5.den - dubaj


Advertisement
Asia
February 2nd 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Moja hostitelka rano opat zavreta v izbe.

Na ranajky bolo opat v plane nieco zo supermarketu, no na moje prekvapenie este nic nemali nachystane. Tak berem jogurt a keksi.

Rychlo krokom sa presuvam na bus zastavku. Bus c.8 meska par minut. Dnu trochu zima.

Osadenstvo vyzera az na jedneho cloveka na miestnych.

Zrazu nas odklana policia, robime si asi 15.min zachadzku. Co som vyrozumel tak sa tu dnes beha maraton.

Vyskakujem pri kite beach. Plaz fakt dlha, ludi tak akurat, voda kupatelna len vacsie vlny. To ma neodrazda a skacem do vody.

Jednoznacne tuto plaz odporucam, fajn piesok, cisto, rozne obcerstvenia, pesia zona. Podklad na promenade je urceny aj pre bezcov, taka jemna guma. Potom sa musi behat jedna radost, i ked maratonci co tadete utekali mleli uz z posledneho.

Inak je odtialto aj fajn vyhlad na mrakodrap plachetnica.

Po slneny pesi asi polhodinovy presun na stanicu metra. Okolie same luxusne vily, ziadne mrakodrapy.

V dubai mall sa stretavam s filipinkou co robit pre eredem. Tato firma tu vlastni skoro ⅓ veci.

Padame na arabske jedlo, humus, grilovane kuratko. Jedlo uplne super.

Tak isto ako v bydapesti i tu som na jedlo pozvany a neplatim.

Kedze nemam ziadny plan, naklada ma do auta a smer hotel atlantis. Ma firemne auto, svoje pozicala navsteve, ak by ju nemala tak by ma v pohode hostila. Skoda.

Na palmovy ostrov sa dostavame 7 prudovou dialnicou. Ha ale problem, neni kde zaparkovat. Vyklada ma pri ceste nech si spravim par fotiek hotela. Kym fotim ona si zatial robi kolecko na blizkom kruhaci.

Po stopnuti michele nasa trasa vedie do global vilage. Kedze je dnes piatok, den pracovneho pokoja, vsade kopa ludi.

V global vilage su rozne pavilony krajin. Zvacsa moslimskych. Z europy je tu zastupena bosna a potom rusko a este cely pavilon ma nazov europa.

V pavilonoch len trhy s blbostami a stanky s jedlom.

Davame cokoladovu zmrzlinu od turkov. Jej dostanie vsak nebolo jednoduche, predchadzala tomu sou. Najskor nam daval prazdny kornutok, potom len zmrzku, fakt fajn divadlo.

Ako sa stmievalo budovy sa rozsvecovali do super farieb.

V pozadi boli aj kolotoce ale tam sme nesli.

Cesta nazad bola zaujimava, najskor nas gps zbytocne prehnala okolo celeho arealu, potom nasledovala asi hodinova jazda po dialnici.

Povodne sme mali ist jest do mallu iban ale nepodarilo sa nam najst parkovacie miesto. Tak smer marina bay, tu sme kruzili hodinu a nikde ani jedno volne miesto.

Nakonec koncime v starbacku, moja prva navsteva tohto retazca a aj posledna, nic extra to nebolo.

Cs ma nakoniec vysadzuje pri metre.

Padam na fried rice with chicken. Porcia obrovska ale okolo kurata sa to len suchlo.

Nevladzem to zjest, v pohode mi to balia. Budu aspon ranajky.

Okolo 2200 sa dostavam na ubytko. Cs so mnou zacina komunikovat, cez whatsup.

Mam opustit izbu do 1000 bo jej sem dojde kamoska co tu bude par dni byvat.

Ak niekedy do dubaja, tak sa jednoznacne vyhnut piatku. Vsade je to totalne preplnene ludmi.

Naklady

1.5l voda+ keksi + jogurt : 8.7d
2x vstup do global village : 30d
2xcaj : 4d
Fried rice with chicken : 23d
Bus 5d (kredit na karte)
Metro 3d (kredit na karte)
Metro 5d (kredit na karte)


Advertisement



Tot: 1.644s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 40; dbt: 1.3961s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb