Ups and downs in Vietnam

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
October 12th 2010
Published: October 12th 2010

Hoi An is een plek waar vele toeristen en tour organisaties samen komen, of je dit nu boekt in Nederland of in Vietnam zelf, tientallen tourbussen van onder andere D-reizen en Fox reizen komen langs Hoi An en het is goed te begrijpen waarom, omdat het beeldschoon is... Westerse toeristen onder een Vietnamese hoed en een traditionele jurk blijft echter een verschrikkelijk aanzicht. Wij waren in H... Read Full Entry

Photos are below

VuurwerkVuurwerk
Vuurwerk

tijdens de openingsceremonie van het 1000 jarig bestaan Hanoi

12th October 2010

we hebben jullie verhaal hier met een aantal mensen zitte te lezen! er zijn er die denken dat jullie binnenkort gaan trouwen of dat een aanzoek gedaan gaat worden. dit denken ze omdat ze amoureuze dinge menen te zien of lezen, het wordt nu weer gevoed door de kleding die jullie hebben laten maken. met name omdat geschreven werd dat je niet dikker moet worden omdat je er dan later niet meer in zou kunnen. maar goed, vervelend als je zo moet stressen aan de grens. heb het ooit gehad op flores, de taxi chauffers stonden met de neuzen tegen de ramen van het vliegveld gedrukt om klanten te lokken. je kon binnen al een bonnetje krijgen voor vervoer, dan wist je dus ook dat niet te veel zou betalen. werd je toch geflest........je wist de prijs maar moest afrekenen met de chauffeur....met de taxi naar een busstation om vandaaruit verder te reizen. kom je daar, weer volop taxi's, bagage gaat uit de bus, en wat doe je.....? zien dat je je bagage hebt.....je hebt betaald, krijgt nog wisselgeld terug......en dan is taxi chauffeur natuurlijk weg! maar goed dat ze er maar in stikken. groet, henny

hey hey
Daar zijn ze weer.. was net aan jullie aan denken, dacht zal is een mailtje sturen en ik zet de computer aan en toen zag ik jullie verhaal.. Wat ishet weer mooi. En hele mooie kleren hebben jullie laten maken, echt heel bijzonder. Leuk met al die felle kleurtjes. Hier gaat het gewone leventje zen gangetje.. Nina heeft vandaag weer 2 spuiten gehad. En word eindelijk gedoopt, en wel op 24 okt. Verder gebeurt hier eigenlijk niet zo heel veel. Hard werken en zo nu en dan wat afspreken met de vrienden. Morgen gaan we met paar meiden naar de ladies night... Maar missen jou Anka!!!!! Geniet nog van jullie mooie tijd, en wachten op het volgende spannende en leuk verhaal en foto's.. heel veel liefs uit bels xxxxx

haaai
dag asian top models! Ziet er goed uit! .... Halong Bay, bedoel ik! :)! hihihi! grapje! Wees gerust, bij jullie terugkomst verzinnen we wel een legitieme reden om die mooie kledij van jullie te dragen! ;) Ziet er iig wel goed uit hoor! Volgens mij zou ik nog veeeeeel meer verschepen als ik jullie was! hahaha De locatie is wederom weer prachtig! Wat zullen jullie daarvan genieten! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en het allemaal nog te doen is om samen dit avontuur te beleven, zo ver weg van thuis. Zal niet altijd meevallen denk ik zo. Dus weet dat we aan jullie denken! Alles gaat hier door, zo ook daar bij jullie! Geniet er maar zoveel mogelijk van. Het blijft bijzonder om dit te kunnen doen. liefs van de jongens en jo.
14th October 2010

schon pak !!!
hallo schatjes, jullie hebben heel mooie kleren laten maken. Als jullie net zoveel geduld hebben als ik... ik heb al drie aanzoeken gehad maar telkens nee gezegd. Als ik een vierde aanzoek krijg laat ik het meteen weten aan jullie en dan kan Roel zijn pak aan. Moeten jullie niet teveel wortelenstamp en boerenkool eten als jullie weer terug zijn want dat gaat niet goed komen dan. En anders geven we een galafeest de volgende zomer en gaan we met zijn allen op chique. Ondertussen wordt de groep die van jullie verhalen geniet steeds groter. En de glimlachen van al die mensen die de verhalen van Roel leest worden ook steeds groter - ondanks Anka's traantjes. Nou het grote wachten gaat beginnen... Veel liefs en kusjes van ons allemaal op de carolusboulevard.
14th October 2010

wereldreizigers
Ha Roel en Anka. Nou dat ziet er mooi uit in t pak en de lange en korte jurkjes hopen dat er volgend jaar wat feestjes in t vooruitzicht zijn maar niet te veel vette hap eten voor dat alles te strak wordt. t was zoals alle andere verhalen weer n genot om te lezen en de foto,s prachtig ik heb er afgelopen dinsdag veel foto,s gezien die in australie gemaakt waren ontzettend mooi ook de filmpjes we hebben met plezier gekeken. nou nog n heel fijne tijd en geniet er van samen. liefs thuisfront xxxxx

Tot: 0.21s; Tpl: 0.011s; cc: 18; qc: 89; dbt: 0.1237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb