Kdo je car oz. kdo je bike?


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
January 28th 2007
Published: January 28th 2007
Edit Blog Post

Ko TaoKo TaoKo Tao

Ena izmed stevilnih rezidenc - zal ne najina - na otoku, primerna za medene tedne ali kaksno podobno priloznost. Ce kdo kdaj ne bo imel idej za moj rojstni dan, letalska karta do sem ne bo slaba izbira.
Danes je dan za novo zanimivost. Zjutraj sva namrec najeli skuter! Za 200b sva se torej cel dan furali po otoku. Stvar se sicer ne sklada z mojimi ekoloskimi nazori, ampak ker je to tukaj THE stvar za poceti, je seveda prevladal element zlitja z okoljem. Sicer pa sva tudi veliko prehodili pes, ker cisto vsi koticki niso dostopni za bencinski pogon. Prav za prav so le redke ceste primerne oz. asvaltirane, tako da sva bili - mami nc bat - dovolj na nogah.
Najprej sva sli na severni del otoka in tam na neke hude skale, od koder je fantasticen pogled na tisti otocek, kjer sem se vceraj potapljala. Del zaliva se imenuje Japanese Gardens in res je pod vodo povrsje tako, kot ce bi se sprehajal v takem vrtu. Tam sva si potem v prikladno postavljenem kaficu privoscili eno kavo, potem pa naprej.
Sli sva na drugi, juzni konec otoka in tam na t.i. Freedom beach. Spet eden izmed prikazovanj nebes. Poslikala sem z vseh moznih koncev in kotov, ampak po toliko rajskih prostorih pod soncem se mi sploh ne da vec ukvarjati s tem. Pocutila sem se priblizno tako kot se najbrz pocuti slikar, ko ze stotic rise
Ko TaoKo TaoKo Tao

Tajski caj. Nujno ga pokupim par vreck, preden grem domov.
portret ljubljene osebe. Tega je tu enostavno prevec, in ce bi morala delati hierarhijo plaz, bi bila to trenutno najtezja naloga.
Danes sva spet zaplavali v nove kulinaricne vode. PRav za prav se je zacelo ze skoraj pri zajtrku, ko sva sle po tem obedu na kofe in so nama prijazni Tajci (spet sva sli v bolj tak lokalen kafic) kar podarili vsaki eno banano in nekaj rambutanov. Za crnkit. Za kosilo sva se potem vrnili na isti plac in narocili Masa red curry, jaz pa ... se mi zdi, da jed po imenu pangam - ne bi vedla vec. Bilo je oh in sploh za obliznit, SPET.
Jutri greva torej na Ko Pha Ngan in nameravava tam ostati dve noci. Po tem urniku bova torej v cetrtek zvecer v Kambodzi v Angor Watu. Tam naju baje poleg standardnih zanimivosti cakajo tudi pecene kobilice in gosenice in podobne zadeve. Mmmmmmmm ...
Kar se tice javljanja na radiu, sem enostavno pozabila, ker se toliko dogaja. Po drugi strani pa nimam pojma, kako naj od tu dobim collect call. Najbrz mi preostane le to, da klicem od tu in mi potem povrnejo stroske. Vsak nasvet je dobrodosel.
Hvala vsem, ki me berete,
Japanese gardensJapanese gardensJapanese gardens

Pas plaze med dvema otockoma, kjer sem se prejsnji dan potapljala. Ze povrsje je breathtaking, kaj se sele skriva pod vodo ...
komentirate, kritizirate, se skratka ukvarjate z mano. 😊 Vsa sporocila preberem in mislim na vas.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement

MangroveMangrove
Mangrove

Kdo bi si mislil, da bom kdaj razen v geografskih ucbenikih za gimnazijo videla mangrove (in korale)?


28th January 2007

:)
Mi tudi mislimo na tebe! :) ps: love your BLOG!
3rd February 2007

samo da uzivas
Sele danes berem, malo povrsno sem preletela....zanimivo in kar vlece me v Azijo... akam na nadljevanje. Do tedaj pa poljub ke....

Tot: 0.058s; Tpl: 0.025s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb