len prevziat simku.

No lenze bolo treba zaplatit a penez nikde. Tak zamienam 50d co mi ostalo v letiskovom kurze t.j. strata asi 1€.

Uplna rosada s nastavenim mojho stareho telefonu. Nechcelo to prijat aktivacnu smsku, potom ma napadli, ze sa mi zda, ze tam na to nemam appku. Som to volakedy zmazal a uz neobnovil.

Tak davam kartu do xiaomi.

Inac obaja mlady predajcovia mali vysoko na haku.

Pokus o moju prvu objednavku uberu, bez kuponu,bo raz som ho aktivoval co som myslel, ze vyuzijem ale nevyuzil.

Tak vsetko som nahral, sledujem auticko, spz a zrazu auto okolo mna prefrcalo a nezastavilo.

Kukam dalej do mapy, nepovolil som aby ma mohol aj on vidiet. Tak to povolujem a na druhy pokus ma nabera.

V meste len jedna mala zapcha.

Po opusteny vozidla hned nabieham zubarovy, tu kopa ludi. Sbskar s pistolou,uz sme v manile, tu ju ma tusim kazdy, mi dava poradovnicek. Tam sa zapisujem, vyplnam este zubnu kartu a hajde o dom dal k denisovy.

Ten este neni doma, pusta ma jeho sestra, dava mi kluc od ubytka.

Zhadzujem veci a rychlo do najblizsieho atm. Kurvy chcu poplatok 250p, plus este 0.55€ si strhava revolut. Vyberam maximum 10 000p.

Keby mi to nenahlilo tak idem najst hsbc atm kde by nemal byt poplatok resp volaku zmenaren. Nuz ale zdravie je prednejsie nez usetrene neake tie drobne.

U zubara som asi 20 v poradi. Ide to rychlo, su tu traja makaci a kazdy ma svojho pomocnika.

Ludia stale prichadzaju, sbs uz musi nosit stolicky z ordinacii.

Dostavam sa asi po hodine na radu.

Ak som dobre rozumel chce mi ho vytrhnut, bo je tam velky krater, no ale nakonec ho netrha, len s tym bude fakt roboty.

U nas doma mi to moj zubar spravil za 15.min, tu sa se mnu hral dobrych 45.min, vrtal, cistil, odsaval, brusil, daval plombu, zas vrtal a zas brusil. A to vsetko bez prestavky, hubu som mal stale dokoran. Jeho pomocnik mi odsaval nonstop sliny, nastavoval svetlo zubarovy, pritlacal mi plombu. Ako fakt klobuk dole, mega robota a zobral za to len 1500p.

Este si pytam papiere pre poistovnu, blocek a neaky vykaz roboty, hadam to bude stacit.

Po platbe ma este raz vola zubar do kresla, kontroluje mi zub, hryzem do papierika, podava mi zrkadlo a ukazuje mi svoj vytvor.

Od zubara smer k denisovy. Kedze mi uz jeho sestra dala kluc neni problem sa k nemu dostat.

Doma je len jeho pes.

Po prichode denisa, ma naviguje k lacnym jedlam pri mcdonalde.

On ostava doma, bo je utahany z cesty, bol na mensej dovolenke, soferoval 4 hodiny, vzdialenost cca 100km.

Zapadam do prvej restiky, davam chicken sisig with egg.

Vsade plno, tak si prisadam k jednemu chalanovy. Hned sa davame do reci. Zakladne info o mojej krajine, pracuje tez u zubara. Vraj som neplatil vela.

Po jedle smer obchodak, co som si spominal oproti mali predavat super zmrzku. Bohuzial bolo zavrete. Tak nakup aspon vody a keksov. S vodu problem, mali 1l a 5l balenie, medzi tim nic.

Obchodak plny ludi, na ktorych dozerali sbskary, samozrejme s pistolami.

Volako mi zacina blbnut telefon, obcas mi mrznu appky.

Snazil som sa spojazdnit grab (podobne ako uber) ale nechcelo mi to zobrat revolut kartu a mbank by aj zobralo len mi nema kam prist overovacia smska (3d secury).

Denis siel na veceru, tak som sa pridal, bo ta prva mi nestacila. Este som zvyknuty na velke porcie.

Opat ryza a kura na stave, k tomu dve masa na palicke.

Na izbe zaloha fotiek z fotaku na google drive, takze ich mozem v klude vymazat.

Ha len login do uctu bol trochu komplikovany, bo som sa prihlasoval z macu, tak same zasrane kody som musel vyplnit aby ma to dokazalo prihlasit.

Sprcha a spanok.

Naklady

Vymena 50d = 640p
Sim global 1gb : 300p
Uber 13,6km : 3.06€ (198p)
Zubar : 1500p
Chichen sisig + rice : 65p
2 masa na palicke + ryza + kura na stave : 80p


Advertisement



Tot: 0.324s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 42; dbt: 0.0908s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb