4.den - dubaj


Advertisement
Asia
February 1st 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Pomale vymotanie sa z ubytka, zastavka v supermarkete kde kupene 2 veg.samosi a voda.

Zas saskovanie pred metrom, nevim naco to volaju metro ked je vsade napisane train.

V metre su zvlast vozne pre zeny, tak fakt nechapem co tam nejdu lez zaberaju miesto v normalnych voznoch. Dalej tu maju aj gold class, drahsie cestovne.

Vyskakujem na zastavke dubai mall. Do obchodaku sa dostavam ale az asi za 10.min. Este, ze tu funguje aj pohybliva podlaha.

V obchodaku je free wifi a fajn pohodlne sedacky.

Na zajtra si dohadujem obed s dalsou couchsurferkou, paradoxne navrhuje tento obchodak, no co uz.

Zacina bludenie v tomto labyrinte obchodikov. Ludi este pomalo, sak kto by nakupoval o 10 rano.

Su tu znacky vsetkeho mozneho.

Food courte taktiez obrovsky, najviac ludi stalo v mcdonalde.

Konecne sa dostavam k akvariu, fakt obrovske, dnu zraloci, raje a kopa obrovskych ryb. Skoda, ze su tu neni lavicky.

Od ryb prechod napodobeninou stareho trhu az k velkej kostre dinosaura. Telo mal obrovske ale hlavu uplne prtavu.

Ani neviem ako a uz som pri vodopade. Ten taktiez obrovsky, dokonca az dva su tu. Na jeho stenach kopa soch skakajucich chlapov.

Chodit po obchodaku v slapkach neni moc dobry napad, uz mi zacinali odmrzat prsty, tak vybehnutie na vzduch a hned pod Burj Khalifa, budova fakt obrovska, prednou mega fontana ale nestriekala akurat ked som tam bol, neva kuknem zajtra.

Pri vode pisanie este dennika z nemecka, musim to dorobit este pred opustenim dubaja.

Po relaxe smer stanica union.

No ale este predtym prvy pokus o dobitie nol karty. Prve co som spravil bolo dotknutie sa obrazovky, bez toho aby som si precital co tam stalo. Chyba. No tukam, tukam a furt mi to chcelo predat len jeden listok, resp celodenny listok. Presuvam sa k druhej masine, cul uz citam obrazovku. Ha nol kartu treba polozit do specialnej prepazky a uz to ide ako po masle, teda nejde, chcem za 20d, pcham tam 50d, stroj mi to vypluje, ind co stoji pri mne nebezpecne blizko vravi, ze treba dat presnu sumu. No nist platim teda revolutom.

Neskor zistene, ze stroj bere max 20d bankovky. Je to na nom napisane.

Vonku uz pekne pripeka.

Tu navstevujem tonicom odporucanu indicku restiku . Davam si kuratko s ryzu a k tomu mangovy sejk. Ten uplne skveli, vdaka za tip tonicovci. Jedlo tez fajnove. Pod kuratom si ale zas netreba predstavovat cele kura ale kusky masa obalene v cesticku a tie zaliate v lahodnej omacke.

Vsetci okolo mna jedli rukami, len ja s bagrom.

Riadne napratany oddychujem pri pomniku.

Pokracujem do zlateho souku. Na ulici kopa cernochov co len tak polihuji v trave, posedavaju na lavickach.

Ulice lemeju pekne aziatky, len su volake moc namyslene sa mi zda.

Zlaty souk teda nic extra az na par vykladov kde bola zo zlata prakticky cela vesta. Turistov tez pomalo ale to zrejme kvoli skoremu casu, je este len nieco okolo 1400.

Postupne prechadzam trh s koreninamy, tez slabota, kopa veci este zavretych. Na marakes resp istanbul sa to veru nechyta.

Sklamanie aspon trochu vynahradza rieka a jej mini pristav. Zvacsa indovia nakladaju/vykladaju par lodi s obrovskymi krabicami.

Naskakujem na lodku (ciel neviem ale je to fuk,mam kopu casu) a za 1 dirham sa nechavam odviest na druhu stranu rieky.

Lodka odchadza ked sa az zaplni cca na 90 percent. Plati sa kapitanovi na lodi, z pevniny usmernuje ludi obsluha.

Plavba kratucka ale asi najlepsi dnesny zazitok ak nepocitam jedlo.

Na druhej strane kopa sikmookych packageturistov.

Tu su predavaci viac doterny ako na druhej strane. Len by si to chcelo podavat ruky, banda vsivava.

Magnetky som sa vsade dostal najmenej na 5d, ked nezozenem inde kupim v sobotu tu. Pohladnice za 3d, v dubai mall maju za 2d, tak som ani nezjednaval.

Pri pevnosti si davam dlhy odpocinok v chladku. Zvonka vyzera fajnovo.

Uz mi aj vyhladlo, najskor, ze dam shawarmu ale tej nikde. Zapadam do indickovietnamskopakistanskocinskej restiky.

Obsluhuju to tu indovia, tak volim opat kura, moju volbu vsak ponukaju az po 1830, tak mi domaci odporuca neake ine. Podotyka, ze spicy.

Prinasa mi najskor salat z uhorky, mrkvy, cibule a kapusty. Ten mi postrieka limetkou, osoli, okoreni. Po chvili prichadzaju kuracie kusky v omacke oblozene rajcinou, fiha ale kde je ryza. Nez ho stacim ohlasit uz sa nese a po chvili aj super indicky chleba roti. Ten milujem.

Kura fakt dost pikantne ani som ho cele nedojedol.

Ak to porovnam s obedom tak tu bolo viac kurata ale zasa menej ryzi. Chutovo obe vynikajuce.

Opat totalne napraskany presun na cevene metro a smer ubytko.

V jednom obchodiku kupujem pohladnice za 1d, cul uz len najst v sobotu postu, zajtra predpokladam,ze budu vsetky zavrete.

Na ubytku cs opat zavreta v izbe, udajne je chora dnes nebola ani v robote (zistene cez whatsup). Hlavne, ze som pocul z jej izby ine hlasy. Fakt nechapem naco mi ponukla ubytko ked se mnu stravila hadam len neakych 10.min aj to bolo len privitanie a druhy den len neake rychle tipy.

Zajtra tez nepocitam, ze s nu budem a v sobotu uz duplom.

Na izbe uz cca od 1900, dnes som sa toho nachodil az az. Robenie planu B ak by neprebehlo u zubara v manile vsetko ako ma. Markoff mi dal tipy na ostrovy tablas, romblon, sibuyan a matnog. Ten posledny som tusim povodne aj mal v plane ale kvoli pocasiu som to vypustil sa mi zda.

K denisovy asi vyuzijem uber z letiska, podla appky to vychadza na 200p.

Bude to moja premiera v objednavani, tak dufam, ze to neposerem. Viezt som sa u vnom viezol, ked sme spolu s tonicom a romanom isli na stretnutie s hviezdou akcnychletenek brumbrumom.

Ty vole, sak ja ho mozno nakonec na tych filipinach aj stretnem ak prejdem na plan B.

Naklady
2x veg samosa + voda 1.5l : 5.5d (4+1.5)
Dobitie metro karty : 4.39€ ( 20d)
Chicken maryami + maly mango sejk : 23d
Plavba lodkou : 1d
Jedlo u inda : 19d
3x pohladnice : 3d
Metro 5d (kredit na karte)
Metro 5d (kredit na karte)
Metro 5d (kredit na karte)

Advertisement



12th February 2018

v ubere si sa uz viezol v Kyjeve :D
12th February 2018

Jojo na to som zabudol :)

Tot: 0.058s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb