3.den - Dubaj


Advertisement
Asia
January 31st 2018
Published: February 9th 2018
Edit Blog Post

Rano ma budi skriekanie z blizkej mesity. Dari sa mi este nachvilu zaspat.

Cs tu ma 5 velkych mega kufrou. V chladnicke nic dobre pod zub, tak smer blizky supermarket.

Kupena voda a 2ks spring chicken roll. Chcel som platit kartou ale takato mala suma sa neda ( cca 1.5€)

Popri marine, kde lovim prvu kesku, sa dostavam az na plaz Marina beach.

V marine kotvi kopa jacht ale dost ich je tu len na prenajom aby si tam ludia iba posedeli resp spravili si maly vecierok v marine na jachte.

Plaz nic moc, kopa ludi, vlny velke a pofukuje vietor.

Zacina slnenie, ktore strieda citanie knihy. Pri citani som uz musel nasadit tricko, bo zima.

Prechadzka popod mrakodrapi az k Palm Jumeirah1

Samozrejme som sa este zastavil cestou v carfoure a kupil chicken byryani. To zjedene na chodniku pred hotelom. Uplne tu absentuju lavicky.

Moje nestastie pokracuje, pri jedle mi vypadla plomba, ktoru mi robili minuly tyzden. Ah jaj.

Na atlantis hotel monorailom nakonec nejdem ked som videl ake kvanta turistov tam idu.

Oddychujem pri jazere v komplexe Dubai Media City.

Odtial uz len popri marine domov.

Cestou nenormalne kvanta dobre vyzerajucich bab.

Na ubytku citanie knihy a cakanie na cs.

Ta prichadza o polhodinu neskor ale neako nejavy zaujem o moju spolocnost, dava mi par info o dubaji. Nic extra akurat ak by som chcel tak v jednom podniku sa da chlastat neobmedzeny alkohol. Vstup 200€. Po tejto sume som nazov klubu hned aj zabudol.

Este mi oznamuje, ze dnes tu bude jej kamoska tak aby som potom zalizol do izby a nerusil ich.

Ok. Tak teda vyrazam opat do mariny ale tentoraz nocnej.

V malle pri pier 7 si davam kebab, uplne prtavy a to som myslel, ze je v tom aj napoj a hranolky

Nocna marina je este lepsia ako denna. Mrakodrapi pekne nasvietene, plno ludi.

Deti tu jazdia na slapacich autach, ludia sa fotia.

Ha cez den chceli 3 mohamedany aby som ich vyfotil. A hned na mna russia, russia. Zeby som sa podobal na rusa, no nevim nevim.

Okolo 21/45 navrat do apartmanu, tam poslusne zalezenie na izbu.

Dobra sprava, pisal som denisovy do manily a jeho sused je zubar a funguje aj v nedelu.

Hned po prilete teda skusim za nim behnut. Ty vole, to budem uplne rozbity po 9 hod lete. Hadam to zmaknem a zmakne to aj on aby som hned dalsie rano mohol letet smer dumaquete.

Ha, dosol mi mail z bookingu, vraj som mal no show v drazdanoch. Som netusil, ze aj nemci su taketo podvodnicke kurvy.

Naklady

2x spring roll chicken + 1.5l voda : 5.5d (4+1.5)
Nakup v carefoure, chicken byryani, kapustovy salat : 2.9€ (13.25d)
Kebab v nakupnom centre : 4.16€ (19d)

Advertisement



Tot: 0.045s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb